- Waardering
- 23.844
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ach ja, en waarom zou je niets nuttigs doen tussen 2 sets

(ik doe dan gewoon schijven etc. opruimen, maar dit kan ook.....)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja, en waarom zou je niets nuttigs doen tussen 2 sets

nice treen en fijne dagenFitNotes Workout - zaterdag 24th december 2022
** Overhead Press **
- 20.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 35.0 kgs x 5 reps
- 40.0 kgs x 5 reps Vanaf hier giant set met de rest
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 6 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
** Barbell Curl **
- 20.0 kgs x 15 reps
- 30.0 kgs x 9 reps
- 30.0 kgs x 9 reps
- 35.0 kgs x 6 reps pr
** Bulgarian Split Squat **
- 12 reps
- 5.0 kgs x 10 reps
- 5.0 kgs x 10 reps
- 5.0 kgs x 10 reps
** Dumbbell Curl **
- 13.0 kgs x 10 reps
Fijne dagen allemaal, dat iedereen maar de goede kilo's mag gainen deze dagen![]()

Hehe, ja het is wel lekker zen. Moet alleen wel oppassen dat ik niet af en toe ineens een kwartier rust tussen mn sets hou. Maar het is een stuk chiller dan 3 minuten wachten op een bankje in de gym met je telefoon in je hand.Lekker is dat aan een homegym. Ik ga ook wel eens tussen sets door de was opruimen.
Thanks Bosco
Thanks Sjimp, u2 men.Lekkere training maestro 💪🏼 hele fijne dagen ook 👌🏼
Is het die tijd van de maand?

Verdorie Neet
Toch blijf ik me verbazen over de pieken. Dat ik de dag na kickboxen een klein kilootje vocht lichter ben oke. Enfin. Goede reden om met weekgemiddeldes te werken.

Ik denk ik morgen nog, maar fijne jaarwisselingWaarschijnlijk was dit 'm voor 't jaar, dus goede jaarwisseling allen!

Ah, mijnlog is gevuld met bier en wijn, dat zie ik graag. Dank heren.

we hebben ook nog oliebollen en worstebroodjes (goed bulk voer)Ah, mijnlog is gevuld met bier en wijn, dat zie ik graag. Dank heren.
Vandaag haal ik mijn carbs uit kerststol![]()

Nee sorry dat was een beetje onhandig geformuleerd. Kickboxen naar 2x pw als cardio in combinatie met calorieën naar beneden.Mooie plannen! Ga je alleen van dat kickboxen al afvallen denk je?
Nou die pullups gingen ook zwaar haha. Neu geen ATG, maar parallel breek ik wel (rijmt dus is waar). Overigens vooral spierpijn in mn hammies en binnenkant bovenbeen, quads niet echt.Lekker, de eerste training is weer binnen en goed krachtig zo te zien 💪🏼 Eerst squatten tot 90kg en daarna die pull-chin ups lijken me aardig pittig 😅 alles atg? 😋
Klinkt als een goed plan. Ook wel benieuwd naar de vraag van @neet61, tijdje terug had je het over voeding optimaliseren, wat zijn nu je totale cals en macro's gemiddeld per dag?
Begin december had je het hier over:
"
Ontbijt: 30gr whey, 30gr oats, 400ml water
Lunch: 500gr volle kwark met afwisselend/gecombineerd wat rood fruit, rozijnen, amandelen, walnoten, sesampitten, gebroken lijnzaad, blauwe bessen
Lunch 2 (rond 15u): 4 boterhammen, 200gr gerookte kip, sla en tomaat, evt truffelmayo? (Beetje droge boel)
Avondeten: wat de pot schaft (shake indien weinig eiwit)