Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

verder bulken of cutten. Begin wel een licht dad-buikje te ontwikkelen, maar dat is ook waar al mn vet zich verzameld dus ik zit er niet zo mee. Heb juist het idee qua gainen wel lekker in de flow te zitten de afgelopen maanden
Hahaha dat is altijd de vraag... Bulken is leuk. Cutten minder. Laat m'n buikje het nog toe? Tsja, eigenlijik niet écht. Maar zit wel lekker in de flow 🤣

Hoe meer vet is des te langer een cut naderhand, moet je zelf even bekijken denk 🙈

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.903
Hoe meer vet is des te langer een cut naderhand, moet je zelf even bekijken denk 🙈
Ja, ik kijk t wel ff aan na deze cycle.

dat zou zomaar kunnen, je doet deze ook amrap?
dacht eigenlijk dat de jokersets altijd als singles bedoeld waren.
deadlift is highrep wel lekkere cardio idd.
Eh ja nu je t zegt, volgens mij heb je gelijk. Was ook niet echt tot t gaatje hoor, dit.
Hahaha dat is altijd de vraag... Bulken is leuk. Cutten minder. Laat m'n buikje het nog toe? Tsja, eigenlijik niet écht. Maar zit wel lekker in de flow 🤣
Haha, hee die flow is ook wat waard ja!

Als je het mij vraagt zou ik bij twijfel beginnen met cutten, zeker in deze periode. Bij twijfel zit er vaak stiekem toch meer vet dan gedacht. Bovendien bouw je natty na zoveel jaren trainen in een bulk ontzettend langzaam nog spiermassa op terwijl je in een cut bijna wekelijks resultaat ziet.

• #8.906
Als je het mij vraagt zou ik bij twijfel beginnen met cutten, zeker in deze periode. Bij twijfel zit er vaak stiekem toch meer vet dan gedacht. Bovendien bouw je natty na zoveel jaren trainen in een bulk ontzettend langzaam nog spiermassa op terwijl je in een cut bijna wekelijks resultaat ziet.
Ja hier zit eigenlijk wel wat in. Want als ik t nu niet doe, wanneer dan wel? Nu ff cutje doen zodat ik daarna tot voorjaar 2023 kan bouwen.

Gewoon flink je adem inhouden voor de spiegel, goeie plek in huis uitzoeken qua belichting en dan kun je vaak, met een beetje je best doen, jezelf prima overtuigen dat een kilo of 5 bulken wel gaat :cool:
Haha, bedankt voor deze tip om mezelf voor de gek te houden.

• #8.907
Nou t is weer s wat anders maar ik zal t toch maar even loggen; zojuist een lesje kickboxen meegepakt. Even met t vrouwtje mee. Die ving een high kick op en legde me wel goed op de mar :roflol:

Nu is er een zomerstop van 6 weken, maar misschien doe ik daarna wel een kwartaal cutten met kickboxen (lidmaatschap kan daar per Q). Vond het wel leuk :loony:

Nou t is weer s wat anders maar ik zal t toch maar even loggen; zojuist een lesje kickboxen meegepakt. Even met t vrouwtje mee. Die ving een high kick op en legde me wel goed op de mar :roflol:

Nu is er een zomerstop van 6 weken, maar misschien doe ik daarna wel een kwartaal cutten met kickboxen (lidmaatschap kan daar per Q). Vond het wel leuk :loony:
Kickboxen is leuk man! Vooral doen, kan je lekker veel vreten.

Heb tijdje thaiboks gedaan, stiekem mis ik het wel beetje nu 😅 beetje aant denken om bokszak te kopen.

• #8.910
Kickboxen is leuk man! Vooral doen, kan je lekker veel vreten.
Haha ja moest nog aan je denken. Prima cardio! Hoeveel calorieën reken jij zo'n beetje voor een les?
Heb tijdje thaiboks gedaan, stiekem mis ik het wel beetje nu 😅 beetje aant denken om bokszak te kopen.
Ah vet. Ja kan man. Moet je wel een goede plek hebben om 'm op te hangen. Wij hadden er ook eentje maar uiteindelijk weg gedaan omdat ie nergens permanent kon hangen en dus altijd in de weg lag.

