- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Wanneer is Sziget? Geloof best dat je daar zin in hebt!
Ga zondagochtend die kant op, is van 11 t/m 18. Deadmau5

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer is Sziget? Geloof best dat je daar zin in hebt!

Hoopte ik op een uitgebreid verslag van Sziget...tref ik niets..helemaal niets
Blijkbaar waren andere logjes belangrijker...![]()
Highlights waren Deadmau5, Skrillex, Placebo, Bonobo, Stromae en Clean Bandit. Semi naar de klote gegaan. Qua ritme en slaap fucked up. Maar slechts 1x een katertje gehad. 3 liter water a day keeps de kater away I guess. Terugweg was wel fucked up: in 1x van Boedapest naar huis gereden met 1 andere chauffeur.
Vind het na zo een lange periode aktiviteit en een dergelijk weekend toch zeer respectabele gewichten hoor Mc!![]()

Prima sessie hoor. Opzetje lijkt mij ook de meest verstandige keuze. Hoewel Full body mij nog verstandiger lijkt als je niet weet hoe vaak je kan trainen (en het soms maar 2x per week is).

Ik weet niet wat je max op de squats en deadlifts is, maar dat heb je ongetwijfeld in no time terugZeker als je jezelf weer goed gaat voederen!
Rond de 2400 cals en 160+gr eiwit. Kijken hoe het zo gaat, evt. opvoeren de komende weken.Mooi dat je het naar je zin hebt gehad op Sziget en blij dat je weer heel thuis bent gekomen. Idd je gewichten op de SQ/DL zijn nice na zo'n tijdje niet de benen getraind te hebben.
Spierpijn liegt er niet om vandaag gheghe.
Wow, in welke film kom je?Dikke chaos in de gym, hele filmcrew met cast en shit... Maargoed![]()

Wow, in welke film kom je?Lekkere shoulder press, zoals we inmiddels van je gewend zijn. Mooi gewicht op die ez-curls ook (maar wat betekent 5x1+1x30?) Wel ben ik benieuwd hoe die deads upperback-style van jou eruit zien als je daadwerkelijk zure lats krijgt.. Die squats zien er goed uit nadat je zon tijd geen benen hebt getraind. Ben benieuwd hoe je gaat groeien de komende tijd. Let the bulk begin!

dropset 15x5
Hersenspinsels over afgelopen trainingen: Misschien eerder in de training curlen, zelfs voor de chins. Zo zijn niet alleen mn lats van deadlifts maar ook mn biceps van curls vermoeid. Op mn lowerbody een set deadlifts erbij en een isolatie movement voor hamstrings, want die voel ik voor geen meter. Misschien hamstring curls of goodmornings. Truste!
Wat is je huidige schema? Doe je 2x per week fully body en 1x benen, of ben je nog het ritme aan het oppakken na je vakantie en Sziget?
Trainingsritme moet ik inderdaad ook weer even inkomen.Serious, curlen voor chin-ups ? Dat is ongeveer het zelfde als dippen voor dat je de BP gaat doen. Ik zie dat je volume op de ez-bb curls de laatste keer niet echt hoog was, misschien de volgende training een hoger volume pakken i.p.v. intensiteit en wat meer t.u.t. of contractie toepassen. Als je bultjes dan niet gaar zijn weet ik het niet meerVoor de hamstrings zou ik na de DL gewoon SLDL pakken met de zelfde technieken (t.u.t. of contractie)

Best sterke pendlays Mc! En het belangrijkste...er is getraind!![]()
Voeding wel lekker op de rit over t algemeen iig.Was je niet van plan om het trainingsritme weer op te pakken na je vakantie- en festivalzomer?Hoi. Squat 5x40 5x50 5x60 5x70 5x80 5x90 5x100 3x110 3x100 14x80 Even mn frustratie over mn slapen en zuipen eruit gegooid. Deadlift 5x60 5x110 5x130 fail op quads Lawl 6x110 Verder gemiddeld om half 5 naar bed geweest en van dinsdag t/m zaterdag elke avond praktisch bezopen geweest, vannacht van 5 tot 10 geslapen. Groetjes, YoloswagMcNoHomo