MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Fijn te horen dat je weer gezond en wel thuis bent gozer.
Het fietst niet altijd zoals gepland, maar jullie uiteindelijke doel is daardoor niet minder geslaagd.

Hé bro, welcome back! :D

Klote dat te horen van je fiets! Doe je zoveel moeite, laat het materiaal het afweten. Zou je volgens mij echt het vliegend schijt van krijgen. Al moet je maar gewoon denken aan al de kids die je blij hebt gemaakt, want daar ging het in principe om!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.303
kl&*e van die pech met je fiets, maar wat supergoed gedaan!

Klinkt ook machtig met dat uitlopend publiek.

Ach, t zijn maar spullen he. Blij dat t is goedgekomen ;)

Even serieus Mac. Je weegt 77 kg. Je eet anderhalve week op / boven onderhoud en gaat daarna 2 maanden cutten? Wat is er aan de hand?

Ik wil gewoon mn abs zien ??? @Recomp: wat voor resultaat zou ik daarmee kunnen verwachten in 2 maanden?

Mc heeft net als ik een hekel aan vet?:o

Good to have you back Mc! Balen van de bike troubles, maar zo te lezen toch een mooie trip!

Hoelang was je daar precies?

Ja klopt, alleen ben jij al in shape en ik nog niet.

Mooie trip was t zeker, betekenisvol ook. Was er van 10 tot 18 mei.

Fijn te horen dat je weer gezond en wel thuis bent gozer.
Het fietst niet altijd zoals gepland, maar jullie uiteindelijke doel is daardoor niet minder geslaagd.

Zo is het precies :) Vond het zelf idd ook wel chill om niet aan de schijt te zijn enzo :o

Hé bro, welcome back! :D

Klote dat te horen van je fiets! Doe je zoveel moeite, laat het materiaal het afweten. Zou je volgens mij echt het vliegend schijt van krijgen. Al moet je maar gewoon denken aan al de kids die je blij hebt gemaakt, want daar ging het in principe om!

Hey broski! Ja was ff een klap in t gezicht. 2 uur wachten voor ik écht kon starten en toen waren de 3 koelste uren van race al om... Maar ware woorden over de kids idd :)

Zie hier mijn benen training. Calves niet gedaan omdat smith bezet was helaas. Ook voor t eerst sinds tijden op mn schoenen gesquat, was ff wennen.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Squats
8x20
5x40
3x60
3x90
2x110
5x100
5x105
1x100 + 1 fail
Stang rolde uit mn nek

Seated leg curl
12x50
12x59
12x68
6x77
8x64

Leg Extension
10x59
10x64
10x68
12x73
12x77

Superset Bal Twist (10kg), V-sit
30 ss 30
20 ss 20
15 ss 15

Tien minuten hardlopen (nieuwe schoenen :D )

scary als de stang wegrolt...
en jah, ik zie de hamsisolatie, was 't lekker?

en nieuwe renslofjes, goddelijk!

• #8.305
scary als de stang wegrolt...
en jah, ik zie de hamsisolatie, was 't lekker?

en nieuwe renslofjes, goddelijk!

Ja, dat en schoenen leidde ontzettend af.

Hammies was wel lekker ja. Ik ga nu ook deadliften op rugdag (techniek ook iets op aanpassen) dus vandaar. Merk alleen wel dat het echt een oefening is die je voor de squeeze doet en als je te zwaar gaat kan je de laatste 15% ROM niet meer meepakken. En extensions lekker explosief.

Ja man, blauwe :cool:

Ja, dat en schoenen leidde ontzettend af.

Hammies was wel lekker ja. Ik ga nu ook deadliften op rugdag (techniek ook iets op aanpassen) dus vandaar. Merk alleen wel dat het echt een oefening is die je voor de squeeze doet en als je te zwaar gaat kan je de laatste 15% ROM niet meer meepakken. En extensions lekker explosief.

Ja man, blauwe :cool:

it's all about the shoes!

succes met je techniekaanpassing

Recomp is een langzame en goed controleerbare manier om bijvoorbeeld te bulken zonder je vetpercentage op te laten lopen. Wanneer het goed gedaan wordt. Victor heeft er veel over geschreven, en die is weer geïnspireerd door Lyle McDonald als ik mij niet vergis.

succes

• #8.309
it's all about the shoes!

succes met je techniekaanpassing

Thanks :) T is een kwestie van focus op bovenrug en terug in gewicht icm iets hoger rep en iets minder ego.

