- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ja dat soort shit, en kwark enzo. Laatst toen ik naar mn gym ging hadden ik en mn maat allebei kwarkvlekken op onze sportbroekEpische faal, maar squatten met kwarkvlekken is wel hardcore
![]()
hahaha dikke lolGoeie! MC gaf tijdje geleden zelf aan niet zo gemotiveerd/consistent te zijn wat betreft cardio. Hoe gaat dat nu makker? Als je BF wilt verliezen, zul je toch echt wat (meer) moeten bewegenLeuk die games (spelcomputer en lasergame), maar hoe zit het ondertussen met je voeding en cardio? (motivatieschop onderweg...)
hahaha WTFBBQ & OMGPIZZAhahahahaha waren jullie stoned ofzo
![]()

Je gaat trouwens wel vaak lasergamen MC. Is dat gewoon puur omdat het een hobby is, of? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord als sport o.i.d
Is altijd zweten (ik kan nogal opgaan in zulk soort spelletjes
). We komen in ieder geval vaak genoeg om t grootste deel van het personeel te kennen 
Leuk die games (spelcomputer en lasergame), maar hoe zit het ondertussen met je voeding en cardio? (motivatieschop onderweg...)
Ik heb ook zo men twijfels over de trainingsarbeid van MC...
Pics en vids graag MC vanaf nu van elke training.
Zou maar wat graag wat vids/pics willen trouwens, vooral van mn kleurige deadlift-barbell natuurlijk 
Goeie! MC gaf tijdje geleden zelf aan niet zo gemotiveerd/consistent te zijn wat betreft cardio. Hoe gaat dat nu makker? Als je BF wilt verliezen, zul je toch echt wat (meer) moeten bewegen
Zaterdag junkdag, woog vanochtend nuchter 88,9 en eergister 88,6 dus ik denk toch dat het de goede kant op gaat. Heb mn borst/middel/gunz opgemeten laatst dus over een week eens kijken of er wat verandering plaats heeft gevonden.Op gevoel is leuk, persoonlijk ben ik daar geen fan van (kijk, zo strak als ik is misschien niet nodig - maar een plan wat per dag ongeveer te eten is toch wel handig). En cardio: je hebt het nodigVoel mn kuiten nog van die cardio! Ik eet nu "op gevoel" een stuk minder dan normaal, maar kreeg gister eigenlijk te weinig eiwitten binnen... Daar moet ik een beetje om denken. Vanavond staan mn wheelz op t programma en een cardiosessie (buiten rennen). Wil eens kijken hoe ver ik kom in 12 minuten (soort coopertest?).
Beter ga je gewoon lekker opbouwen zodat je meteen een lekkere conditie hebt, en bij bagger weer aan de HIIT binnen - just my 2 cents...op gevoel is leuk, persoonlijk ben ik daar geen fan van (kijk, zo strak als ik is misschien niet nodig - maar een plan wat per dag ongeveer te eten is toch wel handig). En cardio: Je hebt het nodigbeter ga je gewoon lekker opbouwen zodat je meteen een lekkere conditie hebt, en bij bagger weer aan de hiit binnen - just my 2 cents...

Had em ook liever zonder gekocht. Maar ik kon kiezen tussen mag (nog een shooter dus, en in mijn ogen een mindere dan
bc2, en alleen online gameplay) of dit. Heb ik ook wat te doen als m'n internet plat ligt![]()
Ben nu mn systeemupdate aan het uitvoeren, vind het wel een snel apparaat zeg! Misschien gebruik ik mn ps3 wel om voortaan te posten hier
Heb ook de 250gb dus eens kijken of we wat films kunnen fixen in HD-kwaliteit. Heb sowieso de Hurt Locker op blueray
Ja, is een beetje de nieuwe Tomb Raider inderdaad. Niet helemaal mijn ding, maar vast leuk genoeg voor een avondjeBen nu mn systeemupdate aan het uitvoeren, vind het wel een snel apparaat zeg! Misschien gebruik ik mn ps3 wel om voortaan te posten hier
Heb ook de 250gb dus eens kijken of we wat films kunnen fixen in HD-kwaliteit. Heb sowieso de Hurt Locker op blueray
![]()
, daar is de processor van de XBOX niet krachtig genoeg voor. Wel vet beeld en geluid hoor!Ja, is een beetje de nieuwe Tomb Raider inderdaad. Niet helemaal mijn ding, maar vast leuk genoeg voor een avondjeBen nu mn systeemupdate aan het uitvoeren, vind het wel een snel apparaat zeg! Misschien gebruik ik mn ps3 wel om voortaan te posten hier
![]()