- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lvl 4 !!! 

Morgen 

Zo hahaha jij hebt een flinke nacht gehad dan volgens mij...het was al bijna 00:00 en jij ging nog wat 'ondernemen' hahaha nightbird. Suc6 met de hele reis terug naar huis& dan ook nog werken
.
Mooi gesproken. Bier was in de soos 1 euro en 5.60 voor pinchers
Daarna zijn we nog wezen stappen. 3.5 uur alcohol af liggen breken op een matras met roze dekbed en toen in de trein naar huis, daar 10 minuten geslapen en naar mn werk
Stond er zo te trillen en zweten als een otter dat ze me naar huis hebben gestuurd op mn laatste werkdag omdat ze bang waren dat ik ging kotsen en ze dat niet wouden opruimen 

Waar is jouw rust en discipline jongeman?!
Ik mag niks zeggen :O
Ach, ik pak morgenochtend mn rug want vandaag word et niks. Maandag weer benen. Met al dat bier zit ik in ieder geval boven mn onderhoud 

). Dan wil ik ook een stuk droger gaan staan, en me tot die tijd eigenlijk focussen op massa. Schouders/lats/biceps zijn naar mijn idee niet mn sterke spiergroepen, al vind ik dat dat niet echt terugkomt in de foto. Onderrug wel maar daar zit een leuk opgeblazen zwembandje omheen

wat is wsb?Na zo'n korte trainingstijd KUNNEN spiergroepen niet achter lopen!
Je pa had op z'n minst recht achter je kunnen staan... kwam je pose iets beter uit...
Foto's zijn verder nogal lastig te vergelijken: compleet andere pose.
Qua schema is WSB erg populair: ook wat voor jou? (ik denk het wel)
Over voedselschema / cardio ga ik niet eens meer beginnen...

Na zo'n korte trainingstijd KUNNEN spiergroepen niet achter lopen!
Je pa had op z'n minst recht achter je kunnen staan... kwam je pose iets beter uit...
Foto's zijn verder nogal lastig te vergelijken: compleet andere pose.
Qua schema is WSB erg populair: ook wat voor jou? (ik denk het wel)
Over voedselschema / cardio ga ik niet eens meer beginnen...
En zal de volgende keer wat meer tijd nemen voor goeie foto's. Andere pose kan ik niet zo veel aan doen, behalve dan volgende keer ook ontspannen pics drbij maar dat doe ik misschien wel eind juli ofzo.
)? Googlen leverde me alleen een paar fotografen en interieurarchitecten op, en een draadje hier met een voorbeeld maar daaruit kan ik niet echt halen wat het idee erachter is (is een idee van Louie Simmons? Interessante gozer).Definitie begint te komen. Zou nu mss nog paar maanden cutten, alleen dan kom je denk wel uit op een leuk vetpercentage na de zomer. Dan kan je weer beginnen met cleanbulken na de zomer. Hangt er vanaf wat je zelf fijn vind, als je nu begint met cleanbulken. Zal je mss in de zomer klein beetje moeten cutten.
Succes!
Nette progressie hoor
Je ziet dat je een stuk breder bent geworden.

Ookal is de pose anders, er is een nette progressie te zien, Mac!
Ook vind ik je vetpercentage nog wel meevallen eigenlijk, in ieder geval had ik een heel ander beeld naar aanleiding van hoe je er zelf over praatte.
En sowieso is het verstandig te gaan voor een overall goed fysiek zomer 2011 (daar richt ik me ook op btw). En als je cardio blijft doen dan kun je straks weer gemotiveerd met een clean bulk beginnen zonder te vrezen dat alles uit de klauwen gaat lopen.
En mn mikpunt moet zijn een goed BF% voor een cleanbulk, niet een goed BF% voor de zomer. Tenminste, als ik max resultaat wil in 2011!
Minder bier en meer ophijs hadden mn broek wellicht gespaard.
wat is wsb?
+1
Als je het met deze fotos moet doen.. vind ik dat je er op vooruit bent gegaan! Je bent overal wat buffer, het zwembandje lijkt erger op de eerste foto, dus die is meer in proportie. Voor nu dan he![]()
Mooie rug vind ik al! Definitie etc komt wel wanneer je vet % naar beneden gaat. Je schouders en armen gaan prima lijkt mij.
Ik geef je vast een 8 voor je progressie
en een 9 voor je inzet
![]()
Ik ben wel blij met mn aanhechtingen van mn lats, vind t nooit zo mooi als ze erg laag zitten (tenminste, denk dat dat is wat ik bedoel lol). En een 9 voor inzet is toch wat aan de hoge kant voor iemand zonder voedingsschema vind je niet
Maar ik ga em wel proberen waar te maken