AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hoopte ik op een uitgebreid verslag van Sziget...tref ik niets..helemaal niets

Blijkbaar waren andere logjes belangrijker...:sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.443
Hoopte ik op een uitgebreid verslag van Sziget...tref ik niets..helemaal niets

Blijkbaar waren andere logjes belangrijker...:sad:

Haha, sorry ik was aan t squatten ;) Highlights waren Deadmau5, Skrillex, Placebo, Bonobo, Stromae en Clean Bandit. Semi naar de klote gegaan. Qua ritme en slaap fucked up. Maar slechts 1x een katertje gehad. 3 liter water a day keeps de kater away I guess. Terugweg was wel fucked up: in 1x van Boedapest naar huis gereden met 1 andere chauffeur.

Le train: was denk ik ruim een maand geleden dat ik mn wheels had getraind (shame on me) en ook niet bepaald goed gegeten in de vakantie dus geen indrukwekkende weights opgetild. Wél qualityreps gedaan gekregen. Onderin de reps nog een beetje last van mn gekneusde enkel (op Sziget weer licht doorheen gegaan) en daarom ook geen calves gepakt.

Squat
5x15, 5x35, 5x55, 2x75
5x95
5x100
5x105
6x95

Deadlift
5x55, 5x95
3x135
3x145

Leg Extension
12x55
12x65
12x65
9x65

Hyperextension
12xBW
12xBW+5
11xBW+5
12xBW Pooomp

Setje meer gesquat en setje minder gedeadlift dan gepland. Weet iig waar ik aan toe ben. Volgende keer wss 3x5x100 en met 2,5kg per week verhogen. Ik twijfel nog tussen een ub1/wheels/ub2 split en een ub1/wheels1/ub2/wheels split bij 3 a 4 dagen per week trainen voor de komende tijd. Moet ook weer cals gaan uppen. Weeg nu 76,5 dus iets minder dan een kilo aangekomen in de vakantie maar mn tan compenseert daar wel voor :p

Vind het na zo een lange periode aktiviteit en een dergelijk weekend toch zeer respectabele gewichten hoor Mc!:thumbs:

Prima sessie hoor. Opzetje lijkt mij ook de meest verstandige keuze. Hoewel Full body mij nog verstandiger lijkt als je niet weet hoe vaak je kan trainen (en het soms maar 2x per week is).

• #8.446
Vind het na zo een lange periode aktiviteit en een dergelijk weekend toch zeer respectabele gewichten hoor Mc!:thumbs:

Tsja, t wordt gewoon tijd om eens goeie progressie te boeken. Heb zin in de bulk :)

Prima sessie hoor. Opzetje lijkt mij ook de meest verstandige keuze. Hoewel Full body mij nog verstandiger lijkt als je niet weet hoe vaak je kan trainen (en het soms maar 2x per week is).

T zal voornamelijk 3 a 4x per week zijn :)

Ik weet niet wat je max op de squats en deadlifts is, maar dat heb je ongetwijfeld in no time terug :) Zeker als je jezelf weer goed gaat voederen!

Mooi dat je het naar je zin hebt gehad op Sziget en blij dat je weer heel thuis bent gekomen.
Idd je gewichten op de SQ/DL zijn nice na zo'n tijdje niet de benen getraind te hebben.

• #8.449
Ik weet niet wat je max op de squats en deadlifts is, maar dat heb je ongetwijfeld in no time terug :) Zeker als je jezelf weer goed gaat voederen!

Daar ligt de nadruk op. 's ochtends oats, 's middags rijst en tonijn, 's avonds een beetje random als ik maar aan mn eiwit kom en 's avonds een bak kwark :) Rond de 2400 cals en 160+gr eiwit. Kijken hoe het zo gaat, evt. opvoeren de komende weken.

Mooi dat je het naar je zin hebt gehad op Sziget en blij dat je weer heel thuis bent gekomen. Idd je gewichten op de SQ/DL zijn nice na zo'n tijdje niet de benen getraind te hebben.

:) Spierpijn liegt er niet om vandaag gheghe.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Dikke chaos in de gym, hele filmcrew met cast en shit... Maargoed :roflol:

Schouders opwarmen

DB Shoulder Press
10x14
10x20
6x24 Lekker
6x22
8x18

Chins
8xBW Zure lats van deadliften
3xBW+5 Pff
3xBW+10
3xBW+15
2xBW+20

Fucking honger

Incline DB Press
12x18
12x20
7x24

Ez-Curl
9x30 Omnomnom
5x1+1x30
4+2x30

Reverse Cable Fly (rear delt)
12x3,75 Hongerrrr
12x3,75
12x2,5

Dips
10xBW
8xBW

Concentration Curl
15x8
12x8 assisted
8x8 assisted

De pump is real.

Dikke chaos in de gym, hele filmcrew met cast en shit... Maargoed :roflol:
Wow, in welke film kom je? :p

Lekkere shoulder press, zoals we inmiddels van je gewend zijn. Mooi gewicht op die ez-curls ook (maar wat betekent 5x1+1x30?) Wel ben ik benieuwd hoe die deads upperback-style van jou eruit zien als je daadwerkelijk zure lats krijgt..

Die squats zien er goed uit nadat je zon tijd geen benen hebt getraind. Ben benieuwd hoe je gaat groeien de komende tijd. Let the bulk begin!

• #8.451
Wow, in welke film kom je? :p Lekkere shoulder press, zoals we inmiddels van je gewend zijn. Mooi gewicht op die ez-curls ook (maar wat betekent 5x1+1x30?) Wel ben ik benieuwd hoe die deads upperback-style van jou eruit zien als je daadwerkelijk zure lats krijgt.. Die squats zien er goed uit nadat je zon tijd geen benen hebt getraind. Ben benieuwd hoe je gaat groeien de komende tijd. Let the bulk begin!

