Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha, ik vind t wel leuk en soms is t verstand op nul en gaan. Ik vind het wel prettig om een concreet plan te hebben met een workout.

Overigens zojuist 3,6km gerend in 26 min, ging al beter dan woensdag. Vannacht geen oog dicht gedaan dus de 13 werksets deadliften even doorgeschoven naar morgen. Maar iig getraind.
Ieder zijn stijl :)
Hardlopen en deadliften zit elkaar wel een beetje in de weg vind ik altijd. En 13 sets :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.963
C10w1 Deads

FitNotes Workout - zaterdag 6th augustus 2022

** Deadlift **
- 60.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 105.0 kgs x 5 reps
- 117.5 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps

Hoe was jullie avond? :o

Ieder zijn stijl :)
Hardlopen en deadliften zit elkaar wel een beetje in de weg vind ik altijd. En 13 sets :eek:
Mwoah, ik ren nog niet zodanig ver dat ik de dag erna uberhaupt iets merk. Deze volgorde is nog wel oke, hardlopen met een zure rug... blegh.

'kleine' Sterschroevendraaier heb je wel neem ik aan ;)
Hehe, komt goed. Ff de tijd voor vinden!

60 reps deadliften lijkt mij helemaal kut :roflol:

Als ik dit doe, kunnen ze mij gelijk komen halen 😅

• #8.966
:roflol:

Wat is het nut van zo achterlijk veel setjes en dan vaak maar 1 oefening voor die spiergroep?

Zeker gezien je elke set netjes je reps haalt lijkt het me dat je er niet het maximale uithaalt.

Maarja dit zijn aannames, ben vooral benieuwd waar volgens jou de meerwaarde in zit

• #8.971
Wat is het nut van zo achterlijk veel setjes en dan vaak maar 1 oefening voor die spiergroep?

Zeker gezien je elke set netjes je reps haalt lijkt het me dat je er niet het maximale uithaalt.

Maarja dit zijn aannames, ben vooral benieuwd waar volgens jou de meerwaarde in zit
Ja dat vraag ik me af en toe ook af tijdens die 10x5 :roflol: En het klopt dat ik bewust van failure weg blijf. In ieder geval voor dit trainingsblok. Vorige trainingsblok heb ik wel +sets en AMRAPS toegepast en op basis daarvan weer een jieuwe trainingsmax neergezet voor deze cycle. Nu weer 2 cycles netjes binnen de lijntjes kleuren. Volgens mij is elke training tot het gaatje gaan een redelijk achterhaald concept. Progressive overload en periodisation zitten in het schema gebakken en dat is waar je uiteindelijk van groeit.

Dat gezegd hebbend: de 10x5 assistance is goed volume en ik groei ervan en word er sterker van. Maar daarna ben ik (iig op de grote 3) 9 van de 10 keer zodanig naar de t*ring of lang bezig dat verdere assistance er niet meer van komt, en dat vind ik ook een probleem. Ik denk dat ik na deze template (Pervertor) een andere template doe of dat ik 'm meer aanpas naar mijn eigen wensen (bv widowmaker ipv 10x5 op 70% TM).
Er zijn genoeg coaches die beweren dat je daarvan niet slapper wordt! Niet zo aanstellen!
Haha oke sorry. Zal mijn best doen.

Overigens is de start van mn cut helemaal in de soep aan t lopen want ivm mijn verjaardag zat ik van t weekend all inclusieve in een welness report bier te drinken en heb ik gister Chinees gebeukt met de fam en met mijn nieuwe baan zit ik alleen maar buiten de deur te lunchen om mensen te ontmoeten. Dus officiële startdatum is deze week wat mij betreft :o

Ach cutten..... als je je nu goed voelt en je ziet er beter uit dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, kan je het ook niet doen :D

• #8.974
Lekker waterpijpje als pre-workour :D

C10w2 Bench

FitNotes Workout - donderdag 11th augustus 2022

** Flat Barbell Bench Press **
- 20.0 kgs x 15 reps
- 50.0 kgs x 5 reps
- 57.5 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps
- 50.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 12 reps

** Barbell Curl **
- 30.0 kgs x 11 reps
- 30.0 kgs x 10 reps

Werd helemaal lekgeprikt maar verder prima. Izi bench.

• #8.975
Het slechte nieuws is dat ik vandaag een bruiloft heb en dus niet train, het goede nieuws is dat ik daarvoor heel veel ga fietsen. Het slechte nieuws is dat er misschien een biertje genuttigd gaat worden. Zo, mooi het goede nieuws gesandwitched.

Verder gister ingewogen op 85,2kg en vandaag op 84,6 (maar iets uitgedroogd denk ik,gele pis :booty:).

Trek het je niet aan. Er zijn wel meer mensen die een biertje nuttigen :p

• #8.978
Trek het je niet aan. Er zijn wel meer mensen die een biertje nuttigen :p
Gelukkig maar, anders was ik echt de town drunk :p
is dat slechte nieuws die trouw dan of dat je niet traint? :p
geniet ervan, boog moet niet elke dag gespannen staan toch
Haha nee het niet trainen. Zijn wel weer wat pilsjes in gegaan. Taart wel geskipt en me netjes gedragen tijdens de BBQ.

Vanmorgen op 85,0 ingewogen dus ik vind dat mijn officiële startgewicht 84,9 is.

• #8.979
Webdler c10w2 Squats

FitNotes Workout - zaterdag 13th augustus 2022

** Barbell Squat **
- 20.0 kgs x 5 reps
- 40.0 kgs x 5 reps
- 62.5 kgs x 5 reps
- 72.5 kgs x 5 reps
- 82.5 kgs x 5 reps
- 62.5 kgs x 10 reps
- 62.5 kgs x 10 reps
- 62.5 kgs x 10 reps
- 62.5 kgs x 10 reps
- 62.5 kgs x 11 reps pr

Not gonna lie: motivatie is laag. Komt vooral omdat het geen weer is om te trainen (ik train buiten) en wel om bier te drinken. Desalniettemin lekker gevoel deze squats erop te hebben zitten. Denk dat motivatie wel weer komt als ik wat progressie ga zien met cutten binnenkort.

• #8.980
Ohja, en keihard uit mn boxer gescheurd dus volgens mij maak ik op de glutes iig progressie :roflol:

Terug
Naar boven