- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg

Patience my young padawan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omg die DL
Erg hoog!
Maar die 2x bw daar heb ik je al even ingehaald, hehe![]()

Ik wil richting de 3xBW Deadlift, maar dan moet ik minimaal 240kg tillen. Dat wordt hem niet
Huidige record staat op 2,3xbw ofzo. 170kg getild met 73kg.
Als ik eind dit jaar de 200kg til, dan zit ik 2,5xbw. Heb nog veel te doen dus![]()
Pittige deadlift lees ik hier! Lekker verhogen volgende deadlift training, je merkt vanzelf hoe het gaat![]()
Eerst maar eens zien dat ik 3x3 haal 
wat een zwakke deadlift
hehe. nee, zeer nice!
Hoe was je vorm?

Yo gozer. Nette deadlift hoor.
Wanneer ga je eens voor de 1RM?
1RM trainingen ben ik niet zo'n fan van, train liever voluit. Maar voor de deadlift misschien wel leuk om eens te doen 

Dude, heb dr net 10kg opgeplaktEerst maar eens zien dat ik 3x3 haal
Danku1RM trainingen ben ik niet zo'n fan van, train liever voluit. Maar voor de deadlift misschien wel leuk om eens te doen
![]()
dat is toch ook verhogen. Zolang je meer reps of dezelfde reps met weer gewicht doet ben je goed bezig.
En onderschat 1rm trainingen niet. als je een 1rm doet die echt het maximale is van je kunnen dan voel je wel wat ik bedoel.
Mooie training weer! Jammer van de Ikea, en wat is een EKTORP?

Dat is toch ook verhogen. Zolang je meer reps of dezelfde reps met weer gewicht doet ben je goed bezig.
En onderschat 1RM trainingen niet. Als je een 1RM doet die echt het maximale is van je kunnen dan voel je wel wat ik bedoel.
En heb al eens een 1RM deadlift gedaan, toendertijd op 150kg wat nu mn werkset gewicht is 

Mja, ben toch niet echt een powerlifter, meer een chickies-scoren-met-dikke-schouders type. Ofzo. Dus.

Lol. Eerlijk, dat wel
En als je eenmaal dikke schouders en een chickie hebt dan?![]()