XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

ik zie iets aan die foto....hmzzz...ah je lichaam bereidt zich voor aan het mengsel bier en kwark en laat naar bed en 10 minuten slapen! PUKE PUKE PUKE PUKE PUKE!!!!

Nee, ik denk dat je gewoon netjes door moet gaan want dat doe je al.

wsb..west side barbell...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Nee jonguh, Waterige Soep van Bier.

een 9 voor inzet is toch wat aan de hoge kant voor iemand zonder voedingsschema

Je haalt me de woorden uit de mond. ;)

Vind je rug er best netjes uitzien. Verder niet te lang twijfelen over wat je nu wilt. Persoonlijk zeg ik op onderhoud eten en blijven doortrainen, in combinatie met cardio gaat dat vet er af hoor.

Jup inderdaad ben het met tukker eens:)
wordt wel echt veel in je log gepost man, kan het niet eens meer behouden :coffee:

ja..... :spam:

Stukken beter al!
Denk dat als je gewoon goed doortraint en 'normaal' door eet je vetpercentage nog zal zakken en je massa vanzelf meer naar voren komt.

Schouders goed uit laten komen op foto's vind ik ook erg moeilijk, je mist altijd wel hoogte/dikte.

Progressie in oefeningen moet je echt zelf bekijken, lijstje maken met hoeveel % je omhoog gegaan bent in gewicht (op setjes) is een goede motivator. Vaak zie je dat de oefening waarvan je dacht dat deze je zwakke punt is meer vooruit gegaan is dat de oefening die je als sterk punt beschouwde.

Ja, kan 'ie mooi nu doen.. ik zie namelijk al dat dit logje meer dan 1000 posts heeft, dus daar moeten aardig wat trainingen tussen zitten;)
ik zou zeggen pak de eerste en laatste training en zet ze even in een mooi tabelletje voor ons:)

Ja, kan 'ie mooi nu doen.. ik zie namelijk al dat dit logje meer dan 1000 posts heeft, dus daar moeten aardig wat trainingen tussen zitten;)
ik zou zeggen pak de eerste en laatste training en zet ze even in een mooi tabelletje voor ons:)

vaak ben je zelf te lui :D

Ik probeer mijn trainingen zoveel mogelijk in tabelvorm in excell bij te houden. Makkelijk om te kijken wat je moet en wil doen + mooi naslagwerk (ook voor mensen die de logjes lezen).

oja, voor cardio krijg je een 4,5

en voor je eetschema's een klein 5je

Hier moet je het e ven mee doen verder :)

Deze cijfers zijn in overleg tot stand gekomen, en word niet over onderhandeld verder of zo. :D

Je moet natuurlijk niet naast je schoenen gaan lopen he :)

Laatst bewerkt:
  • #1.133
Je haalt me de woorden uit de mond. ;)

Vind je rug er best netjes uitzien. Verder niet te lang twijfelen over wat je nu wilt. Persoonlijk zeg ik op onderhoud eten en blijven doortrainen, in combinatie met cardio gaat dat vet er af hoor.

Haha :P Danku. Mja, denk het ook wel. Lijkt me een goed plan.

gezien datgeen wat jij gister allemaal op heb: waterige poep van bier

west side barbell aka waterige soep van bier training voor jou;)

http://articles.muscletalk.co.uk/article-westside-barbell.aspx

Thnx, ziet er interessant uit. Al focussed WSB zich wel meer op powerliften dan op BB naar wat ik er nu vanaf weet.

Jup inderdaad ben het met tukker eens:)
wordt wel echt veel in je log gepost man, kan het niet eens meer behouden :coffee:

Gheghe, zal eens een mooi overzichtje in elkaar breien. Misschien doe ik dat wel pas als ik een grote foto-update doe.

Stukken beter al!
Denk dat als je gewoon goed doortraint en 'normaal' door eet je vetpercentage nog zal zakken en je massa vanzelf meer naar voren komt.

Schouders goed uit laten komen op foto's vind ik ook erg moeilijk, je mist altijd wel hoogte/dikte.

Progressie in oefeningen moet je echt zelf bekijken, lijstje maken met hoeveel % je omhoog gegaan bent in gewicht (op setjes) is een goede motivator. Vaak zie je dat de oefening waarvan je dacht dat deze je zwakke punt is meer vooruit gegaan is dat de oefening die je als sterk punt beschouwde.

Ja ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe ik eruit zal zien met een lager BF%. Alleen daarom al is het misschien wel de moeite waard :P Zal eens vergelijken.

Gheghe, overzicht volgt like stated :)

:roflol:

Ik probeer mijn trainingen zoveel mogelijk in tabelvorm in excell bij te houden. Makkelijk om te kijken wat je moet en wil doen + mooi naslagwerk (ook voor mensen die de logjes lezen).

Heb geen excell :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

oja, voor cardio krijg je een 4,5

en voor je eetschema's een klein 5je

hier moet je het e ven mee doen verder :)

deze cijfers zijn in overleg tot stand gekomen, en word niet over onderhandeld verder of zo. :d

je moet natuurlijk niet naast je schoenen gaan lopen he :)

+1 :d

Niet slecht joh, je bent 2x zo breed als mij ;)

• #1.135
Tsja, die 25kg vlees moet toch ergens heen he :P

• #1.137
Goedemorgen ^^
Goede progressie hoor vanaf december 2009. Zeker netjes! Je bent flink wat vetjes kwijt en spiermassa gewonnen :thumbs:. Je bent lekker bezig qua trainen! Je zegt zelf niet tevreden zijn met je vet%.. je bent iig al een heel stuk vooruit gegaan ten op zichte van dec. Misschien een idee om gewoon op onderhoud te zitten (of iets erboven -> clean voedsel), zodat je 'maybe' ook nog wat spiermassa kan opbouwen en je vet% iets kan verlagen. Daarna gewoon 'clean' bulken! :) Althans dat zou ik denk ik doen als ik in jou schoenen zou staan ;). En niet te vergeten, genoeg rust ;)...nachtvogeltje :D

• #1.140
Goedemorgen ^^
Goede progressie hoor vanaf december 2009. Zeker netjes! Je bent flink wat vetjes kwijt en spiermassa gewonnen :thumbs:. Je bent lekker bezig qua trainen! Je zegt zelf niet tevreden zijn met je vet%.. je bent iig al een heel stuk vooruit gegaan ten op zichte van dec. Misschien een idee om gewoon op onderhoud te zitten (of iets erboven -> clean voedsel), zodat je 'maybe' ook nog wat spiermassa kan opbouwen en je vet% iets kan verlagen. Daarna gewoon 'clean' bulken! :) Althans dat zou ik denk ik doen als ik in jou schoenen zou staan ;). En niet te vergeten, genoeg rust ;)...nachtvogeltje :D

Vet kwijt? ??? Dat gevoel heb ik niet :p Maar moeilijk om jezelf te beoordelen altijd.

dat is tegenwoordig in big rob - goeie progressie mcm , je ziet duidelijk verschil:thumbs:

Haha, meestal hangt ie niet zo laag hoor ;)
Danku :bow: Heb ik het die maanden toch nog ergens voor gedaan.

Terug
Naar boven