- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bevalt het kickboxen je?Gister weer 5 kwartier gekickboxt. Bodyweight = 82,4.
Ja goed man. Begon gewoon als cardio maar vind het steeds toffer. Moet alleen ff opnieuw mn weekritme vinden icm krachttraining (zie hierboven).
75min sparren is ook echt t*fus lang

Ja man. Linker schouder was helemaal verzuurd en ik heb 5 kwartier lang inside leg kicks staan eten, kan nog steeds mn benen niet over elkaar doen van de pijn
Yes. Komt neer op eerst je 531 sets in 5s PRO style en dan 5x5 in een giant set met assistance voor de helft van je lijf die je niet pakt met je wendler compound (dus bv wendler OHP + LB assistance). Full body variant zegmaar.
OK.Yes. Komt neer op eerst je 531 sets in 5s PRO style en dan 5x5 in een giant set met assistance voor de helft van je lijf die je niet pakt met je wendler compound (dus bv wendler OHP + LB assistance). Full body variant zegmaar.

Is een btje wat ie doet met z'n levenOK.
Die Jim Wendler heeft heel wat schema's uitgepoept in zijn leven![]()
verlagen??Ik ga deze week even monitoren hoe lang het duurt voor ik hiervan herstel, maar ik vermoed dat ik m'n LB trainingmaxes wat ga verlagen.

verlagen??
weet je zeker dat je vertraging in je herstel door je kracht trainingen komt? of moet je wellicht naar andere factoren kijken?
Een halve bak? 6 flesjes? Of ben je geen Belg?Heb zojuist een halve bak koffie genomen voor t trainen en merkte al een wereld van verschil.
Heh wat? Koffie he, geen Chouffe

O, een half kopje koffie.
Dan ben je daar wel gevoelig voor.Tsja weenie. Een halve bak is bij mij wel vers gemalen bonen en een halve mokkapot vol. Volgens mij zien anderen dat als een espressoO, een half kopje koffie.
Dan ben je daar wel gevoelig voor.
4e giant set was wel echt een slog. Ik ben op een gegeven moment ook echt uitgecheckt op de vrijdagavond. Maargoed, gister ingewogen op 82,1 en ben echt wel tevreden waar het naartoe gaat met mijn fysiek zo. Nu eindelijk een tripeltje open