- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
BW vanmorgen 79,4 zal wel aan de biertjes van gisteravond hebben gelegen..
Squat
Warming up
2x5x112,5 (+2,5kg)
Zure hammies nog ondanks extra dag rust.
Pullups
9xBW
9xBW (+1 rep)
Ging niet van harte
Bench
Warming up
2x5x82,5 (+2,5)
Fuckyeah
Deadlift
Warming up
Voelde niet goed, gestopt bij 120kg. Ik ga deadlift even deloaden, volgende keer deads overslaan en daarna weer beginnen bij 130kg.
DB Shoulder Press
Warming up
2x8x22
Concentration Curl
12x12 (+1 rep)
9x12 (+1 rep)
Dips
2x12xBW+5 (+3kg)
Bench en curls gingen lekker, de rest was een beetje inspiratieloos ondanks 2 scoops PWO.
---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------
Verder ga ik mn dips niet meer beschouwen als een hypertrofie oefening aan t eind, maar als een compound die meer prioriteit gaat krijgen. Heb t idee dat triceps mn beperkende factor is op shoulder press. Wss met 2,5kg per keer verhogen tot ik op 2x8 zit ofzo.
Ik heb niet per se een vaste volgorde, hangt er allemaal een beetje vanaf wat vrij is. Komt in de praktijk wel vaak neer op squatten en deadliften na elkaar in t powerrack. Vandaag inderdaad bench en deads omgewisseld qua volgorde (mocht helaas niet baten trouwens).
Squat
Warming up
2x5x112,5 (+2,5kg)
Zure hammies nog ondanks extra dag rust.
Pullups
9xBW
9xBW (+1 rep)
Ging niet van harte
Bench
Warming up
2x5x82,5 (+2,5)
Fuckyeah
Deadlift
Warming up
Voelde niet goed, gestopt bij 120kg. Ik ga deadlift even deloaden, volgende keer deads overslaan en daarna weer beginnen bij 130kg.
DB Shoulder Press
Warming up
2x8x22
Concentration Curl
12x12 (+1 rep)
9x12 (+1 rep)
Dips
2x12xBW+5 (+3kg)
Bench en curls gingen lekker, de rest was een beetje inspiratieloos ondanks 2 scoops PWO.
---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------
Verder ga ik mn dips niet meer beschouwen als een hypertrofie oefening aan t eind, maar als een compound die meer prioriteit gaat krijgen. Heb t idee dat triceps mn beperkende factor is op shoulder press. Wss met 2,5kg per keer verhogen tot ik op 2x8 zit ofzo.
klinkt goed doordacht je plannen mbt cutten! kun je de bench en deadlift niet omgooien in je schema als je benchen met moeie onderrug niet fijn vindt of doe je dit juist met reden andersom?
Ik heb niet per se een vaste volgorde, hangt er allemaal een beetje vanaf wat vrij is. Komt in de praktijk wel vaak neer op squatten en deadliften na elkaar in t powerrack. Vandaag inderdaad bench en deads omgewisseld qua volgorde (mocht helaas niet baten trouwens).

Ik zit ook ongeveer op dat niveau. Had misschien 5x5x82,5 kunnen halen, als wij kleine schijfjes gehad zouden hebben. Nu zat ik op 3x4x85. Natuurlijk ook niet slecht
Thanks man. Weet nog hoe ik vroeger aan het strugglen was met 1xBW, nu toch 2x5xBW np
Challenge accepted btw 

)
you make me feel so old