ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow man wtf, blijkbaar een lange en goede train gemist!
Jammer van het krachtverlies op je bench, maar die SQ en DL mogen er echt nog wel zijn, zeker als je bekijkt hoe je afgelopen maanden zijn geweest!
Je moet je niet te slecht voelen over die bench; als je je er een paar weken op focust zit die meteen weer op de 100![]()
Thanks brah.
Vervolgens wat abshit gedaan en wezen hardlopen. Ben alleen 2x verdwaald dus is 11,6 ipv 4km geworden
Nou tot zo ver mijn fasted cardio, heb wel zin in een ontbijtje inmiddels 
Hippie. Wel goed voor je cut, dat verdwalenNet 5 minuten een of ander youtube-circuitje gedaan (shitload BW squats, side hip raises en knieheffen) ipv sprints. Best intensief als je t 4x zo snel doet als de instructriceVervolgens wat abshit gedaan en wezen hardlopen. Ben alleen 2x verdwaald dus is 11,6 ipv 4km geworden
Nou tot zo ver mijn fasted cardio, heb wel zin in een ontbijtje inmiddels
![]()

true...Yeah. 1RM's testen op de grote drie moet je niet rushen. Zeker niet met zn 2en.

Deed je die skulls voorheen ook behind the head of juist tot je voorhoofd? If so, dan ben ik wel benieuwd hoe het verschil voelde.
Mooi schouderwerk weer, dat gaat lekker de laatste tijd!
Hippie. Wel goed voor je cut, dat verdwalen![]()
Verschil weet ik niet, maar vroeg me daarom dus af wat Piet deed en waarom. Voor mij is overhead en reverse grip werk belangrijker voor mn hoefijzertje denk ik. Maar ach, broscience. Nog gelukt met die elbows tucked in shit trouwens?true...
gaat lekker met je cut als je alles 3 keer zo heftig doet als gepland![]()
Nou gaat wel lekker idd, ik verlies niet veel gewicht maar in de spiegel is vooruitgang te zien. Ik heb goed en slecht nieuws: abs komen te voorschijn, maar zijn minder symmetrisch dan ik had gedacht lol 
Zit wel lekker in de flow, ondanks aan shitload feestjes en bruiloften toch mn cal targets niet overschreden etc.

Interessante gedachtengangen, maar wat is nou de uitkomst? Hoe ziet een UB1 en een UB2 er ongeveer uit en welke van de twee heb je vandaag gedaan? Ik voel hem nog niet helemaalMn schema is een beetje aan het evalueren van fullbody, chest+back, shoulders+arms naar wheels, UB1, UB2. Ik vind chest+back super lekker trainen maar ik wil schouders en armen twee keer per week pakken (die hebben ff prio). Na veel pressen en pullen hoef ik in principe ook maar 1 isolatieoefening toe te voegen om biceps/triceps/schouders ook gewoon goed mee te pakken op UB1. UB2 begin ik dan met shoulderpress en focus ik meer op armen.

Komt eraan, woensdag is de grote dag

Lekkere volumes vandaag, en het ziet eruit als een goeie samenstelling voor een UB work-out. Nice!
Interessante gedachtengangen, maar wat is nou de uitkomst? Hoe ziet een UB1 en een UB2 er ongeveer uit en welke van de twee heb je vandaag gedaan? Ik voel hem nog niet helemaal
Komt eraan, woensdag is de grote dag![]()
Ander apparaat dan afgelopen 2x trouwens (andere gym).

Goede squat en DL man. Blijf me verbazen over de DL's![]()

5x 125 kg gaat moeizaam, maar 5x 142,5kg gaat dan weer goed. Is dat een typo, of is er een andere verklaring voor? Wel hele nette DL trouwens!