Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ik had gisteravond toen ik gewoon op mn bureaustoel zat al iets van 'hee dit is geen spierpijn in mn hammies', beetje alsof er een knoopje in zat, met name rechts. Verder geen last van gehad maar vandaag zette ik bij mn eerste opwarmset gewoon de pijn aan. Misschien iets met die leg curls te maken, dunno. Zou er haast van gaan foamrollenZal wel overgaan
Ego kreeg wel een deukje maar dat maakt geen reet uit. Na een tijd niet trainen is elke trainingsprikkel goed voor je lijf. Nu een kwestie van progressief verhogen. Wat dat betreft kan ik meer uit mn trainingen halen dan ik op t moment doe dus daar wil ik wel naar gaan kijken. Gewoon 3 sets per oefening en dan steeds verhogen in plaats van yoloën waar ik zin in heb.
Heb ik soms ook, dat men hams gewoon al van bij de opwarmset pijn doen. Denk dat het bij mij vaak gewoon stijfheid is van de DL's, misschien komt het bij jou door het fietsen ofzo? Je hebt je benen de afgelopen weken niet echt veel rust gegeven natuurlijk.
Voila, dat bedoel ik, je weet goed genoeg hoe het moet, moeten wij niet altijd tegen je zeggen
There's nothing to it, but to do it.
Of je gaat ervoor, of je slabakt.

Zal wel overgaan