XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Nee joh, das een cable pulley. Dit is een smith:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je dacht toch niet dat ik vorige keer in een cable pulley heb liggen benchen? :roflol:

Je dacht toch niet dat ik vorige keer in een cable pulley heb liggen benchen? :roflol:

Dat zou.... er heel vreemd uitgezien moeten hebben :D

Maargoed dan moet ik mijn kennis even bijschaven over de apparaten, want ik dacht dat alle apparaten met blokjes en pennetjes werden gezien als "Smith-machines". Elke dag weer wijzer he LOL

Dat is gewoon een cable station toch? Of zie ik 't verkeerd.

Lijkt me idd een lat sloper hehe!

• #1.244
Dat zou.... er heel vreemd uitgezien moeten hebben :D

Maargoed dan moet ik mijn kennis even bijschaven over de apparaten, want ik dacht dat alle apparaten met blokjes en pennetjes werden gezien als "Smith-machines". Elke dag weer wijzer he LOL

Das mooi :P Apparaten met blokjes en pennetjes worden over het algemeen "machines" genoemd ;) En dan heb je nog de smith dus en t pulley station of cable pulley met touwtjes en katrollen.

Dat is gewoon een cable station toch? Of zie ik 't verkeerd.

Lijkt me idd een lat sloper hehe!

Waarop doel je nou?

Ja lekker gesloopt, effe staan genieten van t moment :)

Met die deadlift moet je wel meer kunnen pakken dan 160.

• #1.246
Ja stiekem wel he :P

Goed bezig met die deadlifts. Maar met 3 x 4 x 150 deadlift, dan kan je zeker meer met een 1RM! Niet aanstellen en volgende keer gewicht toe blijven voegen tot ie niet meer omhoog gaat!!

McMetronome;4984650 [url zei:
http://www.youtube.com/watch?v=6pybrAYDAmU[/url]

In dat filmpje noemen ze em een rope lat pulldown geloof ik. Maar ik vind het meer een pushdown? Lat Rope XXXDown dus :)

Lijkt eerder een "standing straight arm lat cable kickback" als je het mij vraagt :P

• #1.248
Spierpijn in m'n lats :cheer:

• #1.249
Vandaag met het verplaatsen van de nodige antieke eikenhouten kasten en piano toch even laten zien wie hier de sterkste in huis is :fire:

• #1.251
Oké wtf. Had echt mn armen nodig om de trap op te komen. Eerste keer legpress had ik me nog op verkeken, kreeg em niet eens los :o

Let´s cut the crap:

Squat
8x20kg
6x50kg
3x70kg
3x85kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Legpress
10x260kg (max)
10x260kg
10x260kg

Bij mn eerste set legpress al waren mn poten verzuurd gek! Rep 8 viel al tegen. Na mn 2de set echt lang uit moeten hijgen, tegen mezelf gezegd "Of je gaat dr nog 10 reps uit knallen of je gaat je assistwerk doen!". Nog wel mn laatste set dr uit geknald, was kapot. Duizelig, hoofdpijn, misselijk. Ben blij dat mn kotsneigingen wegtrekken (neeeee, mn eiwit!).

Holy crap, intensiefste 25 minuten van de laatste maand for sure.

Hoe the **** pak je zoveel op de squat jonge ...

Lekkere squats hoor Mac.

En begrijp ik goed dat deze training je cardiosessies toppen qua intensiviteit en kotsneigingen? :p

(hoe gaat t met de cardio btw?)

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Lol, is ook niet te vergelijken met nog maar 2 benentrainingen in je leven. Je spieren moeten ook aan de oefeningen wennen. Motorische gewenning en je core opbouwen en binnen notime zit je squat op je BW.

• #1.254

Ja weetikveel. Gewoon heel hard roepen "BENCHEN KRENG!" werkt heel goed voor mij. Ging jij me dr trouwens niet uitsquatten?

Lekkere squats hoor Mac.

En begrijp ik goed dat deze training je cardiosessies toppen qua intensiviteit en kotsneigingen? :p

(hoe gaat t met de cardio btw?)

Thnx. Ja haha, deze wel. Cardio ben ik vanaf gestapt sinds een week omdat ik krachtverlies merkte zonder eetschema. Ja fuuuuu eetschema.

WTF, ik duik mn bed in ben echt kapot.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Lol, is ook niet te vergelijken met nog maar 2 benentrainingen in je leven. Je spieren moeten ook aan de oefeningen wennen. Motorische gewenning en je core opbouwen en binnen notime zit je squat op je BW.

Mijn 1RM squat is twee keer Jorgyboy :wl:

Lekkere training!

Goed gevoel altijd als je kruipend de trap afgaat.

• #1.256
Ging die trap maar naar beneden :o

lekkere squats makker

Benen afgemaakt :P

Ghehe.. Lekkere squat hoor! Heerlijk als je die trap amper op komt, toch?

Heerlijke squat.
Bah je haalt me in met dit tempo :(

Terug
Naar boven