MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.041
Nee, geen idee. Toch geen jongen met extreme ideeen volgens mij. Itt Kameel die weer terug lijkt te zijn :(
Loggen van touwtjespringen per rep zal de druppel zijn geweest voor de mods. Maar zonder dollen: ik vind t jammer dat ie weg is. Was een relaxte en positieve gap. Kreeg veel shit over zich heen vanwege die naald in z'n reet, zal ergens te hard hebben teruggeslagen in de comments I guess.

Lekkere training gedraaid 👌🏼

Wat ook lekker is als ontbijt:
Je havermout met (gok bij 30gr oats) 150ml water, 2min 900w magnetron. Daarna whey erdoorheen roeren en evt wat fruit. Dan 15-20gr naturel pindakaas erboven op. Heb je ook meteen wat goeie vetten binnen.

En wellicht nog wat kwark oid met noten voor het slapen gaan? Heb je nog wat eiwitten in de nacht en vetten schijnen te zorgen dat je eiwitten langzamer worden opgenomen (laatste wist je waarschijnlijk al 😉). Kaneel door kwark is ook goud 😇

Heb nog even contact met hem gehad, maar die kuur was een troll van hem 🤣 was ik ook volledig ingelopen. Alleen de trt nog steeds, maar had ook een laag natuurlijk test gehalte.
De ban weet ik ook niet.
Inderdaad erg toffe gozer die altijd leuke dingen experimenteert in zijn trainingen 👌🏼

Also; iemand enig idee waarom Martyboy verbannen is?
dat heeft hij zelf laten doen denk ik, had net voor hij ''weg'' was nog ff contact met hem, hij gaf aan dat al het negatieve gelul hem tegen begon te staan.
daar heeft hij natuurlijk gewoon gelijk in, en met diezelfde reden heb ik ook het forum op off gezet en mijn logje maar dicht gedaan.
blijf nog wat logjes lezen die ik leuk vind, en voor de rest laat ik het forum zoals het nu is links liggen.

dat heeft hij zelf laten doen denk ik, had net voor hij ''weg'' was nog ff contact met hem, hij gaf aan dat al het negatieve gelul hem tegen begon te staan.
daar heeft hij natuurlijk gewoon gelijk in, en met diezelfde reden heb ik ook het forum op off gezet en mijn logje maar dicht gedaan.
blijf nog wat logjes lezen die ik leuk vind, en voor de rest laat ik het forum zoals het nu is links liggen.
Ook van jouw log vind ik het jammer Droop. Zoveel negatief gelul kan ik me toch niet herinneren daar (of wordt ik er immuun voor? :D )
Wat ik wel erg jammer vind is dat die negatieve lul van een Kameel weer terug is, en meteen merk je de strijd tussen voor en tegenstanders van die un-permaban actie. Al probeer ik daar buiten te blijven, ik zocht eigenlijk naar redenen waarom Marty ermee gestopt zou kunnen zijn (niet echt gevonden...)

I hate to see you go
maar ik sta wel achter je keuze
wel fijn dat je nog een beetje mee leest....

Ook van jouw log vind ik het jammer Droop. Zoveel negatief gelul kan ik me toch niet herinneren daar (of wordt ik er immuun voor? :D )
Wat ik wel erg jammer vind is dat die negatieve lul van een Kameel weer terug is, en meteen merk je de strijd tussen voor en tegenstanders van die un-permaban actie. Al probeer ik daar buiten te blijven, ik zocht eigenlijk naar redenen waarom Marty ermee gestopt zou kunnen zijn (niet echt gevonden...)
Je hebt de afgelopen 2 dagen al 10x mijn naam genoemd, het zit je dwars he :D

iets over zijn keuze met crossfit en boksen oid...

is misschien jammer, want hij deed best mooie DL voor zijn postuur, maar je moet zijn keuze gewoon accepteren. En misschien was hij toch weer naar kracht teruggekeerd na een tijdje....
hij was idd razend enthousiast over zijn nieuwe sport, vooral conditioneel was het echt afzien
gewoon lekker je ding doen.......

• #9.052
Lekkere training gedraaid 👌🏼

Wat ook lekker is als ontbijt:
Je havermout met (gok bij 30gr oats) 150ml water, 2min 900w magnetron. Daarna whey erdoorheen roeren en evt wat fruit. Dan 15-20gr naturel pindakaas erboven op. Heb je ook meteen wat goeie vetten binnen.

En wellicht nog wat kwark oid met noten voor het slapen gaan? Heb je nog wat eiwitten in de nacht en vetten schijnen te zorgen dat je eiwitten langzamer worden opgenomen (laatste wist je waarschijnlijk al 😉). Kaneel door kwark is ook goud 😇
Thnx voor de tip. Die kaneel ga ik wel weer eens doen!
Heb nog even contact met hem gehad, maar die kuur was een troll van hem 🤣 was ik ook volledig ingelopen. Alleen de trt nog steeds, maar had ook een laag natuurlijk test gehalte.
De ban weet ik ook niet.
Inderdaad erg toffe gozer die altijd leuke dingen experimenteert in zijn trainingen 👌🏼
Haha omg, had ie ons mooi te pakken. Doe 'm de groeten als je 'm spreekt.
Ja zoals met alles moet je natuurlijk kijken wat je erin stopt, wat je eruit haalt en of dat allemaal een beetje js wat je wilt. Vind het zelf iig leuk om wat mensen om me heen te hebben die af en toe meedenken met de dingen die ik doe. Maar jammer dat je stopt met loggen Droop.

