XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Kan je instellen he, en idd een beetje oppassen wat je dr allemaal opkwakt :rolleyes: Maar voor jonge dekhengsten als Ice en ik ist erg handig allemaal :D

Daar ben ik heel voorzichtig mee, maar als een goeie vriend die bij je op de Hyves zit, precies weet wat je allemaal uitspookt en met wie je aan het krabbelen bent....Daar hield het bij mij op. Zelfs mijn vrienden hoeven niet te weten wat ik waar en wanneer iets uitspook ;).

Maar om chickies te scoren is het een leuk middel ja. Leuke foto's plaatsen. Huisdieren schijnen goed te werken :D

Hehe metroman :roflol:

Naja je moet trouwens wel een x werk gaan maken van je voedingsschema, denk dat je er dan veel harder op gaat knallen.

Chatten -1

Trainen +100!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.231
Maar om chickies te scoren is het een leuk middel ja. Leuke foto's plaatsen. Huisdieren schijnen goed te werken :D

Gouden tip! :D Ga ik doen :roflol:

Hehe metroman :roflol:

Naja je moet trouwens wel een x werk gaan maken van je voedingsschema, denk dat je er dan veel harder op gaat knallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, ben nu ook gestopt met creatine. Effe een week of 2 off denk ik. Sinds de regelmaat dr grotendeels uit is merk ik dat t moeilijk word om genoeg maaltijden en eten per dag te pakken. Dus ja jullie hebben weer gelijk.

Food won't make your barbell go up :p

Probleem is dat ik te weinig eet :P

Moet je eens kijken naar mijn trainingen de komende weken als ik clean ga vreten... :cool:

(Arme Rob met z'n low kcal voeding :D)

Er wordt hier trouwens wel érg veel gechat. ???

Pft idd, let even niet op en mag meteen 2 pagina's doorspitten :P Naja, beter dan leegte :) Vind het wel gezellig.

Eating too much food won't make your BF% go down... ;)

Ik eet te weinig :( JUNKEN :fire::devil::mc:
:jk:
Dat ik nu mn eigen melk kwark en eieren moet betalen terwijl ik thuiswoon stimuleert ook niet echt zonder job. Maja, daar komt over een maand weer verandering in.

+1 :sad:

Vanavond rug :) Maar eerst een dikke pre-workout meal (aka avondeten).

• #1.232
Eindelijk eens geen gelul maar geknal :D

Pull-Ups
5x30kg assisted
5x25kg assisted
5x25kg assisted (zie deze nog steeds als warmingup)

DB Row
8x16kg
5x20kg
5x28kg
5x28kg
10x28kg
5x28kg

Deadlift :fire:
8x60kg
5x90kg
3x120kg
4x150kg
4x150kg
4x150kg :wl:

Lat-Killer (Ga nog even opzoek naar de naam en de tipgever, die verdiend karma!)
5x20kg
10x15kg
4.5x15kg

:sd:-curl machine (Stiekem een best relaxed apparaat)
5x10kg
5x15kg
5x20kg
4,5x20kg

Viel me niet tegen aangezien ik ze met losse DBs half zo zwaar trek. Naja, trok. Tijdje geleden alweer.

Nou, deadlift van 2x3x150 naar 3x4x150kg :D Niet slecht na een boterham met pindakaas en een bord spaghetti :o

Sterke deadlift!

Ben benieuwd wat die lat killer is, kan ik wel gebruiken.

Lol die lat killer, is dat een smith? Bedoel je dan niet gewoon een lat pulley (aka lat pulldown) of zijn het seated rows?

• #1.236
Sterke deadlift!

Ben benieuwd wat die lat killer is, kan ik wel gebruiken.

Dank :bow: Ben het aan het opzoeken.

Lol die lat killer, is dat een smith? Bedoel je dan niet gewoon een lat pulley (aka lat pulldown) of zijn het seated rows?

Smith :roflol: Nee, pully iets. Maar geen latpulldown. Had echt het gevoel dat ik klaarkwam!

:P

Lekkere deadlift weer, brutaal sterk ben je daarin al :)

• #1.239
In dat filmpje noemen ze em een rope lat pulldown geloof ik. Maar ik vind het meer een pushdown? Lat Rope XXXDown dus :)

Hmmz nog nooit gedaan, maar ik kan me voorstellen dat je daar wel goed de lats mee pakt. Maarrehm.. dat is toch wel een smith machine of ben ik nou gek?

Terug
Naar boven