Haha ja moest nog aan je denken. Prima cardio! Hoeveel calorieën reken jij zo'n beetje voor een les?

Ah vet. Ja kan man. Moet je wel een goede plek hebben om 'm op te hangen. Wij hadden er ook eentje maar uiteindelijk weg gedaan omdat ie nergens permanent kon hangen en dus altijd in de weg lag.
Geen idee, zul je nooit weten met lessen, gewoon wat proberen.

• #8.912
Wendler c9w2 skwots

FitNotes Workout - dinsdag 12th juli 2022

** Barbell Squat **
- 20.0 kgs x 12 reps
- 40.0 kgs x 6 reps
- 60.0 kgs x 2 reps
- 70.0 kgs x 3 reps
- 80.0 kgs x 3 reps
- 90.0 kgs x 5 reps pr
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps

Man man man dit zijn toch geen temperaturen om te squatten. Ik ga echt slecht op dit benauwde weer (buiten trainen). Met licht randje koppijn door m'n Workout gebikkeld, was niet echt genieten. Wel kleine pr (vorige 5RM was 87,5) dus dat is op zich mooi voor een niet-sterke dag. Heb ook flinke spierpijn in mijn nek van het clinchen en had een shirt met precies zo'n naad op mn rug onder de stang wat ook helemaal naadje was. Deze opa gaat naar bed.

Wendler c9w2 skwots

FitNotes Workout - dinsdag 12th juli 2022

** Barbell Squat **
- 20.0 kgs x 12 reps
- 40.0 kgs x 6 reps
- 60.0 kgs x 2 reps
- 70.0 kgs x 3 reps
- 80.0 kgs x 3 reps
- 90.0 kgs x 5 reps pr
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps

Man man man dit zijn toch geen temperaturen om te squatten. Ik ga echt slecht op dit benauwde weer (buiten trainen). Met licht randje koppijn door m'n Workout gebikkeld, was niet echt genieten. Wel kleine pr (vorige 5RM was 87,5) dus dat is op zich mooi voor een niet-sterke dag. Heb ook flinke spierpijn in mijn nek van het clinchen en had een shirt met precies zo'n naad op mn rug onder de stang wat ook helemaal naadje was. Deze opa gaat naar bed.
Wen er maar aan, dit soort zomers :D
Shirt mag uit met dit weer....

• #8.919
Nou was een beetje ingekakte boel na 't eten, maar lekker herpakt zo.

FitNotes Workout - vrijdag 15th juli 2022

** Pull Up **
- 8 reps
- 8 reps
- 8 reps

** Overhead Press **
- 20.0 kgs x 10 reps
- 35.0 kgs x 3 reps
- 40.0 kgs x 3 reps
- 45.0 kgs x 8 reps pr
- 35.0 kgs x 5 reps
- 35.0 kgs x 5 reps
- 35.0 kgs x 5 reps
- 35.0 kgs x 5 reps
- 35.0 kgs x 5 reps

** Barbell Curl **
- 27.5 kgs x 11 reps
- 27.5 kgs x 10 reps
- 25.0 kgs x 10 reps
- 20.0 kgs x 10 reps

** Close Grip Overhead Press **
- 27.5 kgs x 11 reps
- 27.5 kgs x 10 reps
- 20.0 kgs x 15 reps

Biceps en schouders goed in de fik :fire: Moet die pullups weer wat vaker doen. Moeten inmiddels toch meer kilootjes dan verwacht mee naar boven denk ik :o Binnenkort maar weer s wegen ofzo.

• #8.920
Misschien morgen ff knallen op deadlifts trouwens. Train normaal doordeweeks maar heb er wel lekker de tijd voor, en ik mag best wat meer trainingen per week pakken- aardig geslacked de laatste tijd. Heb in april 1x145 gepakt en in maart 7x122,5 en daar zit niks tussen. Dus hoog tijd voor een goeie werkset met 125 en misschien wat jokersets :hedbang:

Terug
Naar boven