Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.201
Succes Mc! Welke PWO heb je je mik ingeduwd?

Thanks, 1RM Vortex! Ging niet helemaal zoals gewenst zoals je hieronder kan lezen :p

Ken niets van stretches, dus heb nog niets in gedachten. Feit blijft gewoon dat een anterior pelvic tilt niet meteen gezond, noch esthetisch aantrekkelijk is :)

Daarom is men plan ook om het eerst wat aan te pakken met extra abs en als dat niet voldoende is, stretches of andere dingen. Ken er te weinig van om dingen aan te raden hiero.

Nee, vooral niet aestetisch idd. Tsja, meer abs pakken richting de zomer... Ik heb een beetje een biceps en abs aversie :o

Ik citeer even vanuit mijn log:

Shit man, opzich wel balen dat je moet gaan stuntelen op zo'n bal en shit. Abs maar hard aanpakken dan. Benchen zou toch niet zo erg moeten zijn? Zou eerder met deads en squats even een stapje terug doen. Maargoed, ik ben geen fysio natuurlijk dus t zal allemaal wel! Geen stretches dus?

Bankdrukken op een bal. Yesh. Good luck with that.

Ja idd :o

Nou net schouders + armen gepakt. Opzich lekker getrained maar man wat kwam de 1RM Vortex er hard in. Echt uncool. Eerste rep met 26 werd ik helemaal gek, t beinvloede mn zicht helemaal. T leek alsof de spiegel voor mn neus uit elkaar knalde en op me af kwam terwijl er een stroboscoop afging. Na t setje 26 en ik mn 2e wou proberen toen lukte de eerste me wel maar werd ik maximaal licht in mijn hoofd, alsof je je helemaal hebt gehyped voor een 1RM deadlift en na een lange grind bijna flauw valt. De DB's vielen bijna letterlijk van helemaal boven op mn knieën en had na de opwaartse rep niks meer in de tank. Die PWO stelde me in staat om meer uit mn schouders te halen dan goed voor me is, voelde extreem onveilig. Volgende keer 1 scoop ipv 1,5 (t*ring, ik had bijna 2 gedaan) en niet meer rukken voor t sporten :grinny:

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Schouders opwarmen

DB Shoulder Press
10x14
1x26 Holy shit, PWO kickte na 1 rep in alsof t psychedelische drugs was, schrok me kapot. Volgende keer weer 1 scoop lol :eek:
5x26 PR enzo blabla
1x26 Helemaal licht in mn hoofd, eenmaal uitgelockt kwamen ze als bakstenen naar beneden. ****.
7x24 Oké, shit under control.
6x24
6x24
6x22
6x20

Chins
3xBW
Biceps stretchen
3xBW+5
3xBW+10
2xBW+15
1xBW+20
1xBW+25
1xBW+20
7xBW
6xBW

CGBP
10x20
10x40
7x60
10x50
7x50
15x40
10x40

Preacher Ez
12x25
6x25

Ez Curl
9x25

Superset Dips, Bent Over DB Raise
10xBW ss 12x9
7xBW ss 12x9
7xBW ss 12x7

A wild ez-curl appears
9x25

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Dit was een vergelijkbare training van 2 weken geleden oid. Zit dus nog progressie in, ik digg mn nieuwe schema hard :cool: Moet wel weer even goed worden op CGBP :p

Shoulders & arms

DB Shoulderpress
8x14
7x24
7x24
7x22
7x18
7x18

Chins
3xBW
3xBW+5
3xBW+10
2xBW+15
2xBW+15
1xBW+15
3xBW+10
3xBW+5
5xBW

Shit man, opzich wel balen dat je moet gaan stuntelen op zo'n bal en shit. Abs maar hard aanpakken dan. Benchen zou toch niet zo erg moeten zijn? Zou eerder met deads en squats even een stapje terug doen. Maargoed, ik ben geen fysio natuurlijk dus t zal allemaal wel! Geen stretches dus?

Het is even niet anders. Kan natuurlijk ook gebruik maken van TRX banden en AB-wheels. Maar ik schaf wel een bal aan.
Bench gooi ik er ook zeker niet uit, ga ze denk ik ook niet op een bal doen. Misschien thuis met een zak potgrond. Hij zei wel even niet verder gaan met Squats en Deads om dit eerst te fixen. maar het overladen met Wendler is al vrij laag. Even aankijken, heb verder ook nergens last van.
Geen streches voor dit probleem maar wel core stability. En die ga ik er denk ik ook inhouden. Deed eerder al stretches maar houd dat er wel in.

