- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goed 👌🏼 goed te lezen dat het zn vruchten af werpt 💪🏼Nee sorry dat was een beetje onhandig geformuleerd. Kickboxen naar 2x pw als cardio in combinatie met calorieën naar beneden.
Nou die pullups gingen ook zwaar haha. Neu geen ATG, maar parallel breek ik wel (rijmt dus is waar). Overigens vooral spierpijn in mn hammies en binnenkant bovenbeen, quads niet echt.
En wat betreft voeding: dat is nu idd wat ik doe, ik eet letterlijk net mijn boterham met gerookte kip op. Alleen verspreid ik nu de boterhammen en kwark meer over de dag en neem ik vaak eerst de carbs van brood (ook omdat ik klein ontbijt) en dan de bak kwark. Werpt wel zijn vruchten af qua eight gain en probeer nu ongeveer een kg per maand aan te komen.
Weeg je je elke dag? Zijn de stipjes allemaal losse weeg momenten per stuk of gemiddeldes? Bulk gaat iig lekker zo te zien. Qua definitie nog steeds tevreden? Denk idd dat kilo per maand aankomen erg netjes isOhja, en die 85kg als doel heb ik al in de prullenbak gegooid, want ik wil nog ff door bulken en woog vanochtend al 85,9 (wel uitschieter). Hopelijk vanwege de pizza en morgen weer wat lager inwegen, want anders moet ik voeding naar beneden bijstellen.
![]()
Probeer ik wel te doen, maar soms denk ik er niet / te laat aan. Stipjes zijn dus meetmomenten ja.Weeg je je elke dag? Zijn de stipjes allemaal losse weeg momenten per stuk of gemiddeldes? Bulk gaat iig lekker zo te zien. Qua definitie nog steeds tevreden? Denk idd dat kilo per maand aankomen erg netjes is
Voel me iig nog geen walvis. Wordt wel een flinke cut straks ben ik bang.Kan ik me voorstellen. Vind het soms ook best een gedoe dat ik altijd eerst naar de wc moet gaan en dan meten. Stel ik ga eerst ff douchen en drink daarna een glas water, dan is het meet moment alweer verkloot 😅Probeer ik wel te doen, maar soms denk ik er niet / te laat aan. Stipjes zijn dus meetmomenten ja.
Van definitie is niet echt sprake, maar dat was 82kg ook niet zoVoel me iig nog geen walvis. Wordt wel een flinke cut straks ben ik bang.
Ja precies, klein windowKan ik me voorstellen. Vind het soms ook best een gedoe dat ik altijd eerst naar de wc moet gaan en dan meten. Stel ik ga eerst ff douchen en drink daarna een glas water, dan is het meet moment alweer verkloot 😅
Zolang je zelf maar goed voor ogen houdt wanneer je gaat cutten toch 👌🏼 Bent nu deze bulk iig 4kg aangekomen dus, netjes! Weet ook niet wat normaal is voor een bulk hoor haha, maar dat zal ook voor iedereen verschillend zijn.
Yep. Vandaag lag er sneeuw

Hehe. Ja dat was in t begin wel een dingetje in de kou. Als het buiten -2 is dan is mijn Barbell ook -2. Heb nu fijne handschoenen van Mechanix.
Was zwaar maar solid reps.Nah denk dat dat wel goed zit.Balen van je schouder. Denk dat weekje rust inderdaad geen kwaad gaat kunnen.. heb je wel iets van een spiegel buiten om je vorm goed te checken? Of nooit eerder last van gehad?
Dank heren! Een goede week mannengriep gehad. Voor de schouder/deload was t dan wel weer goed maar desalniettemin niet echt een fijne tijd gehad en gister ingewogen op 84.9 (ongeveer kg lichter). Is maar 1 meetpunt maar toch. Al met al goede reden om na het opstarten (deze week 1xUB en 1xLB doen) nog één cycle gefocust op massa te doen voor de cut.Dat is minder fijn. Beterschap en idd even rust voor de schouder![]()