Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.521
BW vanmorgen 79,4 zal wel aan de biertjes van gisteravond hebben gelegen..

Squat
Warming up
2x5x112,5 (+2,5kg)
Zure hammies nog ondanks extra dag rust.

Pullups
9xBW
9xBW (+1 rep)
Ging niet van harte

Bench
Warming up
2x5x82,5 (+2,5)
Fuckyeah

Deadlift
Warming up
Voelde niet goed, gestopt bij 120kg. Ik ga deadlift even deloaden, volgende keer deads overslaan en daarna weer beginnen bij 130kg.

DB Shoulder Press
Warming up
2x8x22

Concentration Curl
12x12 (+1 rep)
9x12 (+1 rep)

Dips
2x12xBW+5 (+3kg)

Bench en curls gingen lekker, de rest was een beetje inspiratieloos ondanks 2 scoops PWO.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Verder ga ik mn dips niet meer beschouwen als een hypertrofie oefening aan t eind, maar als een compound die meer prioriteit gaat krijgen. Heb t idee dat triceps mn beperkende factor is op shoulder press. Wss met 2,5kg per keer verhogen tot ik op 2x8 zit ofzo.

klinkt goed doordacht je plannen mbt cutten! kun je de bench en deadlift niet omgooien in je schema als je benchen met moeie onderrug niet fijn vindt of doe je dit juist met reden andersom?

Ik heb niet per se een vaste volgorde, hangt er allemaal een beetje vanaf wat vrij is. Komt in de praktijk wel vaak neer op squatten en deadliften na elkaar in t powerrack. Vandaag inderdaad bench en deads omgewisseld qua volgorde (mocht helaas niet baten trouwens).

Bench en curls gingen lekker, de rest was een beetje inspiratieloos ondanks 2 scoops PWO.

*yawn*
Idd goede bench :) Ik zit ook ongeveer op dat niveau. Had misschien 5x5x82,5 kunnen halen, als wij kleine schijfjes gehad zouden hebben. Nu zat ik op 3x4x85. Natuurlijk ook niet slecht :)

• #8.523
*yawn* Idd goede bench :) Ik zit ook ongeveer op dat niveau. Had misschien 5x5x82,5 kunnen halen, als wij kleine schijfjes gehad zouden hebben. Nu zat ik op 3x4x85. Natuurlijk ook niet slecht :)

Haha :P Thanks man. Weet nog hoe ik vroeger aan het strugglen was met 1xBW, nu toch 2x5xBW np :D Challenge accepted btw ;)

Voor jou idd BW, voor mij niet. ;)
Als ik 120kg moet benchen, stort ik in!
Zelfde met pull-ups: kan 2 of 3 halve reps doen per set ;)

• #8.525
Gheghe :p

• #8.526
Bench
Warming up
4x85+1F (+2,5kg -1 rep) 5e was een fail, had geen spotter dus heb m in de lage dragers gesmeten. Failde op laatste 3e van de rep. Met andere woorden: triceps is mn bottleneck.
6x80 (-2,5kg +1 rep)

Squat
Warming up
2x5x115 (+2,5kg)
Woei, licht in mn kop. De squat progressie is real :D

Pullups
9xBW
10xBW (+1 rep)

DB Shoulder Press
Warming up 2x10x22 (+2 reps)
Nice om na 5 workouts 2x8x22 te hebben gedaan eindelijk meer te pakken op DB Shoulder Press.

Concentration Curl
12x12
8x12 (-1 rep :( )

Dips
5xBW
5xBW+5
5xBW+10
5xBW+15 O_o
5xBW+20 Yeah ik heb gewoon als een p*ssy gedipt lately -.-
4xBW+25

Dus. Moet maar s gaan stoppen met 2x12xBW+3 enzo.

Laatst bewerkt:
Prima training Mc! Zware dips ook!

En een repje minder op concentration curls is natuurlijk niets ergs aan!

Wow lekkere dips idd! Het maakt wel sense om die vanaf nu zwaarder toe doen als je dit ziet :-)
Je blijft maar verhogen op die squats, gaat ook goed. Hoe ga je verder met die bench?

nice squats and dips

• #8.530
@Marvin: Klopt Marf, ik ga er verder ook niet over stressen!

@Harmski: ga denk ik volgende keer bench overslaan odz strategisch deloaden en daarna weer beginnen met 75. Zo ben ik minder voorvermoeid voor DB Shoulder Press waardoor ik daar wat progressie hoop te pakken terwijl ik los ga op dips komende tijd.

@Nicky: thnx chick :)

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

@Marvin: Klopt Marf, ik ga er verder ook niet over stressen!

@Harmski: ga denk ik volgende keer bench overslaan odz strategisch deloaden en daarna weer beginnen met 75. Zo ben ik minder voorvermoeid voor DB Shoulder Press waardoor ik daar wat progressie hoop te pakken terwijl ik los ga op dips komende tijd.

@Nicky: thnx chick :)

De kracht van herhaling zullen we maar zeggen :)

Goede dips! Stuk beter dan dat gestuntel van mij, maar ik heb die 25kg en nog meer al aan mijn lijf zitten ;)

• #8.532
Whaha, zat op mn telefoon... Maar als ik m edit gaan alle enters er uit -.-

Squat
Warming up
2x5x115
Ging echt easypeazy.

Deadlift (deloaded)
Warming up
2x5x130

Bench (deloaded)
Warming up
2x5x75
Pff moeizamer dan die 85 vorige week.

