MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.282
Komen dr eindelijk een keer goeie squats en deads voorbij :fuu:

goeie squats en deads T. :D

Kijk eens aan, de betere gewichten weer kerel!

• #8.285

Kijk eens aan, de betere gewichten weer kerel!

Thanks mannen! Was weer s goed!

Update: heb maximaal nare bijwerkingen van mn inentingen gehad. Heb bijwerkingen gehad die bij 1 op de 1000 voorkomen, erge griepshit enzo. Dus mn duurtraining van maandag is helaas niet doorgegaan en ik ben nog steeds niet helemaal de oude. Donderdag wordt mn mountainbike klaargemaakt voor vervoer en ik denk niet dat ik voor die tijd nog een rit ga maken. Dus nu even de focus op fit worden want zaterdag vlieg ik naar Ethiopië.

Lijkt me strak plan bro, om gewoon nu even jezelf terug volledig op kracht te laten komen. KT kan je na Ethiopie weer volledig oppakken, nu moet je eerst knallen in die woestijn :D

Thanks mannen! Was weer s goed!

Update: heb maximaal nare bijwerkingen van mn inentingen gehad. Heb bijwerkingen gehad die bij 1 op de 1000 voorkomen, erge griepshit enzo. Dus mn duurtraining van maandag is helaas niet doorgegaan en ik ben nog steeds niet helemaal de oude. Donderdag wordt mn mountainbike klaargemaakt voor vervoer en ik denk niet dat ik voor die tijd nog een rit ga maken. Dus nu even de focus op fit worden want zaterdag vlieg ik naar Ethiopië.
Gadverdamme Mc! Dat moet toch klote zijn om precies die 1/1000 te zijn!

Gaat het al iets beter of voel je je nog steeds k*t!? In ieder geval heel veel beterschap toegewenst!:D

ow bah hoe balen is dat! Ziek goed uit, ik hoop dat je fit richting Ethiopië mag gaan.

Beterschap Bro !!!

Balen dat je er van ziek bent geworden..

Maar vooral heel veel plezier daar in Afrika! Geniet ervan.

Zit je ook niet mee hè, hoop dat je beter bent voordat je naar Ethiopië gaat.

• #8.292
Lijkt me strak plan bro, om gewoon nu even jezelf terug volledig op kracht te laten komen. KT kan je na Ethiopie weer volledig oppakken, nu moet je eerst knallen in die woestijn :D

Yes, heb gewoon veel geprobeerd te eten en slapen afgelopen week. Nog last van mn keel en extreem verkouden, voor de rest op de beterende hand!

ow bah hoe balen is dat! Ziek goed uit, ik hoop dat je fit richting Ethiopië mag gaan.

Balen dat je er van ziek bent geworden..

Maar vooral heel veel plezier daar in Afrika! Geniet ervan.

Zit je ook niet mee hè, hoop dat je beter bent voordat je naar Ethiopië gaat.

Gadverdamme Mc! Dat moet toch klote zijn om precies die 1/1000 te zijn!

Gaat het al iets beter of voel je je nog steeds k*t!? In ieder geval heel veel beterschap toegewenst!:D

Thanks allemaal :) :) :)

Ik wou nog progresspics van eind maart tot nu hebben maar mn lamp is kapotgegaan dus ik heb geen decent vergelijkmateriaal. Belangrijkste measurements;

29 maart;
Bodyweight: 81,8kg
Taille: 84,6cm

9 mei;
Bodyweight 79,1kg
Taille 80,8cm

Dus so far so good. Halve cm omtrek kwijt op chest en quads en een mm of 2 op armen en calfs. Maak me geen zorgen over armen: glycogeen probably laag. Vanavond misschien wat pullups en pushups en morgenochtend op t vliegtuig :cool: Na Ethiopië neem ik wss 10 dagen om hard te trainen en 26-2800 cals te eten. Heb dan een goed feestje en daarna misschien een week of 1,5 Rapid Fatloss Diet en dan normaal verder cutten.

We gaan het zien bro, veel succes en vooral veel plezier in Ethiopië.

