AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Succes vandaag met 1RM squatten;)

Hoger mikken;)
toen ik op 3x5x85 zat deed ik al 115 kg op 1 RM en weet wel dat ik hoger had gekund;)

Ah, bezig met de 1RM's zie ik. Goed bezig.

De 160 kg deadlift was echt je max? Als je hardcore bent blijf je verhogen tot ie niet meer omhoog gaat he :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
Hoger mikken;)
toen ik op 3x5x85 zat deed ik al 115 kg op 1 RM en weet wel dat ik hoger had gekund;)

Okay :D

Ah, bezig met de 1RM's zie ik. Goed bezig.

De 160 kg deadlift was echt je max? Als je hardcore bent blijf je verhogen tot ie niet meer omhoog gaat he :P

Nou, 160kg duurde lang genoeg om te beseffen dat de 165 of 170 dr niet meer in zat :p Had er ook geen tijd voor overigens. Zegt ook niet alles natuurlijk, over een paar weken is mn 1RM als het goed is weer een kilotje of wat hoger ;)

waar staan je progressie pics bro?

Succes man, ik ben benieuwd hoe hoog je gaat toppen;)

En EN :eyebrow:?

Hoe laat ging hij trainen pilatesmeisje?

15:05 om precies te zijn.

Nee, ik heb echt geen flauw idee :dunno:

Hmmkay ik check het vanavond wel weer even..

• #1.172
waar staan je progressie pics bro?

Laatste link in mn sig ;) (Jawel, het zijn drie aparte links ;))

Succes man, ik ben benieuwd hoe hoog je gaat toppen;)

Hoe laat ging hij trainen pilatesmeisje?

15:05 om precies te zijn.

Nee, ik heb echt geen flauw idee :dunno:

Hmmkay ik check het vanavond wel weer even..

Patience my young padawans. Eerst even carbloaden zo.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Edit: Idd, waar de **** zijn mn pics :fuu:

• #1.174
Ja, had ze gelukkig nog op mn computer staan. Had ze als bijlage toegevoegd toen, maar zijn foetsie. Effe op imageshack gepleurd dan maar.

tinypic doet het altijd goed bij mij - nog een lange weg de gaan, hoelang train je nu al eigenlijk?
't begin is er in ieder geval al, door blijven knallen, in the gym en op bfc2

• #1.176
tinypic doet het altijd goed bij mij - nog een lange weg de gaan, hoelang train je nu al eigenlijk?
't begin is er in ieder geval al, door blijven knallen, in the gym en op bfc2

Train sinds 17 december. Of 18? :D Heb in ieder geval niet stiekem 4 jaar lopen freewheelen met gewichten ofzo.

BF2 komt goed, bijna 12x zoom op recon :D Met 4x zoom kan ik echt niet snipen :o

TEERING gast.. nog steeds geen 12x optisch? die heb je echt in 3 uurtjes recon ofzo :o

Heb vanmiddag medic uitgespeeld.. heb nu officieel alle klasses uitgespeeld.. :o

Train sinds 17 december. Of 18? :D Heb in ieder geval niet stiekem 4 jaar lopen freewheelen met gewichten ofzo.

BF2 komt goed, bijna 12x zoom op recon :D Met 4x zoom kan ik echt niet snipen :o
toen was je ook lid geworden van DBB zie ik, gelijk een voedingsschemagemaakt etc. ?

zegt me niks

• #1.179
TEERING gast.. nog steeds geen 12x optisch? die heb je echt in 3 uurtjes recon ofzo :o

Heb vanmiddag medic uitgespeeld.. heb nu officieel alle klasses uitgespeeld.. :o

Haha, twee woorden: Allods Online :o Speel serieus niet zo veel, en laat staan recon. Moet nog 1 of 2 potjes spelen als recon en dan heb ik em wel. Ging nooit snipen omdat ik geen chille plekjes kende, en nu niet omdat ik geen chille sniper heb :o Heb t vooral ook met shotgun gedaan en pak em altijd met c4 tegen voertuigen, voor de rest ben ik praktisch altijd medic.

toen was je ook lid geworden van DBB zie ik, gelijk een voedingsschemagemaakt etc. ?

zegt me niks

Nee voedingsschema's zijn niet helemaal mijn ding so far :o Stond op de planning voor vandaag, maar is zoals gewoonlijk weer het een en ander tussen gekomen.

hmm - ik zou daar wel echt werk van gaan maken!
ik heb ook nog niet al te lang een voedingsschemamaar sinds heb ik kg's gepakt! ik heb eigenlijk 2jaar vergooit omdat ik niks met me voeding deed.

Terug
Naar boven