Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha, dat heb ik dus ook een hele tijd tijdens de lockdown gedaan. Helemaal dood gegaan met Adrienne aangezien alles compleet vast zat door het eindeloos 6 dagen per week krachttraining doenEn morgen ff stretchen en yoga met Adrienne om deze 30er er weer een beetje bovenop te helpen![]()
Hahahaha, dat heb ik dus ook een hele tijd tijdens de lockdown gedaan. Helemaal dood gegaan met Adrienne aangezien alles compleet vast zat door het eindeloos 6 dagen per week krachttraining doen
Deze 2 vond ik zelf echt top om te doen:
Dank voor de tips!Ik vind 5x10 alleen fijn op bench en rdl's. 5x5 frontsquats zijn gewoon leuker dan 5x10.Freewheelen
FitNotes Workout - vrijdag 1st april 2022
** Pull Up **
- 8 reps
- 8 reps
** Overhead Press **
- 20.0 kgs x 15 reps
- 40.0 kgs x 4 reps
- 40.0 kgs x 1 rep
- 45.0 kgs x 0 reps
- 40.0 kgs x 4 reps
- 40.0 kgs x 4 reps
- 40.0 kgs x 3 reps
** Dumbbell Curl **
- 13.0 kgs x 16 reps
- 13.0 kgs x 18 reps (pr)
** Two Handed Plate Overhead Extension **
- 10.0 kgs x 25 reps
- 10.0 kgs x 40 reps (pr)
- 10.0 kgs x 40 reps
** Barbell Curl **
- 25.0 kgs x 12 reps
- 25.0 kgs x 8 reps
- 20.0 kgs x 15 reps
** Barbell Upright Row **
- 25.0 kgs x 10 reps
- 20.0 kgs x 12 reps
Heb ook wel lekkere spierpijn van die squats. Weet dat dat niks zegt over gains, maar misschien moet ik gewoon zwaarder gaan squatten ipv dat 5x10 geneuzel.
Was jij in het verleden niet een stuk sterker?Fris buiten!
FitNotes Workout - donderdag 31st maart 2022
** Barbell Squat **
- 20.0 kgs x 8 reps
- 40.0 kgs x 8 reps
- 50.0 kgs x 4 reps
- 60.0 kgs x 4 reps
- 70.0 kgs x 8 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
** Stiff-Legged Deadlift **
- 50.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 10 reps
** Waking Lunges **
- 26.0 kgs x 1 rep
Yep, zeker op de squat. Denk dat all time pr 160 was ofzo? Ben nu weer sinds driekwart jaar aan t squatten en denk dat ik nu wel kan concluderen dat ik niet heel goed vooruit ga op 5x10.
Yeah, same. Al heb ik het idee dat ik minder snel vooruit ga dan eerst met bench en ohp (ging daar de eerste 2 cycles echt als een trein op). Misschien eens tijd voor wat variatie, second set last ofzo.Ik vind 5x10 alleen fijn op bench en rdl's. 5x5 frontsquats zijn gewoon leuker dan 5x10.
Ik doe zelf op frontsquats en OHP eigen percentage 5x5, voel aan wat goed is maar meestal zit ik dan op 85% tm volgens mij.Yep, zeker op de squat. Denk dat all time pr 160 was ofzo? Ben nu weer sinds driekwart jaar aan t squatten en denk dat ik nu wel kan concluderen dat ik niet heel goed vooruit ga op 5x10.
Yeah, same. Al heb ik het idee dat ik minder snel vooruit ga dan eerst met bench en ohp (ging daar de eerste 2 cycles echt als een trein op). Misschien eens tijd voor wat variatie, second set last ofzo.
5x10 squats en deadlifts is ook wel mentaal dood gaan!Yep, zeker op de squat. Denk dat all time pr 160 was ofzo? Ben nu weer sinds driekwart jaar aan t squatten en denk dat ik nu wel kan concluderen dat ik niet heel goed vooruit ga op 5x10.
Yeah, same. Al heb ik het idee dat ik minder snel vooruit ga dan eerst met bench en ohp (ging daar de eerste 2 cycles echt als een trein op). Misschien eens tijd voor wat variatie, second set last ofzo.
5x10 deads vind ik nog wel lekker omdat dat volume zo goed is voor je upper back. Bij squats is alles boven 3 reps cardio5x10 squats en deadlifts is ook wel mentaal dood gaan!

5x10 deads lijkt me echt kuuttt, ik doe ze dan RDL of stiff legged.5x10 deads vind ik nog wel lekker omdat dat volume zo goed is voor je upper back. Bij squats is alles boven 3 reps cardio![]()
Man, SLDL daar gaan mijn hammies dus serieus van naar de klote5x10 deads lijkt me echt kuuttt, ik doe ze dan RDL of stiff legged.

Die zou ik 5x10 geen issue vinden denk..
Viel echt compleet stil halverwege, maar toch doorgepusht.
Dit!

Dus aan één kant stang op de vloer en ben er als een soort aal onderuit geglibberd. Mooie power gain van -2,5kg over afgelopen jaar op de bench
Dus ja nu ben ik op zoek naar een nieuwe sport om fitnessen te vervangen. Misschien curlen ofzo.
Dus ja nu ben ik op zoek naar een nieuwe sport om fitnessen te vervangen. Misschien curlen ofzo.
Heb dat zo vaak gehad he, maar liever dat dan eronder vast blijven zitten! Ziet er nog dommer uit.Misschien nog een optie?![]()
Mattel Games UNO Kaartspel | Games | bol
Mattel Games UNO Kaartspel. UNO™ is het klassieke kaartspel dat draait om overeenkomstige kleuren en cijfers. Het spel dat je gemakkelijk leert en waar...www.bol.com
Zo kut hè, onder die bar uit rollen terwijl je er vast onder ligt 🤣

Ja t is dat ik met haar getrouwd ben, anders had ik een nieuwe vriendin kunnen zoekenHeb dat zo vaak gehad he, maar liever dat dan eronder vast blijven zitten! Ziet er nog dommer uit.![]()

Haha, dat lijkt me echt top om 4x per week te doen. En dan een eiwitshake na afloop.Misschien nog een optie?![]()
Mattel Games UNO Kaartspel | Games | bol
Mattel Games UNO Kaartspel. UNO™ is het klassieke kaartspel dat draait om overeenkomstige kleuren en cijfers. Het spel dat je gemakkelijk leert en waar...www.bol.com
Zo kut hè, onder die bar uit rollen terwijl je er vast onder ligt 🤣