- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat volgens mij niet goed, je food upt zichzelf welTijd om mn foodgame te uppen zodat ik deze lijn kan blijven doorzetten.
Gaat volgens mij niet goed, je food upt zichzelf welSrs, hoeveel tijd zit er tussen eten en trainen? Ik moet het altijd even laten zakken. Anyways, toch een fijne training!

Lol, goed verhaalHaha nice catch! 5 minuten voor ik naar de gym vertrok klaar met zo'n 120gr oats en 300ml melk wegwerken. Ik mn huisgenoot nog zeggen 'krijg je geen last in de gym als je vlak van te voren eet?', zeg ik ja alleen als ik veel eet. Nou dat kwalificeerde kennelijk als veel maar t was nog steeds beter dan honger tijdens t squatten![]()

Honger bij squatten is idd niks. Dan ben je teveel daar mee bezig en gaat ten koste van je prestaties.Haha nice catch! 5 minuten voor ik naar de gym vertrok klaar met zo'n 120gr oats en 300ml melk wegwerken. Ik mn huisgenoot nog zeggen 'krijg je geen last in de gym als je vlak van te voren eet?', zeg ik ja alleen als ik veel eet. Nou dat kwalificeerde kennelijk als veel maar t was nog steeds beter dan honger tijdens t squattenIk ga qua voeding denkik mikken op zo'n 2k cals exclusief avondeten.
Lol, goed verhaalAls je je avondeten niet meerekent kan je per dag op verschillende waardes uitkomen. Kan de ene dag 2500 zijn en de andere 3000. En neem je extra cals op trainingsdagen of corrigeer je daar niet voor? Beter van die bench dit keer. Mooi om te zien dat het verhogen goed gaat, je kan meer gewicht tillen dan dit en ik hoop dat je daar snel weer op uitkomt. Keep 'em coming!
Honger bij squatten is idd niks. Dan ben je teveel daar mee bezig en gaat ten koste van je prestaties. Andere opmerking: oats vlak voor de gym? Juist voor de gym wil je snelle carbs hebben. Oats kun je beter op andere momenten op de dag eten / drinken, omdat de energie juist langzaam vrijkomt. Als je daarvoor al een tijd niks hebt gegeten, denk ik wel dat je na je training razende honger zult hebben. Maar soms heb je niet de keus, bijv. als je dagschema opeens overhoop wordt gegooid.
Sounds like a plan!Nou je moet het zo zien; Ik kom vanuit niet trainen en eten in de zomer naar nu lekker trainen op de rit hebben. Afgelopen weken heb ik geen eiwit of calorie geteld. Dus nu up ik mn game naar 3 van de 4 meals per dag vastleggen. Ik ga niet meteen full pull alles tracken, ik ga 80% van het resultaat behalen met 20% van de inspanning (als je snapt wat ik bedoel). Anders ben ik er binnen een maand weer klaar mee. Moet nu iets hebben wat ik gewoon als lifestyle kan aannemen.
Zie t comment hierboven, ik at oats omdat ik niks anders in huis had en te lui was om t huis uit te gaan. Go figure. Verder heb je gewoon gelijk natuurlijk. Maar ik ga me voorlopig even niet druk maken over simpele vs complexe carbs etc. Eerst de 80% van mn dieet fixen voor ik me met de laatste 20% ga bemoeien. Eerst maar eens zorgen dat ik aan 2000 cals ex avondeten en 160+ gr eiwit kom, zegmaar uberhaupt een dagschema maken. Daarna kijk ik verder of ik zin heb om meer te tweaken.
Ach, het is gewoon een kwestie van de juiste spullen in huis hebben. Complexe carbs voor de meeste maaltijden en snelle carbs voor rond de training80/20 regel ken ik en het lijkt me goed om de zaak op die manier weer op de rit te krijgen!

Ik snap je helemaal hoor, wat betreft het niet willen tellen van calorien, de verhoudingen complexe/ snelle KHD, etc. Bij mij is dat ook toen flink tegen gaan staan, wat me uiteindelijk heeft doen stoppen met krachttraining. Nu ik daar, zonder voedingsschema whatsoever, weer aan begonnen ben, heb ik er echt ontzettend veel spijt van dat ik ooit ben gestopt en ik train (en leef) nu z veel fijner dan alles per s moeten tellen, afwegen en overwegen. Good luck man!
Ivm tijd maar 2x fullbody deze week. Mijn motto is 'als ik hersteld ben verhoog ik' en ik had goed gegeten deze week dus alles verhoogd #swag. Als een mong**l tempo erin gehouden want ik had maar 45 minuten omdat ik zo laat uit mn nest kwam.

Lekker Mc, alles weer een beetje verzwaard!Pittig zat om pull-ups en benches te supersetten!
![]()
Prima te doen overigens met antagonisten.
)
Had wel een energetisch dipje na mn squats. Misschien iets van dextro gaan toevoegen aan mn PWO aangezien ik doorgaans groot ontbijt en dineer en nauwelijks lunch. Ging verder echt lekker ondanks twee hele slechte nachten; die 2800 cals/150+ gr eiwit doen hun werk. Geen legdrive nodig gehad bij bench ondanks verhoging en benchen n shoulder press.Niet eens tot kotsens toe oats gegeten voor je training? Lekker met al die verhogingen. Vooral je bench begint weer serieus te worden. Het wordt weer spannend hier. Gebruik je de laatste tijd nou standaard pwo of wisselt dat?
Mn ontbijt is standaard 150gr oats, 400ml melk, een schep suiker en wat kaneel (zo'n 800+ cals).
Ik merk geen verschil tussen PWO en koffieBen nu weer een tijdje van de PWO's af, maar mijn trainingen hebben daar niet onder te lijden. Integendeel, gaat best lekker! Conclusie: je kunt je geld beter aan andere dingen bestteden.