MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.381
Vanmorgen pre-ontbijt: 75,7kg. Nog 4 weken om er een kilootje af te halen en dan op vakantie. En dan BULKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!! :meal:

• #8.383
Bulken??

Bulken is voor dikzakken..
Even serieus...hoe ziet je bulkplan eruit?

^^ Nou ik verwacht dat ik tegen de vakantie aan ongeveer 2k cals per dag zit. Daar gooi ik elke paar dagen 100-200 cals bij (voornamelijk carbs) tot ik iig op 2500 zit. Dan even verder kijken hoe t gaat. Wil wel weer wekelijkse progressie in de gym gaan zien iig en mag nu eens een keer zwaarder gaan worden, 0,3-0,5kg per maand wel.

• #8.384
Had eigenlijk nog een oefeningetje bi+tri willen doen maar ik moet niet zeuren, productief uurtje. Stroef begin maar verder prima. En all kinds of new veins detected :D

Schouders opwarmen

DB Shoulder Press
7x18 Ineens kneiterse hoofdpijn
5x24 Pff, lood.
5x24
4x24
6x22
Fx20 lulz
8x18

Superset chins, dips (BW=76,6)
5xBW ss 5xBW
5xBW+5 ss 5xBW+5
4xBW+10 ss 5xBW+10
3+1xBW+10 ss 5xBW+15
5xBW ss 8xBW

Superset DB Curl Skull Crushers into CGBP
10x20 rev grip ez ss 12x20
12x12 ss 10x20
12x10 ss 11x20

Superset Hammergrip Front Raise, Seated Rear Raise
12x12 ss 12x9
10x12 ss 12x8

Superset Reverse Grip Pushdown, Rope Curl
15x15 ss 15x7,5
11x17,5 ss 15x10
8x17,5 ss 10x12,5

Ondanks de hoofdpijn gewoon door getraind kerel! netjes

Je weet dat er geen pre cardiovasculaire cortex bestaat he?

Enig idee hoe die hoofdpijn is ontstaan? Niet goed de ademhaling onder controle tijdens het doen van de oefening?
Ik merk bij mezelf dat ik daar echt op moet letten, anders word ik duizelig en in een erg geval hoofdpijn inderdaad. Trekt daarna ook weer weg, net zoals bij jou.

Enig idee hoe die hoofdpijn is ontstaan? Niet goed de ademhaling onder controle tijdens het doen van de oefening?
Ik merk bij mezelf dat ik daar echt op moet letten, anders word ik duizelig en in een erg geval hoofdpijn inderdaad. Trekt daarna ook weer weg, net zoals bij jou.

Zoals sommigen de dumbbels tegen elkaar aan tikken bovenin bij de ROM van een flat bench of shoulder press, tikt metroman ze onderin de ROM tegen zijn hoofd aan denk ik ??? Vandaar de koppijn.

• #8.392
Zoals sommigen de dumbbels tegen elkaar aan tikken bovenin bij de ROM van een flat bench of shoulder press, tikt metroman ze onderin de ROM tegen zijn hoofd aan denk ik ??? Vandaar de koppijn.

Ja klopt. Ik heb ook een groot hoofd man :o

Nee ik denk een combinatie van een slechte nacht en mn slaapritme wat afgelopen week een beetje uit de hand is gelopen, in combinatie met een klein cut-ontbijtje en misschien tikkie te veel PWO (1,4ish scoop). Maar na DB Shoulder Press had ik er eigenlijk geen last meer van.

Talking about mn ritme; ik ben nog op en das eigenlijk een beetje lame. Ik zet de wekker na 6 uur en neem een klein ontbijtje en ga dan een stukkie hardlopen ipv fasted cardio. Eigenlijk doe ik nu KT om de dag, maar ik heb mn delts goed gehit dus ik neem een extra 'rust' dagje voor ik ga benchen. Nu in de cut heeft fatloss prio anyway dus morgen 2k cals en een chille cardio sessie ligt prima in lijn met mijn doelen.

• #8.393
Nou net dus 5k gelopen. Ging wel oke, aanhechting linker kuit is 85% hersteld zo te voelen (nog niet helemaal dus). Macro's gaan vandaag perfect gehaald worden, alleen mn nachtje van 5,5 uur was een beetje jammer :P

Teveel aan het nagenieten geweest van het voetbal? ;)
Waar train je ergens? Ik woon zelf ook in Utrecht. Sportschool heeft zware voor- en nadelen. Nadeel: geen klimaatbeheersing, dus als het warm is, is het gauw niet uit te houden. Voordeel: er komen alleen maar toffe lui, zowel klanten als personeel :) Dat zorgt ervoor dat ik het gemis aan airco op de koop toe neem.

• #8.395
Vanmorgen na een bak kwark 77cm taille :cheer:

Teveel aan het nagenieten geweest van het voetbal? ;)
Waar train je ergens? Ik woon zelf ook in Utrecht. Sportschool heeft zware voor- en nadelen. Nadeel: geen klimaatbeheersing, dus als het warm is, is het gauw niet uit te houden. Voordeel: er komen alleen maar toffe lui, zowel klanten als personeel :) Dat zorgt ervoor dat ik het gemis aan airco op de koop toe neem.

