XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Aardige squat man, I'm in :thumbs:

Huh...ik zie trainingen:o

Good job Mc!:thumbs:

Wow man wtf, blijkbaar een lange en goede train gemist!

Jammer van het krachtverlies op je bench, maar die SQ en DL mogen er echt nog wel zijn, zeker als je bekijkt hoe je afgelopen maanden zijn geweest!

Je moet je niet te slecht voelen over die bench; als je je er een paar weken op focust zit die meteen weer op de 100 :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.364

Leuk man, welkom :)

Huh...ik zie trainingen:o

Good job Mc!:thumbs:

Hee niet zo doen! :p

Wow man wtf, blijkbaar een lange en goede train gemist!

Jammer van het krachtverlies op je bench, maar die SQ en DL mogen er echt nog wel zijn, zeker als je bekijkt hoe je afgelopen maanden zijn geweest!

Je moet je niet te slecht voelen over die bench; als je je er een paar weken op focust zit die meteen weer op de 100 :)

Ja man, shit is redelijk on fire hoor de laatste tijd. En je hebt gelijk, zo is het ook :D Thanks brah.

Net 5 minuten een of ander youtube-circuitje gedaan (shitload BW squats, side hip raises en knieheffen) ipv sprints. Best intensief als je t 4x zo snel doet als de instructrice :rolleyes: Vervolgens wat abshit gedaan en wezen hardlopen. Ben alleen 2x verdwaald dus is 11,6 ipv 4km geworden :p Nou tot zo ver mijn fasted cardio, heb wel zin in een ontbijtje inmiddels :roflol:

Deed je die skulls voorheen ook behind the head of juist tot je voorhoofd? If so, dan ben ik wel benieuwd hoe het verschil voelde.

Mooi schouderwerk weer, dat gaat lekker de laatste tijd!

Net 5 minuten een of ander youtube-circuitje gedaan (shitload BW squats, side hip raises en knieheffen) ipv sprints. Best intensief als je t 4x zo snel doet als de instructrice :rolleyes: Vervolgens wat abshit gedaan en wezen hardlopen. Ben alleen 2x verdwaald dus is 11,6 ipv 4km geworden :p Nou tot zo ver mijn fasted cardio, heb wel zin in een ontbijtje inmiddels :roflol:
Hippie. Wel goed voor je cut, dat verdwalen :p

Gaat goed hier MC!

Verdwalen als je nog geen 4km gaat lopen :roflol:

• #8.369
Deed je die skulls voorheen ook behind the head of juist tot je voorhoofd? If so, dan ben ik wel benieuwd hoe het verschil voelde.

Mooi schouderwerk weer, dat gaat lekker de laatste tijd!

Hippie. Wel goed voor je cut, dat verdwalen :p

Nou ik heb ze nooit lang genoeg in mijn routine gehad om er een standaarmanier voor te hebben, maar meestal richting mn skull. Dat als je t niet red je je skull crusht zeg maar :rolleyes: Verschil weet ik niet, maar vroeg me daarom dus af wat Piet deed en waarom. Voor mij is overhead en reverse grip werk belangrijker voor mn hoefijzertje denk ik. Maar ach, broscience. Nog gelukt met die elbows tucked in shit trouwens?

true...

gaat lekker met je cut als je alles 3 keer zo heftig doet als gepland :D

:D Nou gaat wel lekker idd, ik verlies niet veel gewicht maar in de spiegel is vooruitgang te zien. Ik heb goed en slecht nieuws: abs komen te voorschijn, maar zijn minder symmetrisch dan ik had gedacht lol :P

Thansk Kevv :) Zit wel lekker in de flow, ondanks aan shitload feestjes en bruiloften toch mn cal targets niet overschreden etc.

Verdwalen als je nog geen 4km gaat lopen :roflol:

Nouja, ik wist wel waar ik heen ging alleen ik had het overschat omdat ik het normaal altijd fietsde :P

Kan alleen bij jou he, verdwalen..... :roflol:

• #8.371
Kan alleen bij jou he, verdwalen..... :roflol:

In de cut mag dat :D

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Hammerstrength Row mach.
8x40
6x60
4x80
4x100
6x110
5x110
9x100

Bench
10x15
8x55
5x75
5x80
8x70

Pulldown (rope)
12x27,5 fullstack in cable crossover :/
12x27,5
12x27,5
15x27,5
15x27,5 mwuh
15x27,5+6 :D
15x27,5+6+6 :D
15x27,5+8+8 :D
15x27,5+8+8

Incline DB Press
8x18
11x24
2xF kreeg 26s niet in positie
9x24
7x22

Pullups
6xBW
5xBW
4xBW

Dips
5xBW
5xBW+5
5xBW+10

Concentration Curl
13x9
7x7+2spot
7x7+2spot
Negatives 5x12

Side Raise strict
12x4
12x6
8x6
8x5
10x4 dropset 14x3

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Even een analytisch momentje ingelast;

