Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kl&*e van die pech met je fiets, maar wat supergoed gedaan!
Klinkt ook machtig met dat uitlopend publiek.

Even serieus Mac. Je weegt 77 kg. Je eet anderhalve week op / boven onderhoud en gaat daarna 2 maanden cutten? Wat is er aan de hand?
@Recomp: wat voor resultaat zou ik daarmee kunnen verwachten in 2 maanden?Mc heeft net als ik een hekel aan vet?
Good to have you back Mc! Balen van de bike troubles, maar zo te lezen toch een mooie trip!
Hoelang was je daar precies?
Fijn te horen dat je weer gezond en wel thuis bent gozer.
Het fietst niet altijd zoals gepland, maar jullie uiteindelijke doel is daardoor niet minder geslaagd.
Vond het zelf idd ook wel chill om niet aan de schijt te zijn enzo 
Hé bro, welcome back!
Klote dat te horen van je fiets! Doe je zoveel moeite, laat het materiaal het afweten. Zou je volgens mij echt het vliegend schijt van krijgen. Al moet je maar gewoon denken aan al de kids die je blij hebt gemaakt, want daar ging het in principe om!

)scary als de stang wegrolt...
en jah, ik zie de hamsisolatie, was 't lekker?
en nieuwe renslofjes, goddelijk!

Ja, dat en schoenen leidde ontzettend af.
Hammies was wel lekker ja. Ik ga nu ook deadliften op rugdag (techniek ook iets op aanpassen) dus vandaar. Merk alleen wel dat het echt een oefening is die je voor de squeeze doet en als je te zwaar gaat kan je de laatste 15% ROM niet meer meepakken. En extensions lekker explosief.
Ja man, blauwe![]()
it's all about the shoes!
succes met je techniekaanpassing
T is een kwestie van focus op bovenrug en terug in gewicht icm iets hoger rep en iets minder ego.Recomp is een langzame en goed controleerbare manier om bijvoorbeeld te bulken zonder je vetpercentage op te laten lopen. Wanneer het goed gedaan wordt. Victor heeft er veel over geschreven, en die is weer geïnspireerd door Lyle McDonald als ik mij niet vergis.
Lijkt mij niet dat je zo weinig info haalt uit de recomp artikelen van Victor en Lyle..?
Astu,Zoals ik dus zei heb ik op de site van Victor niet gevonden hoe die recomp aanpak er nou uit ziet. T artikel over de definitie van recompen bijvoorbeeld, haal ik echt niks uit. Qua voedingsartikelen gaat de helft over intermittent fasting en de andere helft zijn beginner dingen over calorieën. Enige wat ik eruit haal is +20% op trainigsdagen en 5% op rustdagen en dat artikel gaat puur om het aankomen en past dus niet bij mijn doelen voor de zomer. Voel je vrij om me de goede kant op te wijzen. Maar ik zit er dus naast?

Het hoeft ook geen rocket science te zijn om te werken.
Dat artikel van Victor is geschreven om er vrijwel direct mee aan de slag te kunnen gaan.

Was ook geen aanval

Waar had je pijn?
Of kreeg je deuk in eergevoel omdat je kracht ben verloren?
Zal wel overgaan