- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Danku danku!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku danku!
Lekker hoor
Hey kerel, thanks voor de checkup.Zit weinig activiteit meer in de log
Ik zie mooie plannen om de boel weer leaner te krijgen. Hoe gaat het daarmee, een beetje vol te houden? Tevreden?
Overigens lijkt me dat je met 25-30% op die foto te streng bent voor jezelf....
Mooi mooi.Hey kerel, thanks voor de checkup.
Klopt wel wat je ziet. Vorige week wel ingeeogen op 85.1kg en zelfde dag 87.5kg voor een single gebenched, dus bodyweight bench weer in de pocket.
Werk ff druk en stressvol, dus struggle een beetje om genoeg te gymmen. Dieet wel ok maar gewichtsverlies is door combinatie minder trainen en toch een paar dieet slip ups (weekendjes weg etc) wel gestagneerd. Merk wel dat kickboxen lekker gaat en voel me fit, so there's that.
Dat is zeker mooiGeen pr's maar zeker niet slecht gezien mn caloric deficit. 2x110 was zwaarder dan verwacht, maar zag achteraf dat dat ook evenaren pr was. Vanmorgen ook vlak onder de 85kg ingewogen. Fat loss gaat niet zo snel als ik wil (daarvoor ook ff niet strak genoeg in de wedstrijd nu) maar ik lijk mn kracht goed vast te houden met 1x kickboxen en 1x KT in de week en een licht caloric deficit met 150gr eiwit, dus das meui.

En wanneer ga je de andere helft ophalen (hehe... flauwZaterdag ga ik een half rack ophalen. Die komt onder t afdakje in de tuin en dan kan ik ook gymmen als het regent. Moet nog een incline bankje fixen, maar dat word een mooie upgrade voor mijn setup
)Haha. Ja was verder een goede week :-)Whisky en workout, goede week
En wanneer ga je de andere helft ophalen (hehe... flauw)
Mooie uitbreiding hoor!