simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, is ook niet te vergelijken met nog maar 2 benentrainingen in je leven. Je spieren moeten ook aan de oefeningen wennen. Motorische gewenning en je core opbouwen en binnen notime zit je squat op je BW.
En mijn squat op BW is niet zo impressive als McMetronome's squat op BW ...Ja weetikveel. Gewoon heel hard roepen "BENCHEN KRENG!" werkt heel goed voor mij. Ging jij me dr trouwens niet uitsquatten?
Mijn 1RM squat is twee keer Jorgyboy![]()

Je pakt me los met de squat ...
(vroeg of laat
)Jorg ga gewoon eens trainen ipv je telkens met anderen te vergelijken, wordt een beetje irritant man..
En Mc mooie squats, kan me voorstellen dat je kapot ging hehe! k*tGW ofzoiets.
Ghehe.. Lekkere squat hoor! Heerlijk als je die trap amper op komt, toch?

Ja dat weet ik, maar dan nog. Ik zie mezelf geen 100kg pakken, nu niet en later nietEn mijn squat op BW is niet zo impressive als McMetronome's squat op BW ...
Haha, mja, bij idioten als jou lukt dat misschien, maar ik denk toch dat ik het best voor mezelf "SQUATEN b*ch" roep
En haha iddJe pakt me los met de squat ...
Ach jong, geniet ervan, ik haal je wel in(vroeg of laat
)
En "later niet" is natuurlijk een belachelijke uitspraak. Squatten en eten dan zit die 100kg dr heus wel in. Zou voor jou trouwens een grotere prestatie zijn dan voor mij gezien ons lengteverschil.Jorg ga gewoon eens trainen ipv je telkens met anderen te vergelijken, wordt een beetje irritant man..
En Mc mooie squats, kan me voorstellen dat je kapot ging hehe! k*tGW ofzoiets.

Dank broeders
Zo'n vaart zal het toch niet lopen? En anders moet je een voedingsschema maken
Moet nu naar 2x BW he, dat komt neer op 160-170kg dus nee, die 100 is nog niet echt veel
Hoezo "weer"?En "later niet" is natuurlijk een belachelijke uitspraak. Squatten en eten dan zit die 100kg dr heus wel in. Zou voor jou trouwens een grotere prestatie zijn dan voor mij gezien ons lengteverschil.
Gheghe, Jorgy needs some focus
Ging aardig stuk ja. Lig nog steeds half knock-out met mn laptop in mn bed
---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------
Moeten jullie ook altijd zo pissen van die whey-shakes?![]()

McM skipt liever de cardio dan aan een fatsoenlijk eetschema te werkengoeie squats metro
maar ehe hams/kuiten?
20 min cardio na een training levert echt geen krachtverlies op hoor

goeie squats metro
maar ehe hams/kuiten?
McM skipt liever de cardio dan aan een fatsoenlijk eetschema te werken![]()
Weer in BFFM bezig, gaat nu wel de goeie kant op. Huidplooimeter besteld, binnenkort stevig aan de bak
Denk overigens wel dat mn schema vrij veel brood en 5 maaltijden gaat bevatten, dan kan ik het die 5 weken werkvakantie ook makkelijk volgen.Had ik je niet al aardig op weg geholpen met een eetschema via PM?DuhWeer in BFFM bezig, gaat nu wel de goeie kant op. Huidplooimeter besteld, binnenkort stevig aan de bak
Denk overigens wel dat mn schema vrij veel brood en 5 maaltijden gaat bevatten, dan kan ik het die 5 weken werkvakantie ook makkelijk volgen.
25min trainen en naar de kloten zijn ... dan heb je goed je best gedaan![]()

Had ik je niet al aardig op weg geholpen met een eetschema via PM?
Zó moeilijk is het niet hoor... zeker niet als je al een basisopzet hebt!

goeie squats metro
maar ehe hams/kuiten?

Dus als je 15min touwtjesspringt buiten, ff zweten in de zon, goed bruinen (HEMELS) verlies je geen kracht, maar wel vet? Of dat ook niet?![]()

In theorie wel.
Als je netjes op onderhoud eet, flinke krachttraining doen (dus geen halfslachtig wijvenwerk) en daarna cardio er achteraan pakt (ik zou zeggen zo'n 30 minuten) dan verbrand je vet ja.
Piece of cake....![]()
*trekt snel een sportbroekske aan, loopt naar buiten, pikt onderweg zijn touwtje mee en begint te huppelen in de tuin*
Thanks!