- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je dacht toch niet dat ik vorige keer in een cable pulley heb liggen benchen?![]()

Dat zou.... er heel vreemd uitgezien moeten hebben
Maargoed dan moet ik mijn kennis even bijschaven over de apparaten, want ik dacht dat alle apparaten met blokjes en pennetjes werden gezien als "Smith-machines". Elke dag weer wijzer he LOL
Apparaten met blokjes en pennetjes worden over het algemeen "machines" genoemd
En dan heb je nog de smith dus en t pulley station of cable pulley met touwtjes en katrollen.Dat is gewoon een cable station toch? Of zie ik 't verkeerd.
Lijkt me idd een lat sloper hehe!

McMetronome;4984650 [url zei:http://www.youtube.com/watch?v=6pybrAYDAmU[/url]
In dat filmpje noemen ze em een rope lat pulldown geloof ik. Maar ik vind het meer een pushdown? Lat Rope XXXDown dus![]()

Vandaag met het verplaatsen van de nodige antieke eikenhouten kasten en piano toch even laten zien wie hier de sterkste in huis is![]()

Lekkere squats hoor Mac.
En begrijp ik goed dat deze training je cardiosessies toppen qua intensiviteit en kotsneigingen?
(hoe gaat t met de cardio btw?)
Lol, is ook niet te vergelijken met nog maar 2 benentrainingen in je leven. Je spieren moeten ook aan de oefeningen wennen. Motorische gewenning en je core opbouwen en binnen notime zit je squat op je BW.