- Waardering
- 23.844
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Mooi besluit van een goede work out

Dat is wel een beetje Wendler hè, één oefening herhalen tot je kapot bent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi besluit van een goede work out

Hehe klopt. Word er soms een beetje simpel vanMooi besluit van een goede work out
Dat is wel een beetje Wendler hè, één oefening herhalen tot je kapot bent.

🤣Woog vanmorgen voor het plassen 83.4kg en na het plassen 83.8kg. Tijd voor een nieuwe weegschaal dus.
Haha, ik zal voortaan het aantal minuten loggen dat ik erover doe.Ik vind je een hartstikke aardige kerel maar 90kg deadlifts tellen als reps is wel aardig debiel.
Wat is daar mis mee?Ik vind je een hartstikke aardige kerel maar 90kg deadlifts tellen als reps is wel aardig debiel.
Ik loop hem in zijn log te stangen dat hij touwtje springen (cardio imo) logt per rep ipv de tijd, dus nu krijg ik m terug

Precies, wie ketst kan de bal verwachtenIk loop hem in zijn log te stangen dat hij touwtje springen (cardio imo) logt per rep ipv de tijd, dus nu krijg ik m terug![]()

Volgens mij zijn de geleerden het daar nog niet over eens. https://www.voedingscentrum.nl/nl/s...piergroei-na-krachttraining-of-duursport.aspxIk denk dat ik er toch wel goed aan zou doen minimaal BW*1,6 gram eiwit per dag binnen te krijgen. Dat komt neer op 130gr eiwit als ondergrens en dat is naar schatting nog iets onder de 20% van mijn calorieën op een dag. Met andere woorden; er moet een shakie bij (halve kilo kwark per dag is genoeg), en iets van langzaam eiwit voor het slapen gaan lijkt me het meest logische om toe te voegen.
Thoughts?
Ja de meningen/onderzoeken verschillen. Ik kwam ranges van 1.6 tot 2.2gr eiwit per kilo bodyweight tegen voor een bulk en over het algemeen iets meer tijdens een cut. 1.6 lijkt me mooi in het midden van de range die het voedingscentrum geeft, zeker gezien het artikel een verschil maakt tussen 'recreatieve krachttraining' en bodybuilding.Volgens mij zijn de geleerden het daar nog niet over eens. https://www.voedingscentrum.nl/nl/s...piergroei-na-krachttraining-of-duursport.aspx
heeft het over van 1.2 tot maximaal 2 gram per kilo lichaamsgewicht per dag voor krachtsporters. En de bron is ook niet onbelangrijk: dierlijk (zuivel/vlees/eieren) is een stuk hoogwaardiger dan plantaardig.
jij was nog steeds aan het cutten toch?
jij was nog steeds aan het cutten toch?
dan zou ik zeker proberen om lekker hoog in de eiwitten te blijven, vind rond de 100 wel laag, zou die 2 gr/kg bw wel proberen te behalen.
de onderzoeken verschillen wel in hoeveel gr/kg bw je dan nodig zou hebben maar over het feit dat je beter spierbehoud realiseert zijn ze het wel eens dacht ik.
daarnaast heb je met veel eiwit in je dieet een voller/verzadigder gevoel tijdens het cutten, en dat helpt ook weer een beetje.

Dus nu kwam de bar ergens achter je schouderbladen?Had ineens het inzicht dat mijn squat stands best wel hoog zijn waardoor ik eigenlijk higher bar squat dan wat natuurlijk voor me is. Dus heb ze 1 treetje verlaagd. Kwam techniek wel ten goede.
Yep.Dus nu kwam de bar ergens achter je schouderbladen?
Nee, geen idee. Toch geen jongen met extreme ideeen volgens mij. Itt Kameel die weer terug lijkt te zijnAlso; iemand enig idee waarom Martyboy verbannen is?