Ik moet altijd zo lachen om de verhalen om jouw workouts heen :roflol:

'rukken voor t sporten'. Dit heb ik ooit een keer gedaan. Nog nooit zo k*t getraind.
Nu al drie weken droog, fuuuuaaaark wat een trainingen.

• #8.205
Het is even niet anders. Kan natuurlijk ook gebruik maken van TRX banden en AB-wheels. Maar ik schaf wel een bal aan.
Bench gooi ik er ook zeker niet uit, ga ze denk ik ook niet op een bal doen. Misschien thuis met een zak potgrond. Hij zei wel even niet verder gaan met Squats en Deads om dit eerst te fixen. maar het overladen met Wendler is al vrij laag. Even aankijken, heb verder ook nergens last van.
Geen streches voor dit probleem maar wel core stability. En die ga ik er denk ik ook inhouden. Deed eerder al stretches maar houd dat er wel in.

Als die potgrond je core stability niet fixt weet ik het ook niet meer :roflol:

Ik moet altijd zo lachen om de verhalen om jouw workouts heen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'rukken voor t sporten'. Dit heb ik ooit een keer gedaan. Nog nooit zo k*t getraind.

Testosteron voor de goeie shit gebruiken heh :D

Toch beetje honger nu nog aan het eind van de dag... Misschien ff uitje en 2 ei bakken en een glas water ofzo. Gister ook al een hele komkommer verslonden tegen de trek :p

Lekker bezig ouwe fap meester!

Waitr whut?! Drie weken..

Zo te lezen een prima PWO in mijn straatje Mc! Ik hou d'r wel van om naar de klote te gaan tijden de training!:o:o

• #8.208
Lekker bezig ouwe fap meester!

Wauw die heb ik nog niet eerder gehoord, weet niet of ik daar blij mee moet zijn :roflol:

Waitr whut?! Drie weken..

Zo te lezen een prima PWO in mijn straatje Mc! Ik hou d'r wel van om naar de klote te gaan tijden de training!:o:o

Ahjoh, is best haalbaar Marf. Zeker voor iemand met een chick als jij toch? ;)

En ik weet t niet man, die dosering was onverantwoord. Raar want normaal ben ik niet zo gevoelig voor PWO, caffeine etcetera. Zal de cut wel zijn misschien.

Haha goeie pwo dus :p

• #8.210

Vandaag maar ff 1 scoop gedaan :p

Deadlift (gladde 15kg stang :mad: )
6x55
5x85
3x115
2x135 mixed grip
1x155 mixed grip
1x175 straps Hee sterretjes :P
5x135 op form. Laatste 2 mixed grip.

DB Shrugs 1sec hold bovenin, mrt straps
15x34
15x34

Frontsquat ass to grass
8x35
10x55 Redelijk gesloopt
3x65
2x75
8x55

Leg Raise
3x10

Erg content mee aangezien mn laatste legday 26 maart was en ik twee weken aan het cutten ben. Volgende keer wat meer focussen op squats. Macro's komen vandaag tot op 3 gram nauwkeurig uit, dat gaat ook erg lekker lately. Vanmorgen 80,4 gewogen. Is aan de lichte kant maar gister ook twee keer ruim een uur flink doorgefietst (carbon racefietsen bijhouden viel niet mee op mn full suspension) en tussendoor twee bier dus zal morgen iets zwaarder zijn en hoop weer op een halve kg verlies uit te komen.

Yes! Ik deadlift evenveel (of meer) als / dan de oude deadlift meester :D

• #8.214
Indonesisch > Italiaans > Spaans > andere keukens...

Waren er geen andere stangen, die van 15kg zijn toch zo dun als maar wat? :o.

• #8.217
Tapas enzo, is dat Spaans? Is allemaal goed eten :)

We hebben maar 1 goeie en 2 k*tte van 15kg daar :o

Ontopic: mountainbike gejat vandaag :o

teruggeven die handel! schaam je!

en ja tapas is Spaans whaha.

Niets mis met 15 KG stangen btw ;) als het de goede variant is en je kleine handjes hebt.

• #8.219
teruggeven die handel! schaam je!

en ja tapas is Spaans whaha.

Niets mis met 15 KG stangen btw ;) als het de goede variant is en je kleine handjes hebt.

Hee watnou, mijn mountainbike is gejat dus ik ben m kwijt :mad:

Volgens mij zijn olympische vrouwenstangen standaard 15kg. Die hebben ook van die roterende eindes. Mn ouwe gym had die, die zijn wel oke idd.

Potverdomme Mc! Klote om te horen van je mountainbike!

Terug
Naar boven