- Waardering
- 1.339

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan je instellen he, en idd een beetje oppassen wat je dr allemaal opkwaktMaar voor jonge dekhengsten als Ice en ik ist erg handig allemaal
![]()
.
Naja je moet trouwens wel een x werk gaan maken van je voedingsschema, denk dat je er dan veel harder op gaat knallen.
Hehe metroman
Naja je moet trouwens wel een x werk gaan maken van je voedingsschema, denk dat je er dan veel harder op gaat knallen.

)

Eating too much food won't make your BF% go down...![]()

+1eating too much food won't make your bf% go down...![]()
Maar om chickies te scoren is het een leuk middel ja. Leuke foto's plaatsen. Huisdieren schijnen goed te werken![]()
Ga ik doen 
Hehe metroman

Moet je eens kijken naar mijn trainingen de komende weken als ik clean ga vreten...
(Arme Rob met z'n low kcal voeding)
Er wordt hier trouwens wel érg veel gechat.![]()
Naja, beter dan leegte
Vind het wel gezellig.Eating too much food won't make your BF% go down...![]()
JUNKEN 

Maar eerst een dikke pre-workout meal (aka avondeten).

-curl machine (Stiekem een best relaxed apparaat)
Niet slecht na een boterham met pindakaas en een bord spaghetti 
Sterke deadlift!
Ben benieuwd wat die lat killer is, kan ik wel gebruiken.
Ben het aan het opzoeken.Lol die lat killer, is dat een smith? Bedoel je dan niet gewoon een lat pulley (aka lat pulldown) of zijn het seated rows?
Nee, pully iets. Maar geen latpulldown. Had echt het gevoel dat ik klaarkwam!
SmithNee, pully iets. Maar geen latpulldown. Had echt het gevoel dat ik klaarkwam!
Lekkere deadlift weer, brutaal sterk ben je daarin al![]()

In dat filmpje noemen ze em een rope lat pulldown geloof ik. Maar ik vind het meer een pushdown? Lat Rope XXXDown dus![]()