XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Mooie training man. Zoek de marns maar op google.

Hardlopen na een benentraining, blijf het gek vinden ...

Maar ik train dan weer geen benen, wie is dan de gek, zou je je kunnen afvragen :)

Maar ik train dan weer geen benen, wie is dan de gek, zou je je kunnen afvragen :)

Jorg, gast... train jij geen benen?????????
:grumble:

Ga jij es snel beginnen met het boek Starting Strength!! Geen benen, geen fysiek!
Of was jij die gast met die chocomel?

Ga jij es snel beginnen met het boek Starting Strength!! Geen benen, geen fysiek!

Homegym + examens + chocomelk :)

Ooit al een benentraining gezien in mijn log dan? :p

Na men examens komen benen eraan ;)

Michiel, als je squats niet meer vooruit gaan. Zou ik toch even spelen met volume.
En misschien een paar keer niet beginnen met squats op je benen dag;)

goede training mcmetronome. ;)

Ik had al een vermoeden..

Waarom pas na de examens?

Omdat ik geen idee heb welke oefeningen ik kan of moet doen.

Squat wil ik doen, maar weet niet of ik daar de ruimte voor heb. En de oefeningen die jullie allemaal in de gym doen, kan ik moeilijk thuis doen zonder de apparaten ...

Heb nu echt geen tijd om daar over na te denken!

jij :p

Goed bezig met je cardio Mac, in het begin conditie opbouwen is zwaar, ik kan je garanderen dat dat met een paar weken stukken beter is. Deed voorheen ook veel hardlopen, de keren dat je je conditie weer aan het opbouwen bent, lijkt het soms alsof je aan het doodgaan bent. De aanhouder wint (hoe corny ook, tis zo :D)

Squat wil ik doen, maar weet niet of ik daar de ruimte voor heb. En de oefeningen die jullie allemaal in de gym doen, kan ik moeilijk thuis doen zonder de apparaten ...

dat is gewoon lui het kan je echt 5 a 10 minuten kosten om oefeningen toe vinden die je thuis kan doen..

Ik weet niet wat voor home gym je hebt, maar je kan waarschijnlijk gewoon squatten, je weet pas of het lukt als je het probeerd.. daarnaast kan je ook gewoon lunges doen..
afwisseling door boxsquats etc...

Ja Jorg! Hup, aan de wheelzzzzz :D

dat is gewoon lui het kan je echt 5 a 10 minuten kosten om oefeningen toe vinden die je thuis kan doen..

Ik weet niet wat voor home gym je hebt, maar je kan waarschijnlijk gewoon squatten, je weet pas of het lukt als je het probeerd.. daarnaast kan je ook gewoon lunges doen..

Denk van me wat je wilt, maar alles bij elkaar duurt het echt geen 5 à 10 minuten. Heb nooit squats gedaan, heb geen idee hoe je ze moet doen. Weet ook niet hoe ik de stang in me nek moet krijgen, zonder alles af te breken in men kamertje. Heb ongeveer een 30cm aan beide kanten van de stang om te manoeuvreren, weet niet of je beseft hoe weinig dat is.

Anyhow, als ik aan squats/benen begin wil ik ze van in het begin juist doen en dan kan ik niet gewoon die stang in me nek leggen en beginnen. Zelfde met de andere oefeningen. "Benen doen" gewoon om ze te doen, heeft geen zin. Enkel als ik ze juist doe, zal ik er wat aan hebben en op deze 2 weken dat ik nu nog examens heb, zal ik amper een keer of 3/4 trainen, dus die ene slechte benentraining zal het verschil niet maken.

Denk van me wat je wilt, maar alles bij elkaar duurt het echt geen 5 à 10 minuten. Heb nooit squats gedaan, heb geen idee hoe je ze moet doen. Weet ook niet hoe ik de stang in me nek moet krijgen, zonder alles af te breken in men kamertje. Heb ongeveer een 30cm aan beide kanten van de stang om te manoeuvreren, weet niet of je beseft hoe weinig dat is.

