Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grow up and do the real thing, squat!
Oke die doe je al, en nee ik ga geen facebook nemen![]()

En voor farmville, whaha!Facebook is in Nederland vooral populair bij studenten heb ik gemerkt.
Vind het erg makkelijk om contact te houden met buitenlandse vrienden en vriendinnen hoor![]()
Facebook is eigenlijk populair in België ... Nederland zit idd op Hyves ... en de rest zit allemaal op Twitter![]()

je hebt je iig ook wel af weten te reageren tijdens het irriteren 
Gasten, faceboek staat gelijk aan verkoelende drankjes... en die drinken alleen? ............. Juist!![]()

Facebook is eigenlijk populair in België ... Nederland zit idd op Hyves ... en de rest zit allemaal op Twitter![]()

Facebook is in Nederland vooral populair bij studenten heb ik gemerkt.
Vind het erg makkelijk om contact te houden met buitenlandse vrienden en vriendinnen hoor![]()

Heb ooit een hyves account gehad, maar weggedaan. Facebook ken ik verder niet.

Ik had hyves en facebook, ook een tijdje mafiawars. Toen ik begon met BB en op dit forum kwam had ik er in eens geen tijd meer voor.
Heb ze beide weggedaan.
Iemand hier ook nog twitter?

En wat als je nergens op zit
Nee daar begin ik niet aan, pff blijf aan de gang... een DBB account is al genoeg
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------
BTW. Nice trainingje hebt je iig ook wel af weten te reageren tijdens het irriteren
![]()

Ga best wel mee met de tijd, maar vind het geen toegevoegde waarde hebben. Nieuwsgierige vrienden op de hyves, daar zat ik niet op te wachten, dus weg met de account.
Maar voor jonge dekhengsten als Ice en ik ist erg handig allemaal
ik mag van mijn geloof niet op facebook
goeie training metroman
Dank Ove