- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Nee
Gelukkig geniet ik wel van mn geyolo.Was je niet van plan om het trainingsritme weer op te pakken na je vakantie- en festivalzomer?![]()
Jewel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig geniet ik wel van mn geyolo.Was je niet van plan om het trainingsritme weer op te pakken na je vakantie- en festivalzomer?![]()

Story of your life..Tsja, hoe je t ook wend of keert, ik moet gewoon minder zuipen en meer gymmen.

PWO 's ochtends is wel nasty.
Zo dan...twee trainingen achter elkaar!
Keep up the good work Mc!

Netjes man, de grote drie in 1 training is niet makkelijk.
Herkenbaar dat mensen denken dat het nodig is om voor je te tellen, dat herinnert mij altijd weer waarom ik beter oordoppen kan dragen.

Nee maar de intensiteit is daar ook op aangepast he
![]()

Not sure if happy with thisThnx Boter. Goeie afkorting, ga ik misschien iRL ook wel gebruiken![]()

Wetende wat jij kan drukken/trekken had ik daar al rekening mee gehouden, maar dan is het nog redelijk pittig voor instap gewichten + isolatieMerkte zelf een paar weken geleden dat ik ongemerkt meer TUT/contractie gebruikte op de grote oefeningen omdat het wat "lichtere" gewichten waren. Ook nog wat aan het fietsen/lopen ?
Lichtere gewichten voelt erg goed, deadlift form is spot on etc. Komende keer verhoog ik bench bijvoorbeeld niet omdat ik niet bij alle reps mn kont op de bank kon houden maar legdrive nodig had. I dont know, t bevalt wel zo, voelt goed! Time to step up my diet game soon!Not sure if happy with thisTwee work-outs achter elkaar een oefening ongelijk geladen, droknon
Verhoginkjes hier en daar, mooizo! Op naar de honderd met die squats. Pizza eten en gaan!
Haha ja idd, bij die ongelijke squat was t vroeg dus dat was daar mn excuus. Idk
Komt wel goed met die squats, ik kan 2x5x100 maar dan ben ik na 2/3 dagen nog niet hersteld voor de volgende training. Pizza moet ik weer eens doen voor de pizzagains idd!Goed om te zien dat je de draad weer aan het oppakken bent, zeker met de verhogingen!