- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelukkig hebben we wel een safetyrack. Ik mik op de 110.Hoger mikken
toen ik op 3x5x85 zat deed ik al 115 kg op 1 RM en weet wel dat ik hoger had gekund![]()

Ah, bezig met de 1RM's zie ik. Goed bezig.
De 160 kg deadlift was echt je max? Als je hardcore bent blijf je verhogen tot ie niet meer omhoog gaat he![]()
Had er ook geen tijd voor overigens. Zegt ook niet alles natuurlijk, over een paar weken is mn 1RM als het goed is weer een kilotje of wat hoger 
(Jawel, het zijn drie aparte links
)Succes man, ik ben benieuwd hoe hoog je gaat toppen![]()
15:05 om precies te zijn.
Nee, ik heb echt geen flauw idee![]()

Jouw pics ook al pleite, net als bij Fannore?

tinypic doet het altijd goed bij mij - nog een lange weg de gaan, hoelang train je nu al eigenlijk?
't begin is er in ieder geval al, door blijven knallen, in the gym en op bfc2
Heb in ieder geval niet stiekem 4 jaar lopen freewheelen met gewichten ofzo.
Met 4x zoom kan ik echt niet snipen 
toen was je ook lid geworden van DBB zie ik, gelijk een voedingsschemagemaakt etc. ?Train sinds 17 december. Of 18?Heb in ieder geval niet stiekem 4 jaar lopen freewheelen met gewichten ofzo.
BF2 komt goed, bijna 12x zoom op reconMet 4x zoom kan ik echt niet snipen
![]()
TEERING gast.. nog steeds geen 12x optisch? die heb je echt in 3 uurtjes recon ofzo
Heb vanmiddag medic uitgespeeld.. heb nu officieel alle klasses uitgespeeld..![]()
Speel serieus niet zo veel, en laat staan recon. Moet nog 1 of 2 potjes spelen als recon en dan heb ik em wel. Ging nooit snipen omdat ik geen chille plekjes kende, en nu niet omdat ik geen chille sniper heb
Heb t vooral ook met shotgun gedaan en pak em altijd met c4 tegen voertuigen, voor de rest ben ik praktisch altijd medic.toen was je ook lid geworden van DBB zie ik, gelijk een voedingsschemagemaakt etc. ?
zegt me niks
Stond op de planning voor vandaag, maar is zoals gewoonlijk weer het een en ander tussen gekomen.