Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Deal!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He bah, moest uitgerekend Jorgyboy nou de 1000ste post opeisen?![]()
Will doHoe oud ben je eigenlijk Simson?
31
Je bent nu een beetje je eigen ramen aan het ingooien
Zie je, daar heb je het al!
Houden we je collectief aan
Thanks
"Say no to chickenlegs", "Slechts één gespierd been is gay" etc.
Ja, ik liep vast met 5 reps, toen 10 reppers geprobeerd maar schoot niet op. Vorige training ging ie lekker op 5, wil gewoon effe doorbikkelen nu. Wil het effe tijd geven (5reppers).
Als je tijd hebt om te cammen/masturberen heb je ook tijd om die oefeningen op te zoeken
Let's hope soTwee keer geleden had ik inderdaad het idee dat een bijna-dood-ervaring ongeveer zo moest gaan, gister vloog de tijd om en schatte ik de tijd dat we van huis waren op de helft van wat we hadden gelopen
True. Al hebben examens natuurlijk prio, af en toe ontspannen/hangen/chatten is dan wel lekkerder dan tussendoor squats uit gaan vogelenMaargoed, over 2 weken spreken we em hier weer op aan
Gast. Koop een rugzak. Je hebt iets van 105kg aan gewichten? Douw die shit in een rugzak en ga spijkerpoepen, that's it.
in men handtekening
Ja, maar om ze effe te bestuderen ben je wel wat langer kwijt
Bruut. Denk ik. Kunnen we vanaf nu daar over Bad Company 2 praten? Dan hou ik Jorgydude hier wel bezig![]()
om een opf andere reden lukt het me niet o mijn teksten tussen jou zinnen te krijgen.Patience my young padawan.
PS, HOE THE **** EQUIP IK VRIJGESPEELDE WAPENS LOL?

Ik denk dat ik ondertussen nieuwsgieriger ben naar je cardio dan je KT...

Patience my young padawan.
PS, HOE THE **** EQUIP IK VRIJGESPEELDE WAPENS LOL?