simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardlopen na een benentraining, blijf het gek vinden ...
Maar ik train dan weer geen benen, wie is dan de gek, zou je je kunnen afvragen![]()

Jorg, gast... train jij geen benen
Ga jij es snel beginnen met het boek Starting Strength!! Geen benen, geen fysiek!
Of was jij die gast met die chocomel?

Maar ik train dan weer geen benen, wie is dan de gek, zou je je kunnen afvragen![]()
Ga jij es snel beginnen met het boek Starting Strength!! Geen benen, geen fysiek!
goede training mcmetronome.
Ik had al een vermoeden..
Waarom pas na de examens?

)dat is gewoon lui het kan je echt 5 a 10 minuten kosten om oefeningen toe vinden die je thuis kan doen..Omdat ik geen idee heb welke oefeningen ik kan of moet doen.
Squat wil ik doen, maar weet niet of ik daar de ruimte voor heb. En de oefeningen die jullie allemaal in de gym doen, kan ik moeilijk thuis doen zonder de apparaten ...
Heb nu echt geen tijd om daar over na te denken!
dat is gewoon lui het kan je echt 5 a 10 minuten kosten om oefeningen toe vinden die je thuis kan doen..
Ik weet niet wat voor home gym je hebt, maar je kan waarschijnlijk gewoon squatten, je weet pas of het lukt als je het probeerd.. daarnaast kan je ook gewoon lunges doen..
afwisseling door boxsquats etc...
Denk van me wat je wilt, maar alles bij elkaar duurt het echt geen 5 à 10 minuten. Heb nooit squats gedaan, heb geen idee hoe je ze moet doen. Weet ook niet hoe ik de stang in me nek moet krijgen, zonder alles af te breken in men kamertje. Heb ongeveer een 30cm aan beide kanten van de stang om te manoeuvreren, weet niet of je beseft hoe weinig dat is.
Anyhow, als ik aan squats/benen begin wil ik ze van in het begin juist doen en dan kan ik niet gewoon die stang in me nek leggen en beginnen. Zelfde met de andere oefeningen. "Benen doen" gewoon om ze te doen, heeft geen zin. Enkel als ik ze juist doe, zal ik er wat aan hebben en op deze 2 weken dat ik nu nog examens heb, zal ik amper een keer of 3/4 trainen, dus die ene slechte benentraining zal het verschil niet maken.

Oefeningen opzoeken voor benen kost wel 5 a 10 minuten.Denk van me wat je wilt, maar alles bij elkaar duurt het echt geen 5 à 10 minuten. Heb nooit squats gedaan, heb geen idee hoe je ze moet doen. Weet ook niet hoe ik de stang in me nek moet krijgen, zonder alles af te breken in men kamertje. Heb ongeveer een 30cm aan beide kanten van de stang om te manoeuvreren, weet niet of je beseft hoe weinig dat is.
Anyhow, als ik aan squats/benen begin wil ik ze van in het begin juist doen en dan kan ik niet gewoon die stang in me nek leggen en beginnen. Zelfde met de andere oefeningen. "Benen doen" gewoon om ze te doen, heeft geen zin. Enkel als ik ze juist doe, zal ik er wat aan hebben en op deze 2 weken dat ik nu nog examens heb, zal ik amper een keer of 3/4 trainen, dus die ene slechte benentraining zal het verschil niet maken.
Hoe oud ben je eigenlijk Simson?Hardlopen na een benentraining, blijf het gek vinden ...

Homegym + examens + chocomelk
Ooit al een benentraining gezien in mijn log dan?
Na men examens komen benen eraan![]()

+1111
'' No been no Gain" + " Shut up and Squat!" + " Go Hard or Go Home"

Michiel, als je squats niet meer vooruit gaan. Zou ik toch even spelen met volume.
En misschien een paar keer niet beginnen met squats op je benen dag![]()
Omdat ik geen idee heb welke oefeningen ik kan of moet doen.
Squat wil ik doen, maar weet niet of ik daar de ruimte voor heb. En de oefeningen die jullie allemaal in de gym doen, kan ik moeilijk thuis doen zonder de apparaten ...
Heb nu echt geen tijd om daar over na te denken!

jij
Goed bezig met je cardio Mac, in het begin conditie opbouwen is zwaar, ik kan je garanderen dat dat met een paar weken stukken beter is. Deed voorheen ook veel hardlopen, de keren dat je je conditie weer aan het opbouwen bent, lijkt het soms alsof je aan het doodgaan bent. De aanhouder wint (hoe corny ook, tis zo)
Twee keer geleden had ik inderdaad het idee dat een bijna-dood-ervaring ongeveer zo moest gaan, gister vloog de tijd om en schatte ik de tijd dat we van huis waren op de helft van wat we hadden gelopen 
dat is gewoon lui het kan je echt 5 a 10 minuten kosten om oefeningen toe vinden die je thuis kan doen..
Ik weet niet wat voor home gym je hebt, maar je kan waarschijnlijk gewoon squatten, je weet pas of het lukt als je het probeerd.. daarnaast kan je ook gewoon lunges doen..
afwisseling door boxsquats etc...
Maargoed, over 2 weken spreken we em hier weer op aan 
Denk van me wat je wilt, maar alles bij elkaar duurt het echt geen 5 à 10 minuten. Heb nooit squats gedaan, heb geen idee hoe je ze moet doen. Weet ook niet hoe ik de stang in me nek moet krijgen, zonder alles af te breken in men kamertje. Heb ongeveer een 30cm aan beide kanten van de stang om te manoeuvreren, weet niet of je beseft hoe weinig dat is.
Oefeningen opzoeken voor benen kost wel 5 a 10 minuten.
Maar ik weet niet hoeveel ruimte je hebt. Als je goed wilt leren squatten dan kan ik je aanraden om het boek van Mark Rippetoe in huis te halen.
Zoals ik ook al zei ik weet niet hoe je homegym eruit ziet.