Nieuwe hercules :D

5+1 is een set van 6 maar dan met wel ff een paar keer ademhalen tussen rep 5 en 6. Deads zijn voor mij gewoon conventional maar gebruik inmiddels wel iets meer lats dan vroeger denk ik. Is ook gewoon omdat ik lang niet had gedeadlift ;)

• #8.452
Hersenspinsels over afgelopen trainingen:

Misschien eerder in de training curlen, zelfs voor de chins. Zo zijn niet alleen mn lats van deadlifts maar ook mn biceps van curls vermoeid. Op mn lowerbody een set deadlifts erbij en een isolatie movement voor hamstrings, want die voel ik voor geen meter. Misschien hamstring curls of goodmornings.

Truste!

• #8.453
Bench
10x20, 5x40, 5x60
5x77,5
5x75
4x75 1 vinger spot

Pendlay Row
5x60
5x70
5x60

BOR
5x60 onderhands
5x60
5x60 Pendlay Row

Superset Incline Fly, Seated Side Raise (pinky up thumb down)
15x8 ss 10x8
15x8 ss 10x8
15x8 ss 13x8 sloppy :p dropset 15x5

Superset Dips, 21s (ez)
6xBW ss 22,5kg
6xBW ss 20kg
6xBW ss 10x20 normale ez-curl

Chest, schouders en 'cepsjes vonden dit wel chill :)

Wat is je huidige schema? Doe je 2x per week fully body en 1x benen, of ben je nog het ritme aan het oppakken na je vakantie en Sziget?

Hersenspinsels over afgelopen trainingen: Misschien eerder in de training curlen, zelfs voor de chins. Zo zijn niet alleen mn lats van deadlifts maar ook mn biceps van curls vermoeid. Op mn lowerbody een set deadlifts erbij en een isolatie movement voor hamstrings, want die voel ik voor geen meter. Misschien hamstring curls of goodmornings. Truste!

Serious, curlen voor chin-ups ?
Dat is ongeveer het zelfde als dippen voor dat je de BP gaat doen.
Ik zie dat je volume op de ez-bb curls de laatste keer niet echt hoog was, misschien de volgende training een hoger volume pakken
i.p.v. intensiteit en wat meer t.u.t. of contractie toepassen.
Als je bultjes dan niet gaar zijn weet ik het niet meer :D
Voor de hamstrings zou ik na de DL gewoon SLDL pakken met de zelfde technieken (t.u.t. of contractie)

Best sterke pendlays Mc!

En het belangrijkste...er is getraind!:thumbs:

• #8.457
Wat is je huidige schema? Doe je 2x per week fully body en 1x benen, of ben je nog het ritme aan het oppakken na je vakantie en Sziget?

Maandag; UB1 met focus op chest & back
Woensdag; LB
Vrijdag; UB2 met focus op schouders en armen

Maar inmiddels is t al een dag verschoven :P Trainingsritme moet ik inderdaad ook weer even inkomen.

Serious, curlen voor chin-ups ? Dat is ongeveer het zelfde als dippen voor dat je de BP gaat doen. Ik zie dat je volume op de ez-bb curls de laatste keer niet echt hoog was, misschien de volgende training een hoger volume pakken i.p.v. intensiteit en wat meer t.u.t. of contractie toepassen. Als je bultjes dan niet gaar zijn weet ik het niet meer :D Voor de hamstrings zou ik na de DL gewoon SLDL pakken met de zelfde technieken (t.u.t. of contractie)

Nou mn gedachtengang is dit: zolang ik train lopen mn biceps al achter. De sleutel tot progressie is toch wel gewoon elke keer meer doen dan de vorige keer. En als ik biceps pas doe nadat ik 3 rug oefeningen heb gedaan die ik al dan niet heb verhoogd heb ik geen idee of ik mn biceps nou zwaarder belast heb of niet. Als ik 'fris' 3x8 curl of whatever en elke week verhoog moet er progressie in komen. Daarnaast maakt het ook sense om je zwakke punten aan het begin van de training te pakken ivm energie en focus etc. Die 21s waren trouwens behoorlijk TUT ???

Best sterke pendlays Mc! En het belangrijkste...er is getraind!:thumbs:

Ja toch, wel weer ff wennen hoor :D Voeding wel lekker op de rit over t algemeen iig.

• #8.458
Hoi.

Squat
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100
3x110
3x100
14x80 Even mn frustratie over mn slapen en zuipen eruit gegooid.

Deadlift
5x60
5x110
5x130 fail op quads Lawl
6x110

Verder gemiddeld om half 5 naar bed geweest en van dinsdag t/m zaterdag elke avond praktisch bezopen geweest, vannacht van 5 tot 10 geslapen.

Groetjes, YoloswagMcNoHomo

Laatst bewerkt:
Gaat goed hier :o

Hoi. Squat 5x40 5x50 5x60 5x70 5x80 5x90 5x100 3x110 3x100 14x80 Even mn frustratie over mn slapen en zuipen eruit gegooid. Deadlift 5x60 5x110 5x130 fail op quads Lawl 6x110 Verder gemiddeld om half 5 naar bed geweest en van dinsdag t/m zaterdag elke avond praktisch bezopen geweest, vannacht van 5 tot 10 geslapen. Groetjes, YoloswagMcNoHomo
Was je niet van plan om het trainingsritme weer op te pakken na je vakantie- en festivalzomer? :rolleyes:

Terug
Naar boven