- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je was ff een dag in de war, want vanavond begint het weekend pasKan gebeuren bro, maar toch lekker chest/back getraind.

Slecht hoor, pas om 4:30 in bed. Stel je prioriteiten.,,
Was afgelopen week de diës (verjaardag) van mn dispuut dus mocht even gefeest worden. Verder wordt t qua feesten erg rustig tot ik mn scriptie af heb (maart).Je mag zeker niet klagen als je na een nacht korte slaap en gezuip zo'n training plaatst!![]()
Morgen weer! Trainen dan he..

Nice die squat, dat van te diep gaan of de spanning verliezen ken ik, heel lastig om dat nog omhoog te komen.
Lekker is dat hé, als je eigenlijk tegen een set zit te hikken en dan er ineens tegen alle verwachtingen in een (v)PR zet. Netjes man![]()

Kwam zelf laat op gang omdat ik pas om 10:30 mn nest uit kwam en een half uurtje voor t gymmen had ontbeten, maar toen de carbs hun ding deden was die shit aan 
Was mooi om weer een keertje samen te trainen, ouwe! Biceps hebben harder op hun fl**ker gekregen dan normaal, jullie waren motiverend (thumbs) Prima combo van schouders, bi’s en tri’s trouwens. Had nog willen vragen of die skulls bevielen, het zag eruit alsof deze standing variant wat meer richting shoulder press ging, dus minder isolatie dan wanneer je ze liggend doet. Voelde dat ook zo of viel het mee?
Verder is t wel goed gekomen met die cable pushdown ^^Zo, jij eens voor het middaguur getraind?![]()
![]()
Goeie squat, mooi volume en dito gewicht!
Thnx broski.En da's een verdomd goede reden om vroeg op te staan! G'job!Mja een chick vond het nodig om om 10u te beginnenThnx broski.
En da's een verdomd goede reden om vroeg op te staan! G'job!