Pullups
10xBW (+1 rep)
6xBW (wtf -4 reps)

Superset DB Shoulder Press, Concentration Curl
Warming up
7x24 ss 11x12
Fx24
10x20 ss 7x12+slow negative

Precies geen tijd voor triceps, f**k. Thuis nog ff close grip pushups doen. Squats gingen fucking lekker, voor de rest was dit een offday.

Die squats van jou gaan nog steeds als een goederentrein, ouwe.
Bench en deads trekken wel weer bij. Na die deload weer rustigaan opbouwen en dan lekker door je vorige maximale sets heen knallen.

Hoe zit het met de foods en de motivatie?

• #8.534
Die squats van jou gaan nog steeds als een goederentrein, ouwe. Bench en deads trekken wel weer bij. Na die deload weer rustigaan opbouwen en dan lekker door je vorige maximale sets heen knallen. Hoe zit het met de foods en de motivatie?

Yes, squats gaan erg lekker de laatste tijd. Eigenlijk gaat alles prima behalve armen. Triceps zijn mn zwakke punt op bench en db shoulder press en biceps, tsja. Wel wat progressie en een paar mm gepakt maar die gaan bij lange na niet zo hard als ik zou willen. Dus ik ga German Volume Training een try geven voor bi's en tri's. Heb namelijk nooit veel volume gepakt op armen en heb ook nooit goeie groei in mijn armen gehad.

Insanity is doing the same thing all over, expecting different results - Albert Wheystein

Motivatie is er, foods zijn er ook. Alleen vaak druk met mn baan en afstuderen en zulke zaken. De tijd dat ik alle tijd van de wereld had om drie keer in de rondte te derpen is voorbij ;)

Yes, squats gaan erg lekker de laatste tijd. Eigenlijk gaat alles prima behalve armen. Triceps zijn mn zwakke punt op bench en db shoulder press en biceps, tsja. Wel wat progressie en een paar mm gepakt maar die gaan bij lange na niet zo hard als ik zou willen. Dus ik ga German Volume Training een try geven voor bi's en tri's. Heb namelijk nooit veel volume gepakt op armen en heb ook nooit goeie groei in mijn armen gehad. Insanity is doing the same thing all over, expecting different results - Albert Wheystein Motivatie is er, foods zijn er ook. Alleen vaak druk met mn baan en afstuderen en zulke zaken. De tijd dat ik alle tijd van de wereld had om drie keer in de rondte te derpen is voorbij ;)
Welkom in de grote-mensenwereld ;) Het is dan wel een kwestie van plannen. Maar goed, dat is wel te doen. Zeker zolang je niet samenwoont en geen kids hebt kan het prima, dus ik zou die tijd gebruiken totdat andere zaken hier teveel beslag op leggen :D

• #8.536
Bench
Warming up
2x5x77,5 (+2,5kg)

Squat
Warming up
2x5x117,5 (+2,5kg)
Form niet bij alle reps spot-on (te veel good morning)

DB Shoulder Press
Warming up
9x24 (+2 reps)
7x24 (ipv 10x20)
Nice, voelde sterk

Deadlift
Warming up
2x5x135 (+5kg)

Pullups
6xBW+5
5xBW+5
Was tijd om hier eens gewicht toe te voegen

Dips <1 min rust
5xBW
5xBW+5
5xBW+10
5xBW+15
5xBW+20
4xBW+25

Ez-Curl GVT, 1 min rust
10x25
10x25
10x22,5 t*ring
10x20
10x17,5
10x17,5
10x17,5
10x17,5
10x17,5
10x15
Auw

Welkom in de grote-mensenwereld ;) Het is dan wel een kwestie van plannen. Maar goed, dat is wel te doen. Zeker zolang je niet samenwoont en geen kids hebt kan het prima, dus ik zou die tijd gebruiken totdat andere zaken hier teveel beslag op leggen :D

:rolleyes: you make me feel so old

fijn dat je gewicht kon toevoegen aan de pull-ups
lekkere shoulder presses ook.

• #8.539
@Training: Bench voelde iets zwaarder dan gehoopt. Volgende keer even aanvoelen hoe de 2x5x80 gaat, ik had verwacht dat dit veel lichter zou gaan. Wellicht heeft mn nachtrust er iets mee te maken. Voor de rest super lekkere train, volgende keer 2x5x120kg squat :cool:

Heb tijdens het trainen toch besloten alleen GVT toe te passen op biceps en niet op triceps. Ik had vorige week namelijk besloten te dippen voor kracht als ondersteuning voor mijn bench en shoulder press. Eerst dus even kijken wat dat uithaald, en op de huidige manier is dat al 250% volume van wat het eerst was. 10x10 blijf ik doen op biceps, kijken wat het uithaalt!

Verder moeite om genoeg eten weg te krijgen vandaag (had eerder moeten beginnen, zit me echt misselijk te eten nu :barf:

Tsja, nu insinueer je een beetje dat vaker trainen voor mij wenselijk zou zijn. Maar ik ga als een trein dus ik zie de 'need' niet zo :)

:rolleyes: you make me feel so old fijn dat je gewicht kon toevoegen aan de pull-ups lekkere shoulder presses ook.

:D Thanks Nick!

Tsja, nu insinueer je een beetje dat vaker trainen voor mij wenselijk zou zijn. Maar ik ga als een trein dus ik zie de 'need' niet zo :)
Het sloeg vooral op het feit dat je nu niet meer alle tijd van de wereld hebt. Het luie luxe leventje dat je had is over! En daar is op zich niks mis mee, maar je moet dingen strakker inplannen. Dat geldt ook voor trainingen. Ik zeg niet dat je per se vaker moet. Als je vindt dat je nu hard genoeg gaat, is dat natuurlijk top :cool:

Terug
Naar boven