Oeeeeh spannend! :D

Heel veel succes en sterkte daar, bro. Make us proud!

Je schrijft toch zeker wel een kaartje?

• #8.295
We gaan het zien bro, veel succes en vooral veel plezier in Ethiopië.

Thanks T. Is gelukt :)

Oeeeeh spannend! :D

Heel veel succes en sterkte daar, bro. Make us proud!

Je schrijft toch zeker wel een kaartje?

Thanks kerel, nee geen kaartjes ;)

@Mn trip: het is niet gelukt. Ik had na 10km een kapotte fiets en heb vervolgens door communicatieproblemen (geen bereik in de Ethiopische bergen) ruim 2 uur gewacht op een nieuwe fiets. Moest dus snel schakelen van 'langzaam beginnen en niet te hard van stapel lopen, en dan volhouden' naar 'zo veel mogelijk km's maken in de resterende tijd'. Na 2 uur en 45min had ik nog maar 10km afgelegd maar daarna heb ik in 5 uur 84-85km gemountainbiked wat een PR is vergeleken met Nederlands asfalt :D Stond ook helemaal stijf van de carbs en mineralen en sportdrank etc. Was echt een adembenemende trip verder. We hebben voor 500+ kinderen daar Nederlandse sponsors gefixt dus mensen waren ontzettend dankbaar. Als je door de dorpjes heen fietste liep de hele buurt uit om je toe te juichen, klappen, mee te rennen en te highfiven.

Van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen ivm de vlucht (van 9 u 's avonds tot 2 u 's middags reizen). Gisterochtend 79,3kg, vanmorgen 78,7kg. Net push gedaan. Door de dips waren mn presses qua gewicht niet zo bijzonder maar wel lekker om weer getrained te hebben.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Dips
12xBW (78,7)
12xBW
12xBW
10xBW

Bench
8x20
5x40
5x60
5x70
3x80 laatste spot
5x70
6x60 techniek fail

DB Shoulder Press TUT-style
12x14
7,5x18

Incline DB Press
7x18
6x18
6x16

Seated side/rear Raise
12x10
12x10
6x10 front
8x7 ss 8x7 front
7x7 ss 7x7 front

Superset Reverse Grip Pushdown, Facepulls (stang)
15x22,5 ss 15x22,5
12x32 ss 12x32
12x32 ss 12x32

Alternating T-Bar Shoulder Press
6x15 + bar
6x
5x
5x

Incline Fly
5x10
?x8kg 8 keer ofzo
8x8kg

DB Curl ss Ez-Curl
12x10 ss 12x20

Klinkt als een mooie reis MCM!

Gewicht is wel echt aan de lage kant, maar om niet te veel vet aan te zetten en lang een bulk uit te kunnen melken kan je het beste recomp bulk volgen denk ik. :thumb:

• #8.297
Klinkt als een mooie reis MCM!

Gewicht is wel echt aan de lage kant, maar om niet te veel vet aan te zetten en lang een bulk uit te kunnen melken kan je het beste recomp bulk volgen denk ik. :thumb:

Dat was het zeker, maar its good to be back :thumbs:

Ik blijf even rond/boven onderhoud eten voor komende week. Heb de 28ste een feestje wat min of meer neerkomt op een nachtje doorhalen, daarna misschien Lyle McDonald's rapid fatloss diet/normale cut tot augustus. Eind augustus weer bulken ;) Maar ik ga zeker eens naar dat recompen kijken, klinkt goed.

kl&*e van die pech met je fiets, maar wat supergoed gedaan!

Klinkt ook machtig met dat uitlopend publiek.

Even serieus Mac. Je weegt 77 kg. Je eet anderhalve week op / boven onderhoud en gaat daarna 2 maanden cutten? Wat is er aan de hand?

Even serieus Mac. Je weegt 77 kg. Je eet anderhalve week op / boven onderhoud en gaat daarna 2 maanden cutten? Wat is er aan de hand?
Mc heeft net als ik een hekel aan vet?:o

Good to have you back Mc! Balen van de bike troubles, maar zo te lezen toch een mooie trip!

Hoelang was je daar precies?

Terug
Naar boven