- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Thanks droop!
Zojuist 31km@23km/u gefietst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks droop!
Thanks, ik ga checken.Dit is de spray die ik in m’n zadel tasje heb zitten: https://www.google.com/search?q=bandenplak+spray&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari
Alleen op m’n racefietsen heb ik trouwens GP5000, op de andere fietsen zitten Schwalbe marathon plus banden
Kreeg vandaag van mn vrouw een complimentje daarover tijdens t fietsen, dus er zit iets aan rug iig 😎 Ze gaan wel lekker de laatste tijd. Ook een stuk beter sinds ik dat dry needle traject achter de rug heb: spieren die mijn schouderblad met vanalles verbinden liggen er nu een stuk lekkerder bij.Als ik zo naar die row en lat pulldown kijk, moet dat een flinke rug zijn![]()
Nou dat ging niet door want mn maat was ziek. En ben zelf ook niet fit. Last van mn keel, word steeds erger. Mn vrouw net weer beter maar die had vorige week hetzelfde.
jammer man, speciaal biertjes missen is niet niksOok maar wat extra calorietjes tot ik weer fit ben (op onderhoud).
, nieuwe datum prikken en niet skippen hoor.Zou dan ff paar dagen niet trainen, en rust nemen. trainen én virusje bestrijden gaat niet goed samen
jammer man, speciaal biertjes missen is niet niks, nieuwe datum prikken en niet skippen hoor.
als je jezelf niet top voelt zijn een paar extra kcals meer dan welkom.
Te laat 😅 Voelde me gister overdag wel beter, ondanks dat ik tegelijk met mn vrouw (die had weekenddienst) wakker werd na 5u slaap. Maar merkte na een middagje voetbal kijken dat ik wel echt total loss was. Vandaag rustig getraind. Last en polsen voelen nog licht griepig. Maar zit in ieder geval niet meer aan de paracetamol. Misschien morgen nog ff licht benen trainen en dan ben ik wel weer de ouwe.Neem je tijd kerel. Een dagje meer of minder trainen over een heel jaar (of leven zelfs) gaat het verschil niet maken.
Wel balen dat je de speciaalbiertjes hebt moeten laten schieten..
Ja I guess maar ik ga t niet vaker doen 😅 Alhoewel, vanavond naar mn ouwe heer ivm verjaardag en dat is altijd Chinees eten en morgen speelt NL weer EK... FuaaaarkMooie PRs. Die squat is lekkerrrr. Het effect van pils en zakken chips?![]()