MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Wou zeggen dat je maar es moet stoppen met zuipen, maar aankomend weekend ben ik ook weer drie dagen aan de drank dus houd ik me ff stil....... voor nu :D
Kon gisteren ook merken dat meerdere dagen aan de drank niet goed is voor je gains :o

Ach ja, alles op zijn tijd :klink:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.464
Tsja, hoe je t ook wend of keert, ik moet gewoon minder zuipen en meer gymmen. Daarom maar s fullbody gedaan met wat minder intensiteit met de intentie dit 2 a 3x per week te gaan doen.

Superset Pullups, Dips
6xBW ss 12xBW
6xBW ss 12xBW

Bench
Warming up
2x5x65

Squat
Warming up
2x5x90

Deadlift
Warming up
2x5x120

Bonus Shrugs bij t opruimen
5x60 met hold

DB Shoulder Press (geen rugleuning)
2x8x18

Concentration Curl
2x8x10

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

V-sit
50x

Pushup (voeten op bankje)
20x

Die concentration curls heb ik helemaal gemist :) Je rug zat goed tijdens die deads. Niks meer aan doen, behalve verhogen dan.

Ben benieuwd hoe je je work-outs vanaf hier gaat opbouwen, keep 'em coming!

• #8.468
Thnx Boter. Goeie afkorting, ga ik misschien iRL ook wel gebruiken :D

Op dit tijdstip kom ik normaal gesproken net in mn REM-slaap maargoed :roflol: PWO 's ochtends is wel nasty.

Squat
Warming up
Oeps, asymmetrisch geladen :stupid:
2x5x90

Bench
Warming up
Voelde goed hersteld dus +2.5
2x5x67,5

Deadlift
Warming up
Was vorige keer erg goed te doen dus +5
2x5x125
Ff vasthouden op t eind voor grip.

DB Shoulder Press
Warming up
8x18
10x18
Schouders waren nog zuur maar zaten goed qua kracht. Niet verhoogd omdat ik bench al had verhoogd, maar volgende keer de 20s.

Superset Pullups, Dips
7xBW ss 12xBW
7xBW ss 12xBW
Deze superset als één na laatst gedaan ipv als eerst en toch repje erbij op pullups ondanks t verhogen van mn deadlift. Schouders hadden t wel zwaar bij dippen.

Concentration Curl
2x10x10 Per ongeluk verhoogd lol, had links een spot nodig bij mn laatste rep.

Pff was deze keer goed kapotgaan op t eind. Samenspel van nachtrust, tijdstip en verhogen van oefeningen. Volgende keer op max 2 oefeningen verhogen. Voor de rest moet ik gewoon minder lullen en overanalyseren en meer trainen. Daarom log ik mn warming up niet meer: t gaat om mn werksets en daarvan moeten er elke week een paar omhoog. Als dat niet lukt ga ik meer eten. Voor de rest vind ik fullbody leuk trainen so far, zeker als je merkt dat je shit kan verhogen. Dat helpt om vaker en met minder tegenzin te gymmen dus recht zo die gaat voorlopig.

Laatst bewerkt:
  • #8.469
Squat
Warming up
2x5x92,5

Deadlift
Warming up
5x125
5x125+2x125
Gast liep te fucken en zei dat t er vier waren. Was niet zo. Volgende keer verhogen.

DB Shoulder Press
Warming up
2x8x20

Pullups ss Bench warming up
7xBW
7xBW

Bench
2x67,5 rechts 2,5kg meer dan links derp #yolo
2x5x70
Niet bij alle reps kont op de bench kunnen houden dus volgende keer weer dit gewicht.

Concentration Curl
10x10
11x10

Dips
2x12xBW

DB Shoulder Press, bench en squat verhoogt, I am pleased. Volgende keer sws deadlift uppen.

Zo dan...twee trainingen achter elkaar!:thumbs:

Keep up the good work Mc!

Netjes man, de grote drie in 1 training is niet makkelijk.
Herkenbaar dat mensen denken dat het nodig is om voor je te tellen, dat herinnert mij altijd weer waarom ik beter oordoppen kan dragen.

• #8.472
:) Nee maar de intensiteit is daar ook op aangepast he ;)

Wetende wat jij kan drukken/trekken had ik daar al rekening mee gehouden, maar dan is het nog redelijk pittig voor instap gewichten + isolatie :D
Merkte zelf een paar weken geleden dat ik ongemerkt meer TUT/contractie gebruikte op de grote oefeningen omdat het wat "lichtere" gewichten waren.

Ook nog wat aan het fietsen/lopen ?

Thnx Boter. Goeie afkorting, ga ik misschien iRL ook wel gebruiken :D
Not sure if happy with this :)

Twee work-outs achter elkaar een oefening ongelijk geladen, droknon :D

Verhoginkjes hier en daar, mooizo! Op naar de honderd met die squats. Pizza eten en gaan!

• #8.475
Wetende wat jij kan drukken/trekken had ik daar al rekening mee gehouden, maar dan is het nog redelijk pittig voor instap gewichten + isolatie :D Merkte zelf een paar weken geleden dat ik ongemerkt meer TUT/contractie gebruikte op de grote oefeningen omdat het wat "lichtere" gewichten waren. Ook nog wat aan het fietsen/lopen ?

Oké thanks man :) Lichtere gewichten voelt erg goed, deadlift form is spot on etc. Komende keer verhoog ik bench bijvoorbeeld niet omdat ik niet bij alle reps mn kont op de bank kon houden maar legdrive nodig had. I dont know, t bevalt wel zo, voelt goed! Time to step up my diet game soon!

Fietsen/lopen doe ik op t moment niet. Wel begin ik weer fitter te worden omdat ik weer af en toe gym en minder yolo slaap, die fullbody workouts hebben een positieve invloed op mn conditie iig. Beetje cardio zou niet verkeerd zijn voor mn algehele fitheid tho.

Not sure if happy with this :) Twee work-outs achter elkaar een oefening ongelijk geladen, droknon :D Verhoginkjes hier en daar, mooizo! Op naar de honderd met die squats. Pizza eten en gaan!

Haha :D Haha ja idd, bij die ongelijke squat was t vroeg dus dat was daar mn excuus. Idk :D Komt wel goed met die squats, ik kan 2x5x100 maar dan ben ik na 2/3 dagen nog niet hersteld voor de volgende training. Pizza moet ik weer eens doen voor de pizzagains idd!

Goed om te zien dat je de draad weer aan het oppakken bent, zeker met de verhogingen!

• #8.477
Goed om te zien dat je de draad weer aan het oppakken bent, zeker met de verhogingen!

Yeah, ik heb ook weer plezier in trainen (ook niet onbelangrijk)!

Vandaag is t helaas niet gelukt met gymmen, en ik ben maandag pas weer in town dus dat is wel jammer. Heb maar wat chins gedaan.

Chins (BW post ontbijt 79kg)
10xBW
9xBW
9xBW
8xBW

Op moet wel zeggen dat je een van de meest originele logs hier op het forum hebt..

Als ik zie dat je hebt gepost, weet ik nooit van te voren wat er gaat staan. :o

• #8.479
Haha is dat een compliment? :roflol:

Terug
Naar boven