- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bye bye spiertjes! 't Is leuk geweest, maar nu moeten jullie gaan!
![]()

![]()
Is prima op te lossen met een fatsoenlijk voedingsschema...De eerste weken dat ik ging cutten verloor ik vet, en kwam in vvm(en bw) aan.. Zorg iig dat je niet meer dan 0,5-0,7kg per week afvalt, anders is de kans aannemelijk dat het (voornamelijk) spier is
Is prima op te lossen met een fatsoenlijk voedingsschema...

![]()

De eerste weken dat ik ging cutten verloor ik vet, en kwam in vvm(en bw) aan.. Zorg iig dat je niet meer dan 0,5-0,7kg per week afvalt, anders is de kans aannemelijk dat het (voornamelijk) spier is
Is prima op te lossen met een fatsoenlijk voedingsschema...

slechter dan vorige week, ik zeg: BCAA's t raam uit en dubbele wheyshakes/kwarkporties en effe vreten tot ik een fatsoenlijk cutschema heb.
)
)t*ring heb je nog zoveel oefeningen gedaan net?
Had zelf een typische 'door-omstandigheden-en-andere-sporten-1-keer-training-deze-week-fullbody'... squat, bench, shoulder press, bor, db row.
Wat voor andere sport doe je dan? Respect voor je ROM bij DB shoulderpresses!Haha, jaWat voor andere sport doe je dan? Respect voor je ROM bij DB shoulderpresses!
ben iets sterker van je gewend maar je zit dus in de cut?
Hoeveel % nu en wat is je doel?
en heb je pics?