Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ja leuk idee, moeten we maar even zien wat het wordt. De jongen die daar in de zomer trainen zijn wel een beetje serieus te noemen, maarja in alle gevallen gold wel: squatten hebben ze natuurlijk nog nooit van gehoord:p

• Topic Starter Topic Starter
Oh echt erg jonge, vorige keer in mn gym: Op een moment telde ik 17 gasten in het krachthonk. Ben dr 1.5 uur geweest, heb NIEMAND benen zien trainen.

omdat benen trainen geen vrouwelijk schoon aantrekt

Ja, en je kan 'ik squat als een beest' niet als pickupline aanvoeren :(

Sleep? :D Ga een lekker potje tukken nu :) Ohnee, eerst mn ontslagbrief uitprinten. En kwark :hedbang:

Tot morreguh (en goeie morgen PilatesMeisje :roflol:)

rukse! link?

/facepalm

Huh, m'n weegschaal geeft 88.5 aan :P

goodmorning wat zijn je plannen voor vandaag?

Moguh:) Vanavond rug lats en :sd:spieren afbeulen. Ben benieuwd hoe het gaat want eet niet veel carbs lately. Borst voel ik nog lekker trouwens, volgende keer wel wat nettere DBbench doen trouwens.

Bewust carbs aan het minderen neem ik aan?

Niet onverstandig als je wat fat wil lozen, ben benieuwd naar je training!

Ohja, je log begint echt een vunzige chatlog te worden, houd die ranslappen even in t gareel he :D

Ik denk dat je positieve dingen mag verwachten over dat minderen in carbs. Ik heb nog nooit zo snel vet verloren sinds ik het doe. Ik zou je wel aanraden om niet te diep (dus een 5-15%) onder je onderhoud te gaan wanneer je dit doet, anders ga je een te groot energietekort krijgen.

Bewust carbs aan het minderen neem ik aan?

Niet onverstandig als je wat fat wil lozen, ben benieuwd naar je training!

Ohja, je log begint echt een vunzige chatlog te worden, houd die ranslappen even in t gareel he :D

Ja zeker. Mag dan wel geen voedingsschema volgen, maar ik weet wat slecht is en ben dat erg aan het vermijden.

En tsja, net een kroeg hier. Heeft wel wat :roflol:

Ik denk dat je positieve dingen mag verwachten over dat minderen in carbs. Ik heb nog nooit zo snel vet verloren sinds ik het doe. Ik zou je wel aanraden om niet te diep (dus een 5-15%) onder je onderhoud te gaan wanneer je dit doet, anders ga je een te groot energietekort krijgen.

Ik hoop het. Samen met wat miezerig rennen erbij moet er iets gaan veranderen qua lichaamssamenstelling! En de eerste 1.5 kilo zullen echt niet alleen vet zijn geweest, vooral vocht denk ik. Maar we zullen over een weekje ofzo nog eens wegen en kijken hoe het gaat. En qua energietekort: Als ik er wat van merk ga ik wel wat meer carbs nemen. Merk alleen soms dat ik meer honger heb en vooral meer zin in junken. Morgen ga ik wat smeriger eten om mn metabolisme een goeie kick onder zn hol te geven.

Wat een ontzettende pussytraining:

Pull-Ups
Widegrip: 6x30kg assisted
Small Grip palms-to-wall (pronated?): 6x30kg
Widegrip: 6x30kg assisted
Widegrip: 5x35kg assisted

Deadlift
Heb maar in de smith gedeadlift, zo ****ing vol chappies gewoon geen plek :mad:
8x50kg
5x70kg
1x80kg
1x90kg
1x100kg
1x110kg
1x120kg
3x140kg
3x160kg
3x160kg
3x160kg

Wat een nep-apparaat.

Ik-wil-lats-machine
5x10kg
5x20kg
5x30kg
5x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
13x50kg

DB rows
5x16kg
5x20kg
8x26kg
8x26kg
8x26kg

Soort low cable pulley row
wat fage warmingup shit
5x6 schijven
5x6 schijven
5x6 schijven
Ding heeft 11 schijven, geen idee hoe zwaar. Deed ze wel vol van voor naar achter, had wel het idee dat dat apparaat echt voor mij ontworpen was.

Was mn pre-workout shake vergeten, net snel 5 BCAA's in mn mik en nu rennen. Joo.

• Like
Waarderingen: X.
Lukt dat nou een beetje deadliften in de smith ? Iig wel brutale gewichten dat je daar verplaats!

Terug
Naar boven