MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Dus. Wat een zaadtraining. Ergens had ik ook niet meer moeten verwachten aangezien ik de afgelopen 48 uur meer alcohol op heb dan de voorgaande 48 dagen, maar still sucks butt. Had weinig tijd ook.

Deadlift
8x60kg
5x80kg
1x90kg
1x110kg
1x130kg
1x150kg
1x160kg

Was wel het onderste uit de kan. Heck, 2x3x150kg was al t onderste uit de kan.

Toen ging de muziek uit (het teken dat ze dicht gaan).

DB Rows
12x26kg

:fuu:

Lekkere deadlifts toch?

En tja, het mag dan wel een marathon zijn en geen sprint, ik blijf erbij, liever in jou schoenen dan in de mijne :D

• #1.143
:P Thnx dude.

Ja nee lekker bah. Was meer dat ik gewoon echt opzag tegen werksets. Die DB Rows (zonder warming up) was een sort repout nadat de muziek al uit was, dus ik ben echt niet tevreden. Had gewoon meer willen doen, maar was ook zo gaar. Gisteren smiddags mn bed in gedoken, om 20:15 weer wakker geworden, gegeten, kon niet slapen tot een uur of 4 en toen realiseerde ik me dat ik een bord avondeten en een plak roggebrood op had dus toen ging ik naar de keuken. 10u wekker gezet om wel te trainen, maja opstaan was dik crisis natuurlijk :o

:P Thnx dude.

Ja nee lekker bah. Was meer dat ik gewoon echt opzag tegen werksets. Die DB Rows (zonder warming up) was een sort repout nadat de muziek al uit was, dus ik ben echt niet tevreden. Had gewoon meer willen doen, maar was ook zo gaar. Gisteren smiddags mn bed in gedoken, om 20:15 weer wakker geworden, gegeten, kon niet slapen tot een uur of 4 en toen realiseerde ik me dat ik een bord avondeten en een plak roggebrood op had dus toen ging ik naar de keuken. 10u wekker gezet om wel te trainen, maja opstaan was dik crisis natuurlijk :o

Iets zegt me dat je dagplanning een beetje in de war is ... :p

Ach, je hebt goed getraind op de korte tijd dat je bezig was, beter als niets en kon je niet nog een half uur doortrainen en dan thuis douchen ofzo?

ach, slechte dagen heeft iedereen. Zeker wanneer er alcoholgebruik wat hoger is geweest.

niks mis met die deadlifts!

• #1.147
Iets zegt me dat je dagplanning een beetje in de war is ... :p

Ach, je hebt goed getraind op de korte tijd dat je bezig was, beter als niets en kon je niet nog een half uur doortrainen en dan thuis douchen ofzo?

Mwah, ietwat :P En ze gaan om 12u dicht op zaterdag, heb tot 12:05 getrained. Douchen doe ik sowieso niet daar, en vandaag ben ik gewoon in mn kloffie aan komen kakken :o

ach, slechte dagen heeft iedereen. Zeker wanneer er alcoholgebruik wat hoger is geweest.

Ja, maar dat vind ik een slecht excuus :p

Mwah, had liever wat meer volume willen draaien. Ben trouwens mn lats vergeten besef ik me nu :headbang: Die geef ik er maandag wel eens extra van langs.

• #1.149
Psies.

• #1.150
Vanavond zalm met spinazie :meal:

Lekah.. :)

Lekkah!

Jammer van je korte training trouwens, hoe laat sluit die gym van je dan?

• #1.153
WSB is vooral PL gericht. Ik overweeg I, BODYBUILDER en Anaconda Protocol te volgen van tmuscle.com.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Lekkah!

Jammer van je korte training trouwens, hoe laat sluit die gym van je dan?

12u op zaterdag :fuu:

Niet zo zeuren over die deadlift, die is gewoon hondsbrutaal 160kg!, doe ik je niet na.

• #1.155
Maandag 1RM squatten, woensdag 1RM benchen :hedbang: Ben benieuwd wat mn totaaltje is.

---------- Toegevoegd om 02:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:37 ----------

Niet zo zeuren over die deadlift, die is gewoon hondsbrutaal 160kg!, doe ik je niet na.

Gheghe, okay ik hou op. Maar lats en bicepz vergeten.... :o

• #1.156
Mn oma noemde me een dikke vette indo :mad:

Hoe noemde jij haar daarna?

• #1.159
"Armpje drukken?"

Terug
Naar boven