AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

In theorie wel.

Als je netjes op onderhoud eet, flinke krachttraining doen (dus geen halfslachtig wijvenwerk) en daarna cardio er achteraan pakt (ik zou zeggen zo'n 30 minuten) dan verbrand je vet ja.
Piece of cake.... ;)
Piece of fat bedoel je?

*trekt snel een sportbroekske aan, loopt naar buiten, pikt onderweg zijn touwtje mee en begint te huppelen in de tuin*

Thanks!
Ja doe maar snel. Als ik jou was zou ik een uurtje gaan, je bent 61kg! Veel te zwaar man voor je lengte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Damn gek jij gaat hard :eek:! Goede squats zeg en die legpress..kan me nog herinneren (niet zo lang geleden) dat ik je nog 'ownde' :eyebrow:, alleen ik zat al op mijn max. terwijl jij dus nog tot 260kg kon :eek: ..en daar zit je nu al op :woot: GOED bezig :thumbs:! Burn those wheels :fire:

Gheghe, nostalgie :roflol: Maar werd ook eens tijd, heb denk ik wel een maand rond de 80-85kg zitten sukkelen.

zeer lekkere squats zoals iedereen hier al mentioned:)
zodra je op de 100 zit begint het pas he

*trekt snel een sportbroekske aan, loopt naar buiten, pikt onderweg zijn touwtje mee en begint te huppelen in de tuin*

Thanks!

Piece of fat bedoel je?

Ja doe maar snel. Als ik jou was zou ik een uurtje gaan, je bent 61kg! Veel te zwaar man voor je lengte!

:roflol:

Aangezien ik amper 63kg weeg, is vetverbranding toch niets voor mij ? :p

Nee, vreten en trainen gek :thumbs:

Je had mij eens moeten zien met 65kg :p
... weeg nu 60kg - stukken beter! ;)

Op die fiets :P

Heb goed spierpijn van t squatten. Lekkah :fire: Tijdje geleden dat ik dat heb gehad. Krijg morgen als het goed is mn huidplooimetergeval binnen. Even oefenen :)

• #1.284
Voor de liefhebbers: Heb een album gemaakt met pics van mn wheelz.

• #1.286
Voor besloten kring he :roflol:

• #1.288
Not sure, volgens mij rond de 63 cm maar vind t lastig meten. Krijg morgen een meetkit thuis :)En mn BF% ligt wat aan de hoge kant idd ;)

1RM op squat is 120kg (vorige week gedaan). En zal aan de kuitjes denken, vind dat ze niet goed uitkomen op de foto maja.

Heb kritiek overigens graag bij de desbetreffende afbeeldingen mensen :)

Not sure, volgens mij rond de 63 cm maar vind t lastig meten. Krijg morgen een meetkit thuis :)En mn BF% ligt wat aan de hoge kant idd ;)

1RM op squat is 120kg (vorige week gedaan). En zal aan de kuitjes denken, vind dat ze niet goed uitkomen op de foto maja.

Heb kritiek overigens graag bij de desbetreffende afbeeldingen mensen :)

Idem hier, ook 63 cm wel wat droger. Maar ben nu goed aan het squaten :D. Ze moeten wat bijgetrokken worden maar ben niet echt een fan van overdreven grote poten:o.

Is niet echt kritiek hoor , je bent goed bezig :).

• #1.290
Gheghe, ja wou net zeggen, als je dit al overdreven vind ;) Maar thnx.

Oké wtf. Had echt mn armen nodig om de trap op te komen. Eerste keer legpress had ik me nog op verkeken, kreeg em niet eens los :o

Let´s cut the crap:

Squat
8x20kg
6x50kg
3x70kg
3x85kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Legpress
10x260kg (max)
10x260kg
10x260kg

Bij mn eerste set legpress al waren mn poten verzuurd gek! Rep 8 viel al tegen. Na mn 2de set echt lang uit moeten hijgen, tegen mezelf gezegd "Of je gaat dr nog 10 reps uit knallen of je gaat je assistwerk doen!". Nog wel mn laatste set dr uit geknald, was kapot. Duizelig, hoofdpijn, misselijk. Ben blij dat mn kotsneigingen wegtrekken (neeeee, mn eiwit!).

Holy crap, intensiefste 25 minuten van de laatste maand for sure.
25 minuten training onder het motto: get the f*cking job done and get the hell out! :D

Je zou opzich ipv de 70 en 85kg gewoon 1 setje van 80kg kunnen doen. Houd je net wat meer over voor je werksets :)

• #1.292
Ja, en dan hoef ik niet te stuntelen met 5kg en 2.5kg aan elke kant :P

• #1.293
Bah. Had meer moeten eten voor mn training :( Ben weer echt niet tevreden. Alhoewel, kreeg mn shirt echt niet uit dus wat dat betreft. En al mn schouders (lees: voor achter zijkant) aangepakt. Maargoed, zit al zo lang te kloