Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriend van me zit nu op de AMO. Zie er zelf niks in.. ik denk veelste veel na om zo'n opleiding te doen.. als ik ooit nog voor defensie ga werken stroom ik lekker hoog inhahaha, er word weer flink gechat in dit logje
Lachuh dat jullie samen kunne spelen zo. Waarom gaan jullie niet echt t leger in? Ik heb er een goede tijd gehad. Gratis trainen![]()

Ja, is een beetje de nieuwe Tomb Raider inderdaad. Niet helemaal mijn ding, maar vast leuk genoeg voor een avondjeBen nu mn systeemupdate aan het uitvoeren, vind het wel een snel apparaat zeg! Misschien gebruik ik mn ps3 wel om voortaan te posten hier
Heb ook de 250gb dus eens kijken of we wat films kunnen fixen in HD-kwaliteit. Heb sowieso de Hurt Locker op blueray
![]()
Hier een ex-Leopard 2 bestuurder. Jij lekker lopen, ik lekker rijden![]()

hahaha, er word weer flink gechat in dit logje
Lachuh dat jullie samen kunne spelen zo. Waarom gaan jullie niet echt t leger in? Ik heb er een goede tijd gehad. Gratis trainen![]()
Vriend van me zit nu op de AMO. Zie er zelf niks in.. ik denk veelste veel na om zo'n opleiding te doen.. als ik ooit nog voor defensie ga werken stroom ik lekker hoog in![]()
haha, zelf nadenken is altijd goedIk weet niet hoe het bij de landmacht zit, ik zat bij de Marns. Als je hoog instroomt moet je volgens mij nog steeds de AMO doen.
Hier een ex-Leopard 2 bestuurder. Jij lekker lopen, ik lekker rijden![]()
Whaaat gasten, serieus me net aangemeld voor de open dag van de landmacht!

Heb eigenlijk geen idee. Hij kon niet zo heel laag, dus begon een cm of 8-10 hoger dan normaal, daarom was het toch een stuk makkelijker denk ik (t is wel een sprong van 20kg).
Oh en ik woog vanochtend 88.2![]()

Haha relaxed! Ik lees trouwens alleen maar iets over ps3's enzo? Weinig trainingen gezien de laatste tijd?
).Goedzo man. Laat weten wat je er van vond. Maar als ik jou was zou ik zeker ff kijken bij open dag bij de mariniers... mits je echt het idee willen hebben wat nuttigs met je leven te gaan doen. Als je perse een leopard wil gaan rijden.. tja dan moet je t zelf maar weten
![]()
Haha relaxed! Ik lees trouwens alleen maar iets over ps3's enzo? Weinig trainingen gezien de laatste tijd?
Goedzo man. Laat weten wat je er van vond. Maar als ik jou was zou ik zeker ff kijken bij open dag bij de mariniers... mits je echt het idee willen hebben wat nuttigs met je leven te gaan doen. Als je perse een leopard wil gaan rijden.. tja dan moet je t zelf maar weten
---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
![]()
Ja waar blijven die trainingen main?
nog sorry van dat gescheld![]()
Dat scheelt toch wel wat denk ik, en ik wil niet zien dat ons DL verschil te hoog uitvalt daar wordt ik gewoon ongelukkig van
---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------
+ aub topicban voor die spammers nu moet ik altijd zo zoeken naar de bb-gerelateerde posts
En de ergste druk is van de ketel: PS3 aangeschaft dus daarover zullen jullie mij niet meer horen 

Lekkere legpress, Maar die squats kunnen godver zwaarder!
Lekkere legpress, Maar die squats kunnen godver zwaarder!
Die blijven wel een beetje achter in vergelijking met de legpress?
Maar ging al echt kapotzwaar