- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja toen ik t telefoontje kreeg dat t allemaal goed was gegaan merkte ik pas dat dat toch voor mij ook wel veel stress meebracht. Daarom niet te streng voor mezelf geweest deze week.Goed te horen dat de operatie goed is gegaan (weet uiteraard niet waarvoor) maar kan me voorstellen dat dat de nodige stress en ook zorg met zich meebrengt
Ja. Beetje druk geweest (baan opgezegd, voor mezelf begonnen etc) en weekje vakantie gepakt. Nu weer on.
thanks kerel!
Heerlijke oefening inderdaad! 💪🏼Verder bevallen de incline curls goed, ik ga die de komende tijd als main biceps oefening erin houden.
Ja moet ff kijken. Denk dat ik met technisch goeie pullups aan t begin van mn workout ook een end ga komen.Ik heb het gevoel dat je er goed aan doet met cable pull downs of assisted pull ups de scacula techniek op te bouwen. Had mij mogelijk wat ellende bespaard ....![]()
Hee kerel, leuk je weer te zien hier! Momenteel gaat t goed man. Ik heb van 2014 tot 2019 fuckarounditis gehad en ben eind 2019 ff van de kar gevallen (lichte burnout). Toen begin 2020 tijdens Covid werd ik helemaal gek zonder beweging en ben ik btje gaan hardlopen, maar al snel wat gewichtjes in huis gehaald en tegen de zomer van 2020 weer beetje serieus 3x pw geprobeerd te trainen. Met wisselend succes dat kunnen volhouden (wel taaie baan met veel stress en reistijd). Ben sinds kort voor mezelf begonnen en werk daarmee volledig vanuit huis en train daarmee maandag t/m vrijdag. Zit in week twee maar bevalt erg goedHa! Ik dacht log na al die jaren weer eens in, en ik zie dat je nog steeds (weer?) actief logt! Ik heb je ergens rond 2009 - 2014 gevolgt, toen ik hier zelf nog actief was. Waren toen redelijk vergelijkbaar.
Hoe is het al die jaren gegaan?![]()

Wat bizar! Vrijwel hetzelfde meegemaakt.. Rond 2017 gestopt met trainen ivm burnout, helemaal geen sport gedaan tot COVID. Toen weer actiever geworden, in 2022 verhuisd naar Ierland voor werk en weer begonnen met fitness. Inmiddels verder (qua kracht en fysiek) verder dan toen ik in 2017 stoptte.Hee kerel, leuk je weer te zien hier! Momenteel gaat t goed man. Ik heb van 2014 tot 2019 fuckarounditis gehad en ben eind 2019 ff van de kar gevallen (lichte burnout). Toen begin 2020 tijdens Covid werd ik helemaal gek zonder beweging en ben ik btje gaan hardlopen, maar al snel wat gewichtjes in huis gehaald en tegen de zomer van 2020 weer beetje serieus 3x pw geprobeerd te trainen. Met wisselend succes dat kunnen volhouden (wel taaie baan met veel stress en reistijd). Ben sinds kort voor mezelf begonnen en werk daarmee volledig vanuit huis en train daarmee maandag t/m vrijdag. Zit in week twee maar bevalt erg goed
Met jou? Ga je weer loggen?