Anyhow, als ik aan squats/benen begin wil ik ze van in het begin juist doen en dan kan ik niet gewoon die stang in me nek leggen en beginnen. Zelfde met de andere oefeningen. "Benen doen" gewoon om ze te doen, heeft geen zin. Enkel als ik ze juist doe, zal ik er wat aan hebben en op deze 2 weken dat ik nu nog examens heb, zal ik amper een keer of 3/4 trainen, dus die ene slechte benentraining zal het verschil niet maken.

Komt vanzelf Jorg, wij weten hoe je het gepland hebt. ;)

Oefeningen opzoeken voor benen kost wel 5 a 10 minuten.
Maar ik weet niet hoeveel ruimte je hebt. Als je goed wilt leren squatten dan kan ik je aanraden om het boek van Mark Rippetoe in huis te halen.
Zoals ik ook al zei ik weet niet hoe je homegym eruit ziet.

Ey Michiel! UB/LB logje is open man;)

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training man. Zoek de marns maar op google.

Will do :) Hoe oud ben je eigenlijk Simson?

Je bent nu een beetje je eigen ramen aan het ingooien :roflol:

Zie je, daar heb je het al!

Homegym + examens + chocomelk :)

Ooit al een benentraining gezien in mijn log dan? :p

Na men examens komen benen eraan ;)

Houden we je collectief aan :thumbs:

+1111

'' No been no Gain" + " Shut up and Squat!" + " Go Hard or Go Home"

"Say no to chickenlegs", "Slechts één gespierd been is gay" etc. :D

Michiel, als je squats niet meer vooruit gaan. Zou ik toch even spelen met volume.
En misschien een paar keer niet beginnen met squats op je benen dag;)

Ja, ik liep vast met 5 reps, toen 10 reppers geprobeerd maar schoot niet op. Vorige training ging ie lekker op 5, wil gewoon effe doorbikkelen nu. Wil het effe tijd geven (5reppers).

Als je tijd hebt om te cammen/masturberen heb je ook tijd om die oefeningen op te zoeken :fire:

jij :p

Goed bezig met je cardio Mac, in het begin conditie opbouwen is zwaar, ik kan je garanderen dat dat met een paar weken stukken beter is. Deed voorheen ook veel hardlopen, de keren dat je je conditie weer aan het opbouwen bent, lijkt het soms alsof je aan het doodgaan bent. De aanhouder wint (hoe corny ook, tis zo :D)

Let's hope so :) Twee keer geleden had ik inderdaad het idee dat een bijna-dood-ervaring ongeveer zo moest gaan, gister vloog de tijd om en schatte ik de tijd dat we van huis waren op de helft van wat we hadden gelopen :)

True. Al hebben examens natuurlijk prio, af en toe ontspannen/hangen/chatten is dan wel lekkerder dan tussendoor squats uit gaan vogelen :engel: Maargoed, over 2 weken spreken we em hier weer op aan ;)

Gast. Koop een rugzak. Je hebt iets van 105kg aan gewichten? Douw die shit in een rugzak en ga spijkerpoepen, that's it.

Oefeningen opzoeken voor benen kost wel 5 a 10 minuten.
Maar ik weet niet hoeveel ruimte je hebt. Als je goed wilt leren squatten dan kan ik je aanraden om het boek van Mark Rippetoe in huis te halen.
Zoals ik ook al zei ik weet niet hoe je homegym eruit ziet.

Ja, maar om ze effe te bestuderen ben je wel wat langer kwijt ;)

Ey Michiel! UB/LB logje is open man;)

Bruut. Denk ik. Kunnen we vanaf nu daar over Bad Company 2 praten? Dan hou ik Jorgydude hier wel bezig :D

Laat maar komen binnen twee weken ;)

Haha, jij gaat zo harde pottyflop krijgen :cool:

Zie maar dat ik je niet meteen voorbij steek met de squat ;)

• #1.000
Als je dat voor mekaar krijgt at ik een pot whey.

Terug
Naar boven