- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Yep!Ow, dat is wel lekker. Succes! Kan je dan vanaf thuis werken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep!Ow, dat is wel lekker. Succes! Kan je dan vanaf thuis werken?
Dat tuintje ben je toch wel snel doorheen gestapt?

Ja 1 set is heen en terug naar de poortdeur

Dat kan je wel zeggen :LOL:- 65.0 kgs x 15 reps pr Moest volgens schema minimaal een triple. Das zegmaar gelukt.
Db flys is een zwaar onderschatte oefening. Ik heb 2x aan bodybuilding gedaan, rond mijn 20ste en nu rond mijn 60ste. Nu ik voor het eerst consequent db flys doe, heb ik eindelijk redelijke pecs. Voor mij persoonlijk werken pec deck en cable fys ook niet. Heb pec deck flys met de hele weightstack gedaan zonder resultaat. Misschien werkt het voor jou anders. Een andere goede oefening (voor mij) is db press.Overigens voelen mn quads weer goed genoeg om te vlammen maar zijn mn hammies nog zuur. Ik zie mn huidige schema nog ff aan, maar zit met het idee te spelen een set RDL om te ruilen voor lunges.
Idem met chest: schouders en triceps goed zuur, chest alsof er niks gebeurt is. Ff monitoren en anders wellicht 1 of 2 sets fly toevoegen vóór het benchen? Jullie ideeën om pecs meer te stimuleren?
Thanks voor de tip. Deed jij die na het benchen? Lijkt me een mooie stretch oefening om eraan toe te voegen. DB Press word helaas lastig (homegym).Db flys is een zwaar onderschatte oefening. Ik heb 2x aan bodybuilding gedaan, rond mijn 20ste en nu rond mijn 60ste. Nu ik voor het eerst consequent db flys doe, heb ik eindelijk redelijke pecs. Voor mij persoonlijk werken pec deck en cable fys ook niet. Heb pec deck flys met de hele weightstack gedaan zonder resultaat. Misschien werkt het voor jou anders. Een andere goede oefening (voor mij) is db press.
Zal s googlen, en die fly ga ik volgende push sessie proberenNa de press, maar ga nu de flys er ook eens voor doen. Goede interactie met jou! Voor Db presses heb ik in mijn home gym zogenaamde powerhooks. Daarmee hang je de dumbbells aan een halter dat in de steunen blijft. Gaat haast nooit verkeerd.

Ow ja, je hebt een homegym, die Grolsch Kanon is een goede pre workout maar komt mijn geheugen niet ten goede.Thanks voor de tip. Deed jij die na het benchen? Lijkt me een mooie stretch oefening om eraan toe te voegen. DB Press word helaas lastig (homegym).
Hee man! Ja ik kon eerst ook wel trainen maar alleen basic. Echt heerlijk dit.Fijn dat je thuis nu een plekje hebt om te trainen! Doe je ernaast nog kickboksen?