- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ja echt 0. Moet niet zo janken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja echt 0. Moet niet zo janken.

Cheerios!Ziet eruit als een flinke workout man!! Lekker volume weggeknalt inderdaad!
Koek was dus relatief snel op vandaag, maar heb mijn bench pr (alle pr's zijn trouwens post pauze) geëvenaard dus daar ben ik gezien omstandigheden blij mee.Wel weer opgeknapt inmiddels? Wel lekker dat je die PR's desondanks gewoon verbreekt!Nou het heeft 2 jaar geduurd, maar vorige week heb ik dan ook eindelijk de coronies gehad heurKoek was dus relatief snel op vandaag, maar heb mijn bench pr (alle pr's zijn trouwens post pauze) geëvenaard dus daar ben ik gezien omstandigheden blij mee.
Wendler c6w3 Bench 1's
FitNotes Workout - maandag 28th februari 2022
** Flat Barbell Bench Press **
- 20.0 kgs x 18 reps
- 40.0 kgs x 12 reps
- 62.5 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 3 reps
- 77.5 kgs x 3 reps
** Pull Up **
- 10 reps
- 10 reps
- 3 reps
** Overhead Press **
- 32.5 kgs x 10 reps
- 30.0 kgs x 10 reps
** Barbell Curl **
- 20.0 kgs x 15 reps
- 20.0 kgs x 8 reps
Zeker. Ik was zondag weer klachtvrij gelukkig. Helaas carnaval moeten skippen dusWel weer opgeknapt inmiddels? Wel lekker dat je die PR's desondanks gewoon verbreekt!

Wel interessante vraag, moest er even over nadenken! Wat betreft UB lifts niet; daar zit de techniek er wel goed ingesleten. Als ik merk dat bench zwaar wordt focus ik automatisch meer op techniek, bracen, grote hap lucht, etc. Met squats en deadlifts soms wel. Daarbij ligt de focus als het zwaar wordt meer op de boel omhoog hengsten dan op techniek. Maar juist daarom ook goed om veel reps te draaien op die lifts en daarbij ook de techniek/muscle memory in te slijten. Ben sinds mn 'doorstart' ook al langer bezig met UB dan LB omdat ik mijn deadliftplatform en squat stands pas later kreeg, wellicht speelt dat ook mee.Lekker bezig man, heb je geen last met focus op je techniek als je zoveel volume draait in één sessie (5x10 reps) ?
Verhogen is vooruitgang, dus altijd goed![]()

Heb je dan geen last met de OHP? Mijn OHP techniek was erdoor verslechterd. Maar Bench is weer verbeterd.Wel interessante vraag, moest er even over nadenken! Wat betreft UB lifts niet; daar zit de techniek er wel goed ingesleten. Als ik merk dat bench zwaar wordt focus ik automatisch meer op techniek, bracen, grote hap lucht, etc. Met squats en deadlifts soms wel. Daarbij ligt de focus als het zwaar wordt meer op de boel omhoog hengsten dan op techniek. Maar juist daarom ook goed om veel reps te draaien op die lifts en daarbij ook de techniek/muscle memory in te slijten. Ben sinds mn 'doorstart' ook al langer bezig met UB dan LB omdat ik mijn deadliftplatform en squat stands pas later kreeg, wellicht speelt dat ook mee.
M'n hamstrings staan iig nog steeds in de fik van maandag![]()
Eh nee? Ik vind dat er bij Overhead pressen misschien nog wel de minste techniek komt kijken van de grote 4. Gewoon een goeie diepte uitkiezen en gaan. Alleen eerste rep is soms kut in de weken dat je met 90 of 95% van je trainingsmax mag pressen.Heb je dan geen last met de OHP? Mijn OHP techniek was erdoor verslechterd. Maar Bench is weer verbeterd.
Ligt aan mijn lange armen danEh nee? Ik vind dat er bij Overhead pressen misschien nog wel de minste techniek komt kijken van de grote 4. Gewoon een goeie diepte uitkiezen en gaan. Alleen eerste rep is soms kut in de weken dat je met 90 of 95% van je trainingsmax mag pressen.

Misschien ff fysiootje boeken, nek en rug zit echt helemaal vast