XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Jahaaa :P En bedoelde trouwens 1RM bench, dan ist wel fijn als je vangers hebt. Bij deadlift boeit het niet zo.

Maakt niet uit welke 1RM, op de smith is het allemaal gay:p. Gewoon spotters en anders gewoon halen of de pijn voelen:p

Beter halen :D

hahaha WTFBBQ & OMGPIZZA :roflol: hahahahaha waren jullie stoned ofzo :p

Je gaat trouwens wel vaak lasergamen MC. Is dat gewoon puur omdat het een hobby is, of? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord als sport o.i.d

Leuk die games (spelcomputer en lasergame), maar hoe zit het ondertussen met je voeding en cardio? (motivatieschop onderweg...)

Ik heb ook zo men twijfels over de trainingsarbeid van MC...

Pics en vids graag MC vanaf nu van elke training.

Leuk die games (spelcomputer en lasergame), maar hoe zit het ondertussen met je voeding en cardio? (motivatieschop onderweg...)
Goeie! MC gaf tijdje geleden zelf aan niet zo gemotiveerd/consistent te zijn wat betreft cardio. Hoe gaat dat nu makker? Als je BF wilt verliezen, zul je toch echt wat (meer) moeten bewegen

hahaha WTFBBQ & OMGPIZZA :roflol: hahahahaha waren jullie stoned ofzo :p

Haha, zo heten we wel vaker daar :P

Mja, beetje smerig nu ik er over nadenk, maar we kwamen er op de fiets achter :o

Je gaat trouwens wel vaak lasergamen MC. Is dat gewoon puur omdat het een hobby is, of? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord als sport o.i.d

Neu ja, puur voor de fun af en toe. En stiekem ook als kleine cardio-workout :D Is altijd zweten (ik kan nogal opgaan in zulk soort spelletjes :rolleyes:). We komen in ieder geval vaak genoeg om t grootste deel van het personeel te kennen :nut:

Voel mn kuiten nog van die cardio! Ik eet nu "op gevoel" een stuk minder dan normaal, maar kreeg gister eigenlijk te weinig eiwitten binnen... Daar moet ik een beetje om denken. Vanavond staan mn wheelz op t programma en een cardiosessie (buiten rennen). Wil eens kijken hoe ver ik kom in 12 minuten (soort coopertest?).

Ik heb ook zo men twijfels over de trainingsarbeid van MC...

Pics en vids graag MC vanaf nu van elke training.

:headbang: :D Zou maar wat graag wat vids/pics willen trouwens, vooral van mn kleurige deadlift-barbell natuurlijk :D

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Goeie! MC gaf tijdje geleden zelf aan niet zo gemotiveerd/consistent te zijn wat betreft cardio. Hoe gaat dat nu makker? Als je BF wilt verliezen, zul je toch echt wat (meer) moeten bewegen

Ja man, na mn laatste trainingen gaat het vet goed. Vorige keer nog een bloedneus enzo aan over gehouden :roflol: Zaterdag junkdag, woog vanochtend nuchter 88,9 en eergister 88,6 dus ik denk toch dat het de goede kant op gaat. Heb mn borst/middel/gunz opgemeten laatst dus over een week eens kijken of er wat verandering plaats heeft gevonden.

Voel mn kuiten nog van die cardio! Ik eet nu "op gevoel" een stuk minder dan normaal, maar kreeg gister eigenlijk te weinig eiwitten binnen... Daar moet ik een beetje om denken. Vanavond staan mn wheelz op t programma en een cardiosessie (buiten rennen). Wil eens kijken hoe ver ik kom in 12 minuten (soort coopertest?).
Op gevoel is leuk, persoonlijk ben ik daar geen fan van (kijk, zo strak als ik is misschien niet nodig - maar een plan wat per dag ongeveer te eten is toch wel handig). En cardio: je hebt het nodig ;) Beter ga je gewoon lekker opbouwen zodat je meteen een lekkere conditie hebt, en bij bagger weer aan de HIIT binnen - just my 2 cents...

op gevoel is leuk, persoonlijk ben ik daar geen fan van (kijk, zo strak als ik is misschien niet nodig - maar een plan wat per dag ongeveer te eten is toch wel handig). En cardio: Je hebt het nodig ;) beter ga je gewoon lekker opbouwen zodat je meteen een lekkere conditie hebt, en bij bagger weer aan de hiit binnen - just my 2 cents...