Wendler c11w3 Krypteia

FitNotes Workout - zaterdag 3rd december 2022

** Deadlift **
- 67.5 kgs x 8 reps
- 97.5 kgs x 5 reps
- 110.0 kgs x 5 reps
- 122.5 kgs x 5 reps
- 97.5 kgs x 5 reps
- 97.5 kgs x 5 reps
- 97.5 kgs x 5 reps
- 97.5 kgs x 5 reps

** Diamond Push Ups **
- 10 reps
- 10 reps
- 14 reps
- 12 reps

** Dumbbell Curl **
- 13.0 kgs x 10 reps
- 13.0 kgs x 12 reps

** Barbell Curl **
- 32.5 kgs x 7 reps pr
- 27.5 kgs x 8 reps
- 22.5 kgs x 12 reps

** Rotator Cuff Full Bow **
- 2.5 kgs x 8 reps

** Rotator Cuff External Rotation **
- 2.5 kgs x 8 reps

** Rotator Cuff Internal Rotation **
- 2.5 kgs x 15 reps

Its a wrap, c11 zit erop! Deads voelden goed. 122,5 voelde zwaarder dan ik zou willen, maar solid deadstop reps en zat nog wel wat in de tank. In maart heb ik 7x122,5 en in juli 1x152,5 getrokken, maar dat waren all out sets en dat was dit niet, dus prima.

Verder heb ik afgelopen twee weken een beetje last van mijn linker schouder. Volgens mij schouder impingement (rotator cuff) waar ik last van had als ik in de auto met mn arm op de deur leun en bij opwarmen met jumping jacks voelde ie niet helemaal lekker. Wellicht moet mijn lijf nog wennen aan fullbody trainen en het schouder volume met kickboxen en shadowboxen. Dus ff wat dingen opgezocht en oefeningetjes gedaan.

Vervelend die schouder, doe maar voorzichtig, en een expert er naar laten kijken als het niet snel verbetert.

• #9.054
Vervelend die schouder, doe maar voorzichtig, en een expert er naar laten kijken als het niet snel verbetert.
Thanks Neet. Komt wel goed denk ik. Doe oefeningen hebben volgens mij geholpen; vandaag zonder problemen 5 kwartier gekickboxt.

• #9.055
Ff kleine update; maandag gekickboxt en verder niet zoveel gedaan deze week. Drukke week gehad en vanmorgen niet fit wakker geworden, dus even rustig aan voorlopig. Dieet wel aardig in check.

• #9.056
Maandag weer gekickboxt, ben er wel weer bovenop. Nog wel veel niezen etc maar wie niet tegenwoordig. Gisteravond wel gezopen met werk, maar vandaag of morgen ook qua KT weer aan de bak.

• #9.057
Wendler c12w1 Krypteia

FitNotes Workout - vrijdag 16th december 2022

** Shadowboxing **
- 1.5 m

** Flat Barbell Bench Press **
- 20.0 kgs x 12 reps
- 50.0 kgs x 5 reps
- 60.0 kgs x 5 reps
- 67.5 kgs x 5 reps
- 50.0 kgs x 5 reps vanaf hier giant set met abs en split squat
- 50.0 kgs x 5 reps
- 50.0 kgs x 5 reps
- 55.0 kgs x 5 reps

** Bulgarian Split Squat **
- 5.0 kgs x 12 reps pr
- 5.0 kgs x 12 reps
- 12 reps
- 12 reps

** Lying Leg Raise **
- 15 reps + hold
- 15 reps + hold

** V-Sit **
- 21 reps
- 21 reps

** Dumbbell Curl **
- 13.0 kgs x 15 reps

** Shoulder Stretch Internal Rotation **
- 5 reps
- 5 reps
- 12 reps
- 12 reps

Het was aan het begin van mijn Workout 2 graden en aan het eind -1, dus dikke laag kleren aan. Nice Workout wel. Opzich ga ik gewoon goed op Krypteia, dus gewoon 2,5 en 5kg toegevoegd aan mijn training maxes. Die zien er nu zo uit voor mn nieuwe Wendler cyclus:

Training maxes 100% // 90% // 85%
Bench 92,5 // 83,25 // 78,6
Squat 118 // 106,2 // 100,3
OHP 55,5 // 50,0 // 47,2
Deads 158 // 142,2 // 134,3

Misschien ga ik na deze keer weer eens Boring But Big doen (5x10), en/of deze cycle al uitbreiden naar 5x5, want kon wel een setje Bench achteraan. Begin wel te wennen aan het volume. Maar niet te vroeg juichen, want week 1 is sowieso het lichtst.

Verder wat shoulder health gedaan. Wil daar een gewoonte van maken, afgewisseld met hip mobility.

• #9.058
Maandag gekickboxt btw (vergeet dat altijd te loggen). Goed hard gegaan op abs, nog steeds spierpijn van :D

Wendler c12w1 Skwots

FitNotes Workout - woensdag 21st december 2022

** Touwtje Springen **
- 10:00

** Barbell Squat **
- 20.0 kgs x 10 reps
- 50.0 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps
- 75.0 kgs x 5 reps
- 85.0 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps vanaf hier supersetted met pushups, curls en de rozen terugsnoeien.
- 65.0 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps

** Push Up **
- 12 reps

** Dumbbell Curl **
- 13.0 kgs x 10 reps
- 13.0 kgs x 12 reps

** Barbell Curl **
- 20.0 kgs x 10 reps

Weet niet of het nou aan mn korte nacht lag, het feit dat ik normaal meer carbs heb pre Workout of omdat squats squats zijn, maar ik had niet veel fut vandaag. Volgende keer weer meer assistance. Main lift ging prima en rozen staan er weer netjes bij :o

Rozen snoeien, is dat een herstel oefening? :D

Terug
Naar boven