Recomp is een langzame en goed controleerbare manier om bijvoorbeeld te bulken zonder je vetpercentage op te laten lopen. Wanneer het goed gedaan wordt. Victor heeft er veel over geschreven, en die is weer geïnspireerd door Lyle McDonald als ik mij niet vergis.

Mmm. Ik heb wat gezocht maar vind het lastig om echt een 'guide' achtig iets te vinden. Komt neer op +20% cals op trainingsdagen met bulk van de cals na je training en op rustdagen -20% cals met de bulk van de cals bij het ontbijt right? In principe deed ik al 2600ish op trainingsdagen en 2200 op rustdagen. Dus iets meer cals en meer letten op wanneer ik ze eet?

Thanks man.

Lijkt mij niet dat je zo weinig info haalt uit de recomp artikelen van Victor en Lyle..?

• #8.311
Lijkt mij niet dat je zo weinig info haalt uit de recomp artikelen van Victor en Lyle..?

Zoals ik dus zei heb ik op de site van Victor niet gevonden hoe die recomp aanpak er nou uit ziet. T artikel over de definitie van recompen bijvoorbeeld, haal ik echt niks uit. Qua voedingsartikelen gaat de helft over intermittent fasting en de andere helft zijn beginner dingen over calorieën. Enige wat ik eruit haal is +20% op trainigsdagen en 5% op rustdagen en dat artikel gaat puur om het aankomen en past dus niet bij mijn doelen voor de zomer. Voel je vrij om me de goede kant op te wijzen. Maar ik zit er dus naast?

Zoals ik dus zei heb ik op de site van Victor niet gevonden hoe die recomp aanpak er nou uit ziet. T artikel over de definitie van recompen bijvoorbeeld, haal ik echt niks uit. Qua voedingsartikelen gaat de helft over intermittent fasting en de andere helft zijn beginner dingen over calorieën. Enige wat ik eruit haal is +20% op trainigsdagen en 5% op rustdagen en dat artikel gaat puur om het aankomen en past dus niet bij mijn doelen voor de zomer. Voel je vrij om me de goede kant op te wijzen. Maar ik zit er dus naast?
Astu,

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/how-to-recomp-303862/

Hier staat ook wat richtlijnen voor de macro's rustdagen vs trainingsdagen.

• #8.314
Thanks mannen, hier heb ik wat aan. Is eigenlijk nog een vrij eenvoudig concept.

Het hoeft ook geen rocket science te zijn om te werken.

Dat artikel van Victor is geschreven om er vrijwel direct mee aan de slag te kunnen gaan.

• #8.318

Huh ???

:o

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Back

Pullups
5xBW
5xBW+5
5xBW+7,5
Beetje pijnlijk

Deadlift (upperback focus)
5x55
Stretchen
5x75 (sumo)
0x95
Letterlijk pijnlijk

Hammerstrength Row
12x60
12x85
11x95

DB Shrug met hold
12x32
12x32
12x32

Barbell Curl
7x30
6x30
5+1x30

DB Preacher Curl (assisted)
10x10
10x10

Afgezien van pijn in mn hamstrings/inner thighs wel lekker getraind.

Waar had je pijn?

Of kreeg je deuk in eergevoel omdat je kracht ben verloren?

• #8.320
Waar had je pijn?

Of kreeg je deuk in eergevoel omdat je kracht ben verloren?

Ik had gisteravond toen ik gewoon op mn bureaustoel zat al iets van 'hee dit is geen spierpijn in mn hammies', beetje alsof er een knoopje in zat, met name rechts. Verder geen last van gehad maar vandaag zette ik bij mn eerste opwarmset gewoon de pijn aan. Misschien iets met die leg curls te maken, dunno. Zou er haast van gaan foamrollen :o Zal wel overgaan

Ego kreeg wel een deukje maar dat maakt geen reet uit. Na een tijd niet trainen is elke trainingsprikkel goed voor je lijf. Nu een kwestie van progressief verhogen. Wat dat betreft kan ik meer uit mn trainingen halen dan ik op t moment doe dus daar wil ik wel naar gaan kijken. Gewoon 3 sets per oefening en dan steeds verhogen in plaats van yoloën waar ik zin in heb.

Terug
Naar boven