Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

...

(Ik zeg niks...)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
hmm - ik zou daar wel echt werk van gaan maken!
ik heb ook nog niet al te lang een voedingsschemamaar sinds heb ik kg's gepakt! ik heb eigenlijk 2jaar vergooit omdat ik niks met me voeding deed.

I know. Vergooien wil ik niet zeggen, ik eet toch wel 4-6 keer per dag clean. Maar ik kan meer uit mezelf halen met een goed voedingsschema indeed.

Weet ik Dwarfie :)

Nou, zag dr best tegenop maar terwijl ik bezig was en mn CZS een beetje was opgewarmt (:roflol:) viel mn resultaat toch tegen, had die 130 toch graag opgetild :mad:

Squat
10x20kg
6x40kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
1x120kg
BOEM in t safetyrack met 130kg in mn nek :D Misschien had ik 125 net gehaald, leermomentje :rolleyes:

Was dus niet tevreden dus dan maar legpress op zn max ???

Legpress
10x260kg
10x260kg
10x260kg

Nog inhalen van vorige keer :whip:

Ik-wil-lats-apparaat
8x15kg
5x25kg
5x35kg
5x45kg
5x55kg
5x65kg
10x55kg Lekkah.

Nougoed, weet niet waarop ik het baseerde maar ik had iets van "Als je grote 3 meer dan 300 zijn word je wel sterk, meer dan 500 is echt bruut". Die 20kg 1RM bench moet lukken denk ik :p

Big 3 so far: 160kg Deadlift, 120kg Squat. Als ik t zo zie loopt mn squat echt niet heel erg achter wat ik wel dacht trouwens. Woensdag mikken op de 70-80kg bench ofzo.

Netjeuuuuuuuussssss!!! :D

Impressive McMetronome! Very impressive! ;)

Congrats!

Ha die legpress trekt er al meer op! Netjes man ;)

Wat had je met die 130 squat? Vast onderin of gelijk door je benen gezakt? :D

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Nougoed, weet niet waarop ik het baseerde maar ik had iets van "Als je grote 3 meer dan 300 zijn word je wel sterk, meer dan 500 is echt bruut".

De realiteit is "If you don't have a total of 500 on the big 3, you're a woman!"

True story! :eek:

Vind de opzet van de squat, niet erg lekker. Naar mijn mening dan.

Zou het liever zo doen
12x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
1x112,5kg
1x125kg

Je begint vanaf 80kg al met singles, dat is een verschil van 60kilo ten opzichte van je huidige max. Vind dat aardig wat. Desalniettemin heb je lekkere stats voor je trainingstijd!

klasse 1 rm!

120kg is netjes hoor! Je mag niet klagen geloof ik. Ik ben opsich wel benieuwd wat mijn 1RM op de squat is. Al een tijdje geen normale squat meer gedaan, ben echt fan geworden van de front squat, whaha

• #1.188
Netjeuuuuuuuussssss!!! :D

Impressive McMetronome! Very impressive! ;)

Congrats!

:bow:

Ha die legpress trekt er al meer op! Netjes man ;)

Wat had je met die 130 squat? Vast onderin of gelijk door je benen gezakt? :D

De realiteit is "If you don't have a total of 500 on the big 3, you're a woman!"

True story! :eek:

Weetniet, ging snel haha :D Volgens mij snap ik nu waarom ik al die recordhouders zo langzaam hun negatieve rep zag doen op youtube :rolleyes:

Was het niet iets als "If you don't have a total of 500 on the big 3, you can only have one woman!"?

Vind de opzet van de squat, niet erg lekker. Naar mijn mening dan.

Zou het liever zo doen
12x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
1x112,5kg
1x125kg

Je begint vanaf 80kg al met singles, dat is een verschil van 60kilo ten opzichte van je huidige max. Vind dat aardig wat. Desalniettemin heb je lekkere stats voor je trainingstijd!

Mwah, 40kg he, niet overdrijven :P Zal het de volgende keer eens anders opbouwen. En thnx for the compliment bro :thumbs:

:cheer:

120kg is netjes hoor! Je mag niet klagen geloof ik. Ik ben opsich wel benieuwd wat mijn 1RM op de squat is. Al een tijdje geen normale squat meer gedaan, ben echt fan geworden van de front squat, whaha

Nee, ik zal ophouden met mekkeren over mn squat. 3x5 is natuurlijk ook geenszins te vergelijken met 2x3. Frontsquats heb ik nog nooit gedaan. Krijg net de smaak te pakken met gewoon squatten :p

Vooral doorgaan met de normale squat dan! Het gaat erom wat voor jou lekker voelt en werkt!

Erg net, pfoej ben bang dat je me met deze lift ook al gaat inhalen :(
Vind de 120 erg goed hoor, maar waarom deed je deze 2x achter elkaar terwijl je beter krachten had kunnen sparen voor 130 (of 125).

Lekker gewerkt man!! ben benieuwd naar je benchpress!

• #1.192
@ Kev: Doe ik :thumbs:

@ Mark: Gheghe, ik zal m'n best doen ;) Wat bedoelde je met die 2x? Heb maar 1x120 gelift hoor @ Simson: Danku :bow: Ik ook :) Zal het in de Smith moeten
gaan doen aangezien ik alleen ben vanavond. Suggesties voor m'n opbouw naar de 1RM bench?

@ Kev: Doe ik :thumbs:

@ Mark: Gheghe, ik zal m'n best doen ;) Wat bedoelde je met die 2x? Heb maar 1x120 gelift hoor @ Simson: Danku :bow: Ik ook :) Zal het in de Smith moeten
gaan doen aangezien ik alleen ben vanavond. Suggesties voor m'n opbouw naar de 1RM bench?

In de smith benchen, is helemaal k*t. Gewoon iemand vragen. Met wat duidelijk instructies moet het wel te doen zijn.

Neem aan dat je nu bezig bent of al klaar bent met trainen.
Anders gewoon 5/3/1 toepassen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad niet in de smith gaan benchen;)
vraag een spotter gewoon man!

• #1.195
Wat is de smith k*t, en wat is mn gym k*t en wat lopen dr malloten. Val dood met je teenslippers en je belachelijke uitvoering.

Om een lang verhaal kort te maken:

80kg gebenched in de smith, shoulderpresses 2 sets van 16, dips 5 en 6 en inverse flyes met 8kx 2x5 :FUU:

Voetballen, ff afreageren :mad:

Na het voetballen even duidelijker verhaal neerleggen denk:)

Wat is de smith k*t, en wat is mn gym k*t en wat lopen dr malloten. Val dood met je teenslippers en je belachelijke uitvoering.

Om een lang verhaal kort te maken:

80kg gebenched in de smith, shoulderpresses 2 sets van 16, dips 5 en 6 en inverse flyes met 8kx 2x5 :FUU:

Voetballen, ff afreageren :mad:

Lees je nooit me log :( (Kan je trouwens wel ff de vraag beantwoorden die je laatst vroeg over failure, had daar nog vraag over namelijk)

Nee zonder dollen, ik had paar trainingen ook al verteld dat Smith helemaal k*t is. Vind het wel knap dat je er 80kg in bencht, ik had daar moeite mee. Ik deed hem maar 2x toen :o

Gz met je squat!

Stuur me is je echte naam door amigo, dan voegk je toe op facebook ;)

EDIT: 80kg, kdoe et je niet na :D zelfs niet in de smith :D

• #1.200
Na het voetballen even duidelijker verhaal neerleggen denk:)
:rolleyes:

Lees je nooit me log :( (Kan je trouwens wel ff de vraag beantwoorden die je laatst vroeg over failure, had daar nog vraag over namelijk)

Nee zonder dollen, ik had paar trainingen ook al verteld dat Smith helemaal k*t is. Vind het wel knap dat je er 80kg in bencht, ik had daar moeite mee. Ik deed hem maar 2x toen :o

Jewel, maar ik heb twee pagina's met abbo's atm... Denk dat ik het een beetje uit ga dunnen en de mensen die mijn log volgen beter volgen :) En ik wist van te voren eigenlijk ook wel dat de smith k*t is. Alleen dr liep niks geen chille spotter, ik zie dan al helemaal voor me hoe ze me gingen helpen met die 80. Zal zo ff terugbladeren naar t failure deel.

Dank :)

Stuur me is je echte naam door amigo, dan voegk je toe op facebook ;)

EDIT: 80kg, kdoe et je niet na :D zelfs niet in de smith :D

Euh heb geen facebook. Als je hyves moet hebben stuur je maar een pm :P En thnx dude :) Totaaltje is 360kg, viel niet tegen.

Wat ik heb gedaan:

Benchpress
8x20kg
5x40kg
4x40kg
3x50kg
3x50kg

Smith Benchpress
Effe proberen
1x50kg
1x60kg
1x70kg
1x80kg
0x85kg

DB Benchpress
Begon weer op te warmen, was niet echt nodig.
4x10kg
4x16kg
6x26kg
8x26kg

Shoulderpress
5x13kg
5x16kg
5x16kg

Inverse Flyes
5x8kg
5x8kg

Dips
6xBW
5.5xBW

Vind dat mn dips wel steeds beter gaan, niet zo gek natuurlijk met al dat pressen en dips als klap op de vuurpijl. Ergerde me zo ontzettend hard aan alles en iedereen in mn gym. Had echt heel erg iets van "Ik wil hier niet zijn". Maargoed, nog een maandje afzien en dan in de Achterhoek trainen. Daarna opzoek naar een gym in Utrecht. Of naja, eerst maar eens een kamer vinden lol. Ben iig weer ff afgekoeld, voetballen heeft me goed gedaan ;)

Terug
Naar boven