+1

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Vanavond staan mn wheelz op t programma en een cardiosessie (buiten rennen). Wil eens kijken hoe ver ik kom in 12 minuten (soort coopertest?).

12 min = coopertest. ff opmeten hoeveel meter je doet in die tijd en je hebt een indicatie van je gesteldheid wat betreft je conditie.

ROMA VICTOR!

Na de MediaMarkt, V&D, Dixons,E-Plaza, its, nog een Dixons, Bart Smit en de Bijenkorf afgelopen te hebben zonder een losse console te vinden heb ik bij Game Mania maar de 250gb slimline gekocht met Uncharted 2 en Bad Company 2. En behalve dat zit nu ook de trein tegen :mad:

Thuis eens even knutselen:)

Veel plezier gast!

En daarna de wheelzzzz :)

kvond uncharted 2 wel meevallen, maar niet super, ik vond er te weinig actie inzitten (als je voor adventure en nette graphics bent zal je het wel beter vinden).

Had em ook liever zonder gekocht. Maar ik kon kiezen tussen mag (nog een shooter dus, en in mijn ogen een mindere dan
bc2, en alleen online gameplay) of dit. Heb ik ook wat te doen als m'n internet plat ligt :eek:

Had em ook liever zonder gekocht. Maar ik kon kiezen tussen mag (nog een shooter dus, en in mijn ogen een mindere dan
bc2, en alleen online gameplay) of dit. Heb ik ook wat te doen als m'n internet plat ligt :eek:

Wel vet hoor een PS3!

Heb alleen een PSX gehad en heb hier nu nog een Amiga 500 staan en een oude XBOX. De laatste heb ik in een netwerk hangen, zodat ik film vanaf mijn pc op de tv kan kijken. Soort van mediacentre zeg maar.

Uncharted vond ik er gaaf uitzien (wat ik van heb gezien op youtube). Hou wel van dat soort spellen. Tomb Raider en Prince Of Persia vond ik ook altijd gaaf om te spelen.

Ja, is een beetje de nieuwe Tomb Raider inderdaad. Niet helemaal mijn ding, maar vast leuk genoeg voor een avondje ;) Ben nu mn systeemupdate aan het uitvoeren, vind het wel een snel apparaat zeg! Misschien gebruik ik mn ps3 wel om voortaan te posten hier :D Heb ook de 250gb dus eens kijken of we wat films kunnen fixen in HD-kwaliteit. Heb sowieso de Hurt Locker op blueray:D

Ja, is een beetje de nieuwe Tomb Raider inderdaad. Niet helemaal mijn ding, maar vast leuk genoeg voor een avondje ;) Ben nu mn systeemupdate aan het uitvoeren, vind het wel een snel apparaat zeg! Misschien gebruik ik mn ps3 wel om voortaan te posten hier :D Heb ook de 250gb dus eens kijken of we wat films kunnen fixen in HD-kwaliteit. Heb sowieso de Hurt Locker op blueray:D

Het blijft mooi spul.

Ben nog niet overgestapt op HD en het hele gebeuren. Daar kijk ik nu net te weinig tv voor en mijn gewone tv (zo'n dikke kast) werkt nog prima. De Hurt Locker kan ik helaas niet in Blue Ray kwaliteit op mijn tv kijken :mad:, daar is de processor van de XBOX niet krachtig genoeg voor. Wel vet beeld en geluid hoor!

erg goede film vond ik dat!

Terug
Naar boven