XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Lol. Eerlijk, dat wel :p

En als je eenmaal dikke schouders en een chickie hebt dan? ;)

Dan wordt hij homo, had je dat nog niet door?:rolleyes:

Nee jonguh, dan ga ik benen trainen :p

Hoe is het met je voedingsschema / cardio?

Cardio aardig. Na elke KT nu effe rennen, wat dat betreft is het superchill om dat te doen met een maat. (Hij hijgt wel als een otter) Voedingsschema is ja euh... Niet. Behalve wat bewuster eten, BCAA's ipv shake na mn training en een kleinere lunch enzo. Gisterochtend 88.3 dus ben wel wat aan het kwijtraken en merk nog geen krachtverlies. Ga er volgende week eens naar kijken.

Squat
8x20kg
5x40kg
3x60kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg

Bitchezzz. Was echt verrekte heavy. Dacht dat 90 zwaar was :o Denk dat het toch tussen mn oren zit dattie zo slecht gaat. Bij deadliften en benchen haal ik makkelijker het onderste uit de kan en ik denk dat dat puur door mn hoofd komt. Heb het nog nooit zo heavy gehad met squatten als vandaag (behalve dat ik vroegah een keer in het safetyrack ben beland maar dat was gewoon epic fail :D).

Legpress
10x210kg
10x210kg
21x210kg FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :fire: (Weet ook niet wat me bezielde :p)

Lying Legcurl
5x40kg
5x40kg
5x40kg (laatste 2 k*ttige vorm)

Leg Extension
5x40kg
5x45kg
8x45kg

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

is bij jou de straat al oranje of ben je voor belgie?

Eh groen van de natuur. Niet zo veel fanatiekelingen hier. Ben natuurlijk voor Oranje :rolleyes:

Lekkere legpress. Hoezo 21 reps, gewoon omdat het kan. Of geen zin om zwaarder te doen ?

Bitchezzz. Was echt verrekte heavy. Dacht dat 90 zwaar was :o Denk dat het toch tussen mn oren zit dattie zo slecht gaat. Bij deadliften en benchen haal ik makkelijker het onderste uit de kan en ik denk dat dat puur door mn hoofd komt. Heb het nog nooit zo heavy gehad met squatten als vandaag (behalve dat ik vroegah een keer in het safetyrack ben beland maar dat was gewoon epic fail :D).

Hahaha dat had ik wel willen zien :D (mijn eerste keer squatten was ook een behoorlijke fail hoor daar niet van, achterover vallen met 40 kilo :o)

Maarja, squatten is ook echt intensief, ik vind het zelf ook intensiever dan benchen en deadliften. Het is soms echt een aanslag op je lichaam. En 95 is een PR toch of niet?

Idd zit gewoon tussen je oren. Squatten is heavy, face it:p. Jij kunt veel meer aan, daar ben ik van overtuigd.

Haha, wtf met die 21 x 210 legpress :p?

Best lekker, ik vind deadlift wel zwaarder als de skwat, dus ik denk dat je je gewoon aanstelt. Drink maar een extra glas chocomel :D

• #1.067
Lekkere legpress. Hoezo 21 reps, gewoon omdat het kan. Of geen zin om zwaarder te doen ?

Haha, wtf met die 21 x 210 legpress :p?

Haha, ja omdat het kon :P Was al 10kg zwaarder dan de vorige keer. Naja, volgende keer maar weer 20kg zwaarder. Op naar de max :cool:

Hahaha dat had ik wel willen zien :D (mijn eerste keer squatten was ook een behoorlijke fail hoor daar niet van, achterover vallen met 40 kilo :o)

Maarja, squatten is ook echt intensief, ik vind het zelf ook intensiever dan benchen en deadliften. Het is soms echt een aanslag op je lichaam. En 95 is een PR toch of niet?

Ja is een pr. Die eerste keer van jou had ik ook wel willen zien :D

Idd zit gewoon tussen je oren. Squatten is heavy, face it:p. Jij kunt veel meer aan, daar ben ik van overtuigd.

Ja, squatten is gewoon zwaar :p Als ik naar die legpresses kijk die elke week omhoog blijven gaan... Volgende keer weer 95, daarna 100 pakken denk ik.

Best lekker, ik vind deadlift wel zwaarder als de skwat, dus ik denk dat je je gewoon aanstelt. Drink maar een extra glas chocomel :D

Haha, dat is het gewoon :roflol:

Heerlijke squat. Aan die opbouw te zien (3 platte setjes van 5) ga je niet tot falen in de eerste set. Gewichten kunnen dus makkelijk omhoog, denk dat de 100+ wel lukt hoor komende maanden.

