- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, wilde laten weten dat ik je log gewoon trouw lees en je zo (hopelijk) ietwat meer motivatie kon geven![]()

3x10 op de deadlift pff van de gedachte word ik al moe, netjes hoor.
Heb de laatste tijd alleen een ontzettend vaste onderrug. Weet niet precies wat t is, is een vervelende pijn. Volgens mij zit er een enorme knoop links onderin. Heb er nu al zeker 5 dagen last van. Als ik er dinsdag na mijn tentamen nog steeds last van heb ga ik er mee naar de huisarts.

Ik heb de laatste pagina's eens doorgelezen, maar je hebt wel een intradasting versie gecreëerd van PHAT. En dan bedoel ik de push/pull hypertrofie dagen, deze had ik nog niet eerder gezien i.c.m. met PHAT maar dat maakt KT dan ook zo divers. Laatste training ook weer lekker veel volume, heb normaal gesproken zelf niet zoveel met veel volume maar begin het nu echt te waarderen (vooral de pomp)![]()

Zieke Squat man. Logje nog heel niet eerder gezien. Ik ben IN hier!![]()
Ik ga jou ook volgen Van 120 naar 160kg deadlift, da's best wel een sprongetje![]()

Waarom zo veel spotted reps? Heb het idee dat dat niet heel bevorderlijk is voor je kracht. Trainen tot of zelfs over falen is bij de grote 3 echt niet slim. Dit levert veel te veel stress op voor het CNS. En het is dan productiever om wat meer in te houden.
Had vandaag geen ballen zin om naar de gym te gaan maar mn gymbuddie ging UB op kracht pakken en ik zit met een maatje in een soort oorlogje wie t eerst 100 benched dus f**k it
Was heerlijke training, 2e 100 attempt ging beter dan de eerste door te focussen op explosiviteit en legdrive vanuit the hole. Komende tijd focussen op mezelf opwinden als een veer en explosief alles eruit gooien vanuit the hole, dan gaat die 1x100 (BW+20) er na 1 of 2 PHAT cycles overtuigend in zitten
Moet te doen zijn gezien ik met DB's 26s voor reps kan pakken en t zal mn bench ook helpen.
Werk aan de winkel dus. Overweeg om elke dag of KT of 5k te gaan doen, of een rondje van 2,5 a 3km en dan wat sneller rennen voor de afwisseling. Wil voor december wel onder de 25 min zitten iig!Gister voor de grap mn Wilks uitgerekend, komt op 296,6. Kijk maar wat jullie met die informatie doen.