MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

:hedbang:

Ik duik mn nest in. Kan ik nog een beetje slaap pakken voor de playstation3-winkels open gaan :hedbang:

WTF... haha nachtmens :p (wat voor een game ga je kopen?, lig je al nat te weken voor de voordeur van de winkel:eyebrow:?)

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

BTW, Lekkere DL's in een smithmachine... goede oplossing als het ff niet anders kan :p

Dus ik ben even een dag je weg, en er word gedeadlift in een smith???

Geintje man! Lekkere gewichten! heb je je playstation nu?

ik heb gisteren een stukje van de dvd van phil heat the gift gekeken
ik verbaasde mij erover hoeveel hij deed met machines - dus tja
goeie deadlifts dus

Maar je trained daar nooit? In Utrecht moet toch iets redelijks te vinden zijn zou je denken.

:roflol: Ik heb mezelf uitgeroepen tot bob. Heb het gevoel dat mn lichaam effe hard moet herstellen van mn loop-je-dood actie gister. Mn gezicht vertrekt nog bij elke traptrede die ik op of af ga... Leuk lasergamen zo :o

Vast wel, ik studeer alleen in utrecht ik woon in omgeving dordrecht en daar train ik ook.

Lekker hardcore jongen, om half 5 gewoon niet die shit vergeten:p

Over je smith deadlift... ben niet heel enthousiast over dat ding. Je kan niet zo laag inderdaad en als je een lege stang omhoog gooit komt dat ding als een veertje naar beneden zweven.

Heb er laatst eens shoulder press in gedaan, maar werd helemaal gek van de gedwongen bewegingsbaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook nog maar 5u slaap, voordat ik weer mag werken. :(

Dude :eek: Sterkte :p

WTF... haha nachtmens :p (wat voor een game ga je kopen?, lig je al nat te weken voor de voordeur van de winkel:eyebrow:?)

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

BTW, Lekkere DL's in een smithmachine... goede oplossing als het ff niet anders kan :p

Haha, ben wel een beetje een nachtuil :o En nee, ik ben geen type wat in een slaapzak voor een gameshop gaat liggen ;) (Al heb ik de laatste WoW-uitbreiding wel om 2 uur snachts gekocht :eek:) En danku :bow: Ik ga voor Battlefield Bad Company 2. Later misschien Red Dead Redemption erbij kopen, maar ik denk dat ik wel even zoet ben met BC2 :)

Dus ik ben even een dag je weg, en er word gedeadlift in een smith???

Geintje man! Lekkere gewichten! heb je je playstation nu?

Haha, ja tis wat he, wat een furore ook :roflol: En nee heb em nog niet, gister een beetje laat geworden, ff ontbijtje hosselen en dan naar die statt.

ik heb gisteren een stukje van de dvd van phil heat the gift gekeken
ik verbaasde mij erover hoeveel hij deed met machines - dus tja
goeie deadlifts dus

Mmz, even youtuben zo :)

Vast wel, ik studeer alleen in utrecht ik woon in omgeving dordrecht en daar train ik ook.

Lekker hardcore jongen, om half 5 gewoon niet die shit vergeten:p

Ja man, een dag niet gekwarkt is een dag niet gegroeid :D Utrecht Dordt... Moet er niet aan denken 5x in de week :eek:

Over je smith deadlift... ben niet heel enthousiast over dat ding. Je kan niet zo laag inderdaad en als je een lege stang omhoog gooit komt dat ding als een veertje naar beneden zweven.

Heb er laatst eens shoulder press in gedaan, maar werd helemaal gek van de gedwongen bewegingsbaan.

Nee ik ook niet. Als je wil kan je echt gruwelijk hard bouncen. Enige wat me relaxed lijkt is als je 1RM max wil testen en je hebt geen spotter ofzoiets.

Laatst bewerkt:
WoW :bow:

WoW's maandelijkse kosten :moon:

Gister trouwens met lasergamen een stel mong*len tegengekomen zeg. Stond echt op het punt er eentje op zn bek te rammen. Kanker dit, kanker dat. Ze bakten er ook niks van, en cool doen dat ze deden. Heb ze genadeloos mokerhard kapotgeschoten.

WTFBBQ 748 Green (ik)
OMGPIZZA 322 Green (vriend waarmee ik ging)
Wesley 302 Red
Joop 288 Red
DJEFFA88 238 Green
Berry 230 Green
Mariel 176 Green
Max 148 Red
Harry 104 Red
Amber 82 Red
Marinda 0 Red
Whitney -102 Green
Nathalie -120 Red
Team Green: 1612
Team Red: 804

Hahaha te grappig:p. Je had ze daarna nog op hun bek moeten raggen;d

Over je 1RM op een smith: die is totaal niet representatief;).

Wie wat waar?
ga je BC2 kopen? heb je al een ps3 dan?

Wie wat waar?
ga je BC2 kopen? heb je al een ps3 dan?

Nee man, niet gelukt. Ze hadden em nergens los, alleen maar samen met k*tspellen waar je dan 60 euro extra voor neer moet tellen. Morgenochtend naar de MediaMarkt. Hoop ook een vette tv voor niet te veel te vinden. Een 17inchje is ook niet alles...

Nee man, niet gelukt. Ze hadden em nergens los, alleen maar samen met k*tspellen waar je dan 60 euro extra voor neer moet tellen. Morgenochtend naar de MediaMarkt. Hoop ook een vette tv voor niet te veel te vinden. Een 17inchje is ook niet alles...
Hmm oke, je gaat er dus wel voor?
zodra je hem hebt stuur je maar een PM met je PSN naam, dan voeg ik je toe. zorg dat je een (bleutooth) headsetje erbij haalt;) zonder is zeker de helft minder leuk.

Ja doe ik :) Effe kijken qua headsetje, heb nog wel een usb-dingetje liggen geloof ik...

Oke ben benieuwd jongen!

trouwens deze week: nieuwe gym => nieuw schema => nieuwe log :)

Bruut! Hou me op de hoogte :D

Zie het trouwens al helemaal voor me: Me & Ice lullen over splitschema's, deadlifts en eiwitten terwijl we de boel ownen in BC2 :cool:

Bruut! Hou me op de hoogte :D

Zie het trouwens al helemaal voor me: Me & Ice lullen over splitschema's, deadlifts en eiwitten terwijl we de boel ownen in BC2 :cool:
Hehe deed ik altijd met Keunkeuning (koen) met MW2.. niemand snapte waar we het over hadden :roflol:

was wel epic.. 'Ja ben zo terug!'
'nootjes pakken?'
'tuuurlijk, jij niet dan?'
'jaa heb ze al nomnomnom'

Hehe deed ik altijd met Keunkeuning (koen) met MW2.. niemand snapte waar we het over hadden :roflol:

was wel epic.. 'Ja ben zo terug!'
'nootjes pakken?'
'tuuurlijk, jij niet dan?'
'jaa heb ze al nomnomnom'

Haha, ja dat soort shit, en kwark enzo. Laatst toen ik naar mn gym ging hadden ik en mn maat allebei kwarkvlekken op onze sportbroek :roflol: Epische faal, maar squatten met kwarkvlekken is wel hardcore :D

Nee ik ook niet. Als je wil kan je echt gruwelijk hard bouncen. Enige wat me relaxed lijkt is als je 1RM max wil testen en je hebt geen spotter ofzoiets.

Dit bedoelde ik:p

Maar no worries, zo lang je de smithmachine maar mijdt in het vervolg, die is toch wel een beetje gay;)

Terug
Naar boven