En wtf is dat op de leg press? Die eerste setjes van 10 moeten dan wel erg easy geweest zijn?

Vind je opbouw van beentraining ook mooi trouwens. Zou alleen misschien de eerdere setjes al alles geven wat je nu nog niet doet, je bewaart je krachten voor de laatste set ofwat?

Je wordt sterk McMetronome!

Goed werk!

Begin jaloers te worden ;)

WAT een gek zeg :eek: 20x 210 kg op de legpress :p hahahahahaha jij owned mij nu dik :cool:, nu blij :p?
Heej maarruh nette training hoor!!! En je bent wel wat aan het kwijt raken, maar geen krachtverlies...dat is toppie :thumbs:!

Squat
8x20kg
5x40kg
3x60kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg

Denk dat het toch tussen mn oren zit dattie zo slecht gaat.

Nette Squats kerel.

Ik ken het "tussen de oren verhaal", heb het ook gehad bij deze oefening. Moet je even door. Die 100 kg pak je volgende week.

• #1.072
Heerlijke squat. Aan die opbouw te zien (3 platte setjes van 5) ga je niet tot falen in de eerste set. Gewichten kunnen dus makkelijk omhoog, denk dat de 100+ wel lukt hoor komende maanden.

En wtf is dat op de leg press? Die eerste setjes van 10 moeten dan wel erg easy geweest zijn?

Vind je opbouw van beentraining ook mooi trouwens. Zou alleen misschien de eerdere setjes al alles geven wat je nu nog niet doet, je bewaart je krachten voor de laatste set ofwat?

Oke, volgende keer maar 100 pakken dan :D En wil inderdaad die 3x5 halen. Volgende keer eens kijken wat er gebeurt als ik dr 100 aan hang.

Je wordt sterk McMetronome!

Goed werk!

Begin jaloers te worden ;)

:)

WAT een gek zeg :eek: 20x 210 kg op de legpress :p hahahahahaha jij owned mij nu dik :cool:, nu blij :p?
Heej maarruh nette training hoor!!! En je bent wel wat aan het kwijt raken, maar geen krachtverlies...dat is toppie :thumbs:!

21 he :roflol: Ja ik vrat dat apparaat echt op, weet niet wat het was. Nu wel blij ja :D Volgende week tijd om BFFM uit te lezen en een goed schema te maken.

Nette Squats kerel.

Ik ken het "tussen de oren verhaal", heb het ook gehad bij deze oefening. Moet je even door. Die 100 kg pak je volgende week.

:bow: Ja, its all in the mind ;) Volgende week weer vlammen!

Goeie dag allemaal :)

gewoon lekker opbouwen die squats - komt wel goed
sterke legpress ook

ik ben er nog steeds, mc, alleen ik heb niet zoveel tijd :(

Nee jonguh, dan ga ik benen trainen :p

Squat
8x20kg
5x40kg
3x60kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg

Eh groen van de natuur. Niet zo veel fanatiekelingen hier. Ben natuurlijk voor Oranje :rolleyes:

Ik zou de lagere gewichten bij squat niet doen, zo bespaar je wat energie, en op het einde 3x 3x100 kg proberen, moet nu lukken;)

• #1.076
@Ove & Ecto: Ik merk dat ik last krijg van m'n knieën als ik niet goed opwarm. Dus dat blijf ik wel doen (is m'n hele benen warmingup). Volgende keer gewoon 100kg aanhangen en kijken hoever ik kom.

@Tymen: No problemo man, snap dat je hoofd nu wel ergens anders naar staat.

Idd die warming up zou geen energie moeten kosten. En idd mc, of gewicht omhoog of volume met hetzelfde gewicht omhoog:p.

Cardio aardig. Na elke KT nu effe rennen, wat dat betreft is het superchill om dat te doen met een maat. (Hij hijgt wel als een otter) Voedingsschema is ja euh... Niet. Behalve wat bewuster eten, BCAA's ipv shake na mn training en een kleinere lunch enzo. Gisterochtend 88.3 dus ben wel wat aan het kwijtraken en merk nog geen krachtverlies. Ga er volgende week eens naar kijken.

Volgende week tijd om BFFM uit te lezen en een goed schema te maken.

*zucht*
<Insert random rant 'bout console>

• #1.079
No offence, maar dat heeft er niks me te maken ;)

wanneer is de volgende training weer?

Terug
Naar boven