AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Schat zo 25-28ish %.

zozo, das best wat. Vandaar dus je cardio.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Gewicht: ruim 90kg
Biceps: 35.5 (links/rechts)
Borst: 103.5
Middel inclusief doeteugels (****ing hell, die hebben mannen helemaal niet nodig!): 94
Quads?: 63ish (vond lastig om die op te meten).

Vanochtend 89.6 na toiletbezoek.[/QUOTE]

:vomit:getver

Kwa afmetingen zijn we ongeveer gelijk. Alleen is me bf rond de 10%, en weeg ik 10kg minder :(

Edit: Het lijkt hier wel een ****ing cafe, moet niemand trainen ofzo ? :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Schat zo 25-28ish %.

zozo, das best wat. Vandaar dus je cardio.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Gewicht: ruim 90kg
Biceps: 35.5 (links/rechts)
Borst: 103.5
Middel inclusief doeteugels (****ing hell, die hebben mannen helemaal niet nodig!): 94
Quads?: 63ish (vond lastig om die op te meten).

Vanochtend 89.6 na toiletbezoek.

:vomit:getver

flinke drol gelegd, PR? :D

gaat lekker?

Doe niet zo ranzig, ik bedoel op de nuchtere maag na mn ochtendplasje :mad:

25-28 procent is wel behoorlijk hoog hoor... Kdenk dat je middel dan wel hoger zou liggen dan 94cm! Je hebt onder je navel gemeten veronderstel ik?

Nee over t dikste punt van mn middel, dus ongeveer over mn navel en doeteugels like I said :P T was trouwens een hele wilde gok.

Kwa afmetingen zijn we ongeveer gelijk. Alleen is me bf rond de 10%, en weeg ik 10kg minder :(

10kg zou best kunnen, dan zou ik uitkomen op 22,5% geloof ik? Naja, als ik mn buik inhou mag ik niet klagen :roflol:

En nee, morgen trainen :)

Tsja... Veel rustiger dan dit had ik toch haast niet kunnen doen? Stelt echt niks voor wat ik heb gedaan aan cardio /sadpanda.

Probeer anders eerst 'intervaltraining' met 1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen. Dat bedoel ik meer met opbouwen, ipv hardlopen en door te gaan tot je instort.

Btw je hebt nog een kleinere buikomtrek dan ik dan. Maar dat zal wel komen door de stalen abs en rug van mij :cool:

:roflol: Denk dat ik in verhouding gewoon vrij veel vet rond m'n middel heb.

Intervaltraining is misschien wel een goed idee, maar ligt de focus daarbij niet meer op conditie ipv vet verbranden?

Mijn omtrek vanmiddag was ook 93 cm :P Hoop dat ik niet op zo'n hoog vp zit dan.

Intervaltraining is misschien wel een goed idee, maar ligt de focus daarbij niet meer op conditie ipv vet verbranden?
Start to run dus ;)

Conditie opbouwen om vervolgens een half uur aan 1 stuk te lopen.
Verbranden is verbranden, het gaat nog steeds om "Kcals in vs Kcals out"...
En hé: het werkt bij mij ook ;)

Mijn omtrek vanmiddag was ook 93 cm :P Hoop dat ik niet op zo'n hoog vp zit dan.

Gozer, ik heb echt geen ideeeeee wat voor BF% ik heb :nut:

Start to run dus ;)

Conditie opbouwen om vervolgens een half uur aan 1 stuk te lopen.
Verbranden is verbranden, het gaat nog steeds om "Kcals in vs Kcals out"...
En hé: het werkt bij mij ook ;)

Grmpf, ja :o

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Arnhem staat op de site? Is het de moeite waard? Is toch gauw 20 minuten met de auto (die ik niet heb) dus weet niet of dat een mogelijkheid is. Starterspakket ziet er wel goed uit op de site. Zoek eigenlijk iets wat te fietsen is ???

Net effe gebeld met SportsPalace, ontzettend gay filmpje maar ze hebben technogym apparatuur, plek om te deadliften, een squatrek en een Wendy die me zaterdag terugbeld over de mogelijkheden om een 2 maanden abbo te fixen :cool:

Gast 25-28% is echt veel, het lijkt me sterk dat je daar op zit. En weet niet of taille alles zegt, mijne is 98-100cm en ik weet bijna wel zeker dat ik onder de 20% zit.

En eerst trainen dan nken he, tegelijkertijd lijkt me een slechte optie jongens;)

:roflol:

idd

Laatst bewerkt:
Jongen ben net terug:p.

:roflol:

Ja ach man. De liefde bedrijven is helemaal niet zo'n goeie cardio-workout, maar ik moet wát verzinnen om mezelf er toe te zetten!

:P We gaan het allemaal meemaken. 10kilo bijgekomen sinds december, nu mag er van mij wel weer 5kg af. Sta toch niet droog genoeg voor de zomer/cleanbulk vind ik.

Wat is mis met kwark+melk? Anders effe ander merk kwark proberen? Na 2-3 bakkies was ik er wel aan gewend eigenlijk.

En tsja... Cardio gebeuren laten liggen zou ik maar wat graag doen, zie dr altijd tegenop en heb nooit het idee dat het zin heeft om 20 minuten belachelijk rare shit te doen. Maar ik moet toch wat om droger te worden zonder mn metabolisme naar de knoppen te helpen :(

Hier nog wat zinnigs over te zeggen? (Had em toegevoegd net na jou post geloof ik.)

Vind de smaak niet verkeerd maar die mok melk nog na de kwark komt echt als een hamer op de maag, daar krijg ik het wel even moeilijk van.

Eh qua sportscholen heb je wel een paar opties in doetinchem ja, ik dacht de sportschool waar daster (dbb) trainde was wel een redelijke goede&goedkope (heette keepfit ofzoiets?). Zelf moet ik nog even zien waar ik ga van de zomer, ws sports palace.
Heb je dan niks in zelhem zitten? Lijkt me vervelend om elke x zo ver heen en weer te moeten.

Laatst bewerkt:
Tsja, Zelhem is klein man :( Moet maar wat matties met auto's overhalen om mee te gaan trainen. Net dus met SportsPalace gebeld. Snap niet helemaal waarom ze o.a. een vestiging in Doetinchem én in Doetinchem de Huet hebben :roflol: Voor de rest zijn het vooral verkapte fysiopraktijken, huisvrouwen in overvloed en dikke fail qua iron.

Dat valt wel mee, in de zomer zelf blijft er weinig over van dat fitness-gepeupel, vorige zomer zag ik alleen maar jongens zoals jij en ik daar bezig (sportspalace dus).

Hehe idd 2 vestigingen, die van de huet was eerst los maar die is later overgenomen door sports palace. Ik ging zelf altijd naar de vestiging in de stad, maar ze hebben vorig jaar in de huet de boel helemaal vernieuwd, nog niet gezien, ben dus wel benieuwd eigenlijk.

Ja, met 1 pasje heb je toegang tot allebei dus allebei maar eens uitchecken. Hoop dat de sixpack-en-:sd:spieren-trainen-voor-de-zomervakantie-voor-sletjuuhz-sjonnies een eindelijk eens opbokken in juli. Misschien een keer samen trainen? :P

Terug
Naar boven