- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Wel balen, ik merk ook dat mn motivatie voor het squatten achteruit springt, zeker als ik geen vooruitgang merk (nu dus een paar keer gehad). Ik ga volgende keer eens proberen een grondige warmingup te doen (iets van 8x20, 8x40, 5x60, 5x70 en dan hopelijk weer naar de 80).
Gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief
Volgende keer proberen 2x5 te trekken. Mn dumbbell benchpress gaat trouwens ook hard vergeleken met mn barbell benchpress. Denk dat het tussen mn oren zat dat het link was zonder spotter te benchen, die dumbbells fl**ker ik gewoon weg als ik het niet meer trek. Heb mezelf weer verbaasd door 4x10x19kg te doen. Was van plan om elke keer een kilo drbij te pakken met 3x10 reps tot ik op de 3x5 reps zat en niet meer kon. Tot nu toe steeds een kilo en 10 reps drbij 

Ja is echt focking k*t t*ring zaad leip die squat. Zat eerst bijna op 3x5 reps met 80kg. Ging toen ineens retezwaar, geen vooruitgang dus ik dacht terug deloaden naar de 70. Nou, voelde dus net zo zwaar (alsof die stang ineens 1.5 keer zo zwaar is ofzo). Wel balen, ik merk ook dat mn motivatie voor het squatten achteruit springt, zeker als ik geen vooruitgang merk (nu dus een paar keer gehad). Ik ga volgende keer eens proberen een grondige warmingup te doen (iets van 8x20, 8x40, 5x60, 5x70 en dan hopelijk weer naar de 80).
![]()
. Ik heb je al een tip gegeven. Heb je daar al iets mee gedaan? Hint: Rippetoe.Mja, misschien geven handschoentjes ook wel alleen extra wrijving, ik ben er nog niet uit. Denk dat ik gewoon wat aan mn grip moet veranderen![]()
Dat is wel flink veel hoor voor een warmingup als je werkset ligt op 80.
Persoonlijk zou ik het na die 8 x 40 (je kunt evt ook 8x 45 doen ofzo) voor gezien houden met de warming up. Anders verlies je wat veel energie imo.
ik zou deze quote eigenlijk willen toevoegen aan mijn handtekening
Deadlift gaat wel fijn ja. Alleen jammer van mn eelt vandaagGelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief
Ik heb je al een tip gegeven. Heb je daar al iets mee gedaan? Hint: Rippetoe.
)
10x15kg 5x20kg, 2x10kg. Heb ook mn grip eens wat afgewisseld, voelde het ook aardig in mn armen daardoor.

Kan door mn nieuwe job alleen niet meer op woensdagen trainen, das wel erg vervelend.
En nee geen straf, ik woon semi-uit huis. We hebben een garage met een schuur dr aan vast, die is geisoleerd enzo dus daar heb ik nu mn eigen 18 vierkante meter. Wel mooi, maar toch asap onder ouderlijk toezicht vandaan