Mn gewichtverlies is de laatste 1,5 week gestallt dus mn cals gaan naar beneden van 2400(KT)/2200(rust/cardio) naar 2200/2000 en weer structureel cardio inlassen op mn rustdagen. En dan gewoon 4km ofzo zodat mn benen en gewrichten niet een week ontregelt zijn en blaren en shit :roflol:

Mn schema is een beetje aan het evalueren van fullbody, chest+back, shoulders+arms naar wheels, UB1, UB2. Ik vind chest+back super lekker trainen maar ik wil schouders en armen twee keer per week pakken (die hebben ff prio). Na veel pressen en pullen hoef ik in principe ook maar 1 isolatieoefening toe te voegen om biceps/triceps/schouders ook gewoon goed mee te pakken op UB1. UB2 begin ik dan met shoulderpress en focus ik meer op armen.

Beste training weer makker!

Dat zijn de work outs gozert

Lekkere volumes vandaag, en het ziet eruit als een goeie samenstelling voor een UB work-out. Nice!

Mn schema is een beetje aan het evalueren van fullbody, chest+back, shoulders+arms naar wheels, UB1, UB2. Ik vind chest+back super lekker trainen maar ik wil schouders en armen twee keer per week pakken (die hebben ff prio). Na veel pressen en pullen hoef ik in principe ook maar 1 isolatieoefening toe te voegen om biceps/triceps/schouders ook gewoon goed mee te pakken op UB1. UB2 begin ik dan met shoulderpress en focus ik meer op armen.
Interessante gedachtengangen, maar wat is nou de uitkomst? Hoe ziet een UB1 en een UB2 er ongeveer uit en welke van de twee heb je vandaag gedaan? Ik voel hem nog niet helemaal :p

Nog gelukt met die elbows tucked in shit trouwens?
Komt eraan, woensdag is de grote dag :)

• #8.375
Vanmorgen pre-ontbijt zo'n 8 km gelopen/rend/wandeld etc. Ging niet van harte, nog last van mn linker kuitaanhechting onderaan. Maargoed, wel wat km's gemaakt enzo dus prima. Gewicht vanmorgen 76,3 dus das lekker.

Dat zijn de work outs gozert

Thenks heren!

Lekkere volumes vandaag, en het ziet eruit als een goeie samenstelling voor een UB work-out. Nice!

Interessante gedachtengangen, maar wat is nou de uitkomst? Hoe ziet een UB1 en een UB2 er ongeveer uit en welke van de twee heb je vandaag gedaan? Ik voel hem nog niet helemaal :p

Komt eraan, woensdag is de grote dag :)

Yeah. Dit was chest + back maar dan met schouders en armen erbij. Check mn vorige chest+back workout maar even ter vergelijking.

• #8.376
Squat
5x20
5x50
5x77,5
5x90
10x100

Deadlift
5x60
5x110
5x125 Fuuck, moeizaam
5x142,5 Goeie reps

Leg Extension
10x50
10x65
10x80
10x80
10x80
Dropset
10x80, 6x70, Xx60 tot falen

Allemaal explosief genoeg om bovenin los te komen :D Ander apparaat dan afgelopen 2x trouwens (andere gym).

Hyperextensions
15xBW+10 So hé, auw
13xBW+10 holy hamstring
13xBW Pomp aaa

Geen vibe bij squats en deadlifts maar wel goede nummers geproduceerd. Was wendler week 1 gebaseerd op 100% ipv 90%, want maxes waren overtuigend en vers. Extensions en hypers waren echt áán :cool:

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Moest dus 5 reps halen op de laatste set squats en deads. Volgende keer iets minder all out op mn squat lol.

Goede squat en DL man. Blijf me verbazen over de DL's :p

5x 125 kg gaat moeizaam, maar 5x 142,5kg gaat dan weer goed. Is dat een typo, of is er een andere verklaring voor? Wel hele nette DL trouwens!

• #8.379
Fucking hell vanmorgen met wat andere mensen ontbeten, kom er nu achter dat ik als avondeten lekker een bak kwark en 2 blikken tonijn met een halve krop sla mag wegwerken. Kutdieet, kut-endogenen /rant :mad:

Goede squat en DL man. Blijf me verbazen over de DL's :p

Thanks man, ze gingen niet vanzelf na die 5+ repout op squat :o

5x 125 kg gaat moeizaam, maar 5x 142,5kg gaat dan weer goed. Is dat een typo, of is er een andere verklaring voor? Wel hele nette DL trouwens!

Nee dat is geen typo. Ik moest met deze weights op mn laatste set minimaal 5 reps halen op squat en deadlift. Merkte bij de 125 dat ik hard was gegaan door mn target op squat te verdubbelen. De 142,5s waren zwaar, maar het waren technisch prima reps met deadstop. Dat was mn punt een beetje ;)

:aai:

en zo erg ist nu ook weer niet, gelukkig zijn 't alledrie lekkere zaken.
Eet smakelijk

Terug
Naar boven