Haha, neuh viel mee. Voetbal was de opzet (aan de coke zero naast mn maten met chips en bier :rolleyes:) maar daarna LCS gekeken (league of legends competitie) en om 3 uur nog waterpijp aangeknald :o

Dan train jij in AllInn denkik? Daar heb ik ook een tijd getraind. Zit nu bij TrainMore (airco, paar relaxte locals en rustig als t mooi weer is) en bij Fit for Free (meestal Oudenoord) om af en toe met 2 maten die daar ook zitten te trainen. Heb je ook een logje?

Edit; signature, derp.

Altijd lekker als je "einddoel" in zicht is bro, nog ff 4 weekjes en dan lekker genieten van je vakantie.
Ik zie dat het hardlopen lekker gaat, maar ga je dit in het najaar ook nog erbij houden als je aan je "bulk" begint ?
Een aanbeveling voor je skull crushers, ik doe em nu zo ver mogelijk met de stang achter m'n hoofd.
Daardoor krijg ik maximale stretch op de triceps in de excentrische fase.

Nou net dus 5k gelopen. Ging wel oke, aanhechting linker kuit is 85% hersteld zo te voelen (nog niet helemaal dus). Macro's gaan vandaag perfect gehaald worden, alleen mn nachtje van 5,5 uur was een beetje jammer :P
Netjes man om na die wedstrijd even 5k te lopen...:o

Training was vast lekker intensief met al die supersets!

Dan train jij in AllInn denkik? Daar heb ik ook een tijd getraind. Zit nu bij TrainMore (airco, paar relaxte locals en rustig als t mooi weer is) en bij Fit for Free (meestal Oudenoord) om af en toe met 2 maten die daar ook zitten te trainen. Heb je ook een logje?
Edit; signature, derp.
Nee, ik zit bij Newstyle Hoograven. AllIn is aan de andere kant van de stad voor mij. Ik houd het liever dichter bij huis. Het is onderhand ook een soort van tweede huiskamer geworden :) Afgelopen jaar zelfs een kerst- en een paasborrel gehad!

Voordeel van Newstyle is dat je ook bij andere vestigingen terecht kunt, maar dat heb ik nog maar 3x of zo gedaan (alleen Croeselaan). Voordeel is wel dat ze andere apparaten hebben, dus goed voor de afwisseling. Waarschijnlijk kun je bij Fit for Free ook ergens anders terecht, of niet?

jups met fff mag je in alle vestigingen spelen bij een abbo

• #8.400
Altijd lekker als je "einddoel" in zicht is bro, nog ff 4 weekjes en dan lekker genieten van je vakantie.
Ik zie dat het hardlopen lekker gaat, maar ga je dit in het najaar ook nog erbij houden als je aan je "bulk" begint ?
Een aanbeveling voor je skull crushers, ik doe em nu zo ver mogelijk met de stang achter m'n hoofd.
Daardoor krijg ik maximale stretch op de triceps in de excentrische fase.

Ja man, resultaat begint nu ook echt te showen :D Ik denk dat ik cardio wel een stuk minder ga doen in de bulk. Maar aan de andere kant is er geen reden voor een reasonably fit persoon om niet 1x per week 5k te lopen dus wie weet.

Netjes man om na die wedstrijd even 5k te lopen...:o

Training was vast lekker intensief met al die supersets!

Mja ach, heb week terug nog 11,6 gelopen zonder ontbijt dus dan moet die 5 niet zo'n probleem zijn na een brak nachtje mét ontbijt.

Nee, ik zit bij Newstyle Hoograven. AllIn is aan de andere kant van de stad voor mij. Ik houd het liever dichter bij huis. Het is onderhand ook een soort van tweede huiskamer geworden :) Afgelopen jaar zelfs een kerst- en een paasborrel gehad!

Voordeel van Newstyle is dat je ook bij andere vestigingen terecht kunt, maar dat heb ik nog maar 3x of zo gedaan (alleen Croeselaan). Voordeel is wel dat ze andere apparaten hebben, dus goed voor de afwisseling. Waarschijnlijk kun je bij Fit for Free ook ergens anders terecht, of niet?

Ah oke, die ken ik niet! Klinkt gezellig in ieder geval :) Kan bij F4F idd ook, maar ik ga eigenlijk alleen naar Oudenoord. Die is geloof ik een jaar oud of zo en redelijk goed ingericht. Kreeg laatst alleen een beetje gezeik van een curlende instructeur over mn deadlifts, dat was niet zo cool.

Potver fucking dorie; had mn wekker om 11u gezet (was 8u slaap geweest) verslaap ik me tot half 1 ofzo :o Vervolgens hele dag zitten gamen zowat dus had ff moeite om mezelf te motiveren. Zyzz: je mag dan wel dood zijn, en ik vind je 'sick c*nt' en ge'brah' een beetje bullshit maar vandaag heb je me naar de gym gekregen. Ohja, en een vleugje Boterharm. Goeie zin dat. Verder was t kneitersdruk in de gym, maar toen ik naar binnen liep was de bench vrij. Vervolgens ook nog een chille spotter gehad (bij twijfel; vraag de squatter). De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Bench
12x15
5x25
3x55
3x65 (1ste wendler werkset)
3x75
4x85
6x65

Hammerstrength Row
5x60
5x80
8x100