- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonde van je tijd, omdat jij in jouw stadium nog van de allersnelste manier van progressie gebruik kan maken..
Dit inderdaad. Je frequentie en volume (over de week genomen) op de main exercises is veel te laag, en zal dat ook blijven als je een split schema blijft volgen zoals je dat nu doet. Wendler of niet.
Ik zit even terug te kijken en je laatste training waarin je gesquat en/of gedeadlift hebt is twee weken geleden? Misschien mis ik iets of heb je (nog) niet alles gelogd, maar dat is gewoon veel te weinig. Wendler zou zich omdraaien in z'n graf als ie dat ziet. Het is maar goed dat ie niet dood is en dat dat dus niet kan.
Minstens twee keer in de week sq/bp/dl/ohp/row/pulls, of je dit nou in een split schema of ub/lb of fb gooit mag je dan lekker zelf weten. Fb of ub/lb is makkelijker om de frequentie op je main lifts in te proppen. Als je dan dus toch kiest voor een split schema zou je dus logischerwijs gaan voor een 3day split, met één dag rust in de week.
En ik snap nooit waar die fascinatie voor repouts vandaan komt, die gaan je echt niet sterker maken. Trainen op relatief hoog volume en hoge frequentie, submaximale intensiteit (niet tot falen en ook niet te veel in de buurt van falen) en met een progressive overload wel. Dan kom je al gauw op 5x5 of iets in die richting uit.

Aangepast aan de atmosferische omstandigheden dusEigenlijk LB aan de beurt maar had ff zin in beachboy gedoe![]()

Aww, daar gaan je gainzzz! In ieder geval: veel plezier! Met je laatste training ben je zeker de held van het strand!

Ik zag vanavond iemand in de gym die ze net zo deed als je gister omschreef. Zag er wel inspannend uit, nice work. Lekker complete combinatie van oefeningen verder, deze lijst maakt wel een solide UB train. Ik ben ook echt benieuwd hoe die bulk gaat uitpakken na de zomer!
) en dan Sziget, daarna pas
Wel zin in overigens!Mc is back! Succes met het oppakken van je training!
Ik zag vanavond iemand in de gym die ze net zo deed als je gister omschreef. Zag er wel inspannend uit, nice work. Lekker complete combinatie van oefeningen verder, deze lijst maakt wel een solide UB train. Ik ben ook echt benieuwd hoe die bulk gaat uitpakken na de zomer!
Denk je dat er nog een leg day in zit voor Sziget, met die enkel?