MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hyves is voor janetten.

Grow up and get the real thing, facebook!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Grow up and do the real thing, squat!

Oke die doe je al, en nee ik ga geen facebook nemen :)

Opzich geen verkeerde training, maar opwarmen met 10kg voor dumbbell press. Ik denk dat, dat een geintje was ?

• #1.204
Zo voelde het wel :roflol:

Maar na opgewarmd te hebben voor benchpress, smith benchpress en dan ook nog eens opwarmen voor db bench... Mn pecs waren wel warm :)

Op naar de weighted dips!
(en weg met de smith:p)

• #1.206
Weighted dips whoohoo :cheer:

Facebook? Was da?

Facebook is eigenlijk populair in België ... Nederland zit idd op Hyves ... en de rest zit allemaal op Twitter :D

Facebook is in Nederland vooral populair bij studenten heb ik gemerkt.
Vind het erg makkelijk om contact te houden met buitenlandse vrienden en vriendinnen hoor:)

Heb ooit een hyves account gehad, maar weggedaan. Facebook ken ik verder niet.

Ik had hyves en facebook, ook een tijdje mafiawars. Toen ik begon met BB en op dit forum kwam had ik er in eens geen tijd meer voor.

Heb ze beide weggedaan.

Iemand hier ook nog twitter?

Facebook is eigenlijk populair in België ... Nederland zit idd op Hyves ... en de rest zit allemaal op Twitter :D

En wat als je nergens op zit ???

Nee daar begin ik niet aan, pff blijf aan de gang... een DBB account is al genoeg :o

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

BTW. Nice training :cool: je hebt je iig ook wel af weten te reageren tijdens het irriteren ;)

Nice training toch? Je 1rms zijn niet mis.

• #1.216
Gasten, faceboek staat gelijk aan verkoelende drankjes... en die drinken alleen? ............. Juist!:D

Haha, jij met je verkoelende drankjes altijd :P

facebook_purpose.jpg

Ja, en internationale studenten etc. Is toch wat internationaler. Maar om nou voor die paar gamers die ik buiten Nederland ken facebook te nemen... :rolleyes:

Facebook is in Nederland vooral populair bij studenten heb ik gemerkt.
Vind het erg makkelijk om contact te houden met buitenlandse vrienden en vriendinnen hoor:)

Iets met 225 foto's? :D

Heb ooit een hyves account gehad, maar weggedaan. Facebook ken ik verder niet.

Niet van jou generatie?
:jk:

WTF dude ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had hyves en facebook, ook een tijdje mafiawars. Toen ik begon met BB en op dit forum kwam had ik er in eens geen tijd meer voor.

Heb ze beide weggedaan.

Iemand hier ook nog twitter?

Geen tijd hebben voor hyves en facebook en mafiawars en BB en DBB en wel twitteren :roflol:

En wat als je nergens op zit ???

Nee daar begin ik niet aan, pff blijf aan de gang... een DBB account is al genoeg :o

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

BTW. Nice training :cool: je hebt je iig ook wel af weten te reageren tijdens het irriteren ;)

Ik doe een poging tot het volgen van PilatesMeisje's log, telt dat ook? :)

Nice training toch? Je 1rms zijn niet mis.

Danku. Naja, ik haal liever het onderste uit de kan qua belasting, en daar heb ik niet altijd de omgeving/tijd voor. It's all in the mind, moet me misschien minder aantrekken van de rest. Heb er ook niet echt last van, maar t haalt mn trainingsmoraal naar beneden :mad:

Ga best wel mee met de tijd, maar vind het geen toegevoegde waarde hebben. Nieuwsgierige vrienden op de hyves, daar zat ik niet op te wachten, dus weg met de account.

ik mag van mijn geloof niet op facebook
goeie training metroman

• #1.219
Ga best wel mee met de tijd, maar vind het geen toegevoegde waarde hebben. Nieuwsgierige vrienden op de hyves, daar zat ik niet op te wachten, dus weg met de account.

Kan je instellen he, en idd een beetje oppassen wat je dr allemaal opkwakt :rolleyes: Maar voor jonge dekhengsten als Ice en ik ist erg handig allemaal :D
Zei ik dat hardop?

ik mag van mijn geloof niet op facebook
goeie training metroman

Train je ook met hoofddoek? :) Dank Ove :bow:

die mag ik afdoen tijdens het trainen :) die geef ik dan aan mijn vrouw die natuurlijk eerbiedig in een hoekje staat te wachten totdat ik klaar ben met de training;)

Terug
Naar boven