- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo men welkomIk had je log nog nooit gezien geloof ik..... het loopt toch al een tijdje![]()
Ik ben al een poos lid maar heb tussen 2016 en eind vorig jaar een flinke DBB-pauze gehad waarin ik mijn logjes per whatsapp opdrong aan een paar net-niet-sportende vrienden dus je hebt nog niet veel gemist (3e cycles wendler?)Super goed te doen! Maar deze 32,5 was ook naar beneden afgerond en de vorige omhoog.

Hoezo? Draai je je setjes buiten dan?Ivm de regen mn workout afgebroken (moest nog 5x5x65),
Thanks!Hoezo? Draai je je setjes buiten dan?
Mooi volume hoor, en nice PR!
Wat is een Jokerset?
Dat komt typisch uit de Wendler schema's toch? Bonus set.
Dat komt typisch uit de Wendler schema's toch? Bonus set.
Dat klopt inderdaad. Pervertor was alle reps as written, niet meer en niet minder. Normale Wendler heeft + sets waarbij je minimaal 5, 3 of 1 reps moet halen (soort amrap maar dan meestal met een rep in de tank). De jokersets zijn voor dagen waarop je je sterk voelt en zijn een extra set meestal met een verhoging van 10%ish, dus hoger dan geprogrammeerd staat.
Leuk man, welkom!ga ook ff meelezen hier, ga maandag ook weer beginnen met wendler 531
Helemaal kut 12 reps set deadliften 🤣

Ja maar als ik geen 12 reps deadlift doe ik helemaal geen cardio

If you do what you always did...dat zou zomaar kunnen, je doet deze ook amrap?Heb misschien wel wat vermoeidheid opgebouwd door al die joker sets