- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Goed nieuwsOhja, en keihard uit mn boxer gescheurd dus volgens mij maak ik op de glutes iig progressie![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed nieuwsOhja, en keihard uit mn boxer gescheurd dus volgens mij maak ik op de glutes iig progressie![]()

of je had een zweet reet, dat kan ookOhja, en keihard uit mn boxer gescheurd dus volgens mij maak ik op de glutes iig progressie![]()
Heeft ook aardig wat spierpijn opgeleverd in calves, buik, lats en schouders. Doorheen trainen ging wel prima toen alles warmgetraind was.
Is lekker zweten, de dag erna meestal meteen lichter haha!Is toch goed vond kickboksen ook altijd wel heerlijk om af te vallen
Ik zit mezelf vol te proppen met croissants in Frankrijk

puur natuur, 35% vet, lekkerIk zit mezelf vol te proppen met croissants in Frankrijk![]()

Denk dat hij voorbij de sterren gegaan is maar nooit is terug gekomen.

Joh, al een week niet hier

Drama he...
Yep klopt. Thanks! Moet met kickboxen erbij misschien eens na gaan denken over een 3 daagse split. Misschien beter voor de herfst.Hier is het droog
Moest jij nou in de achtertuin trainen? Dat is idd wat minder in de regen. Sterkte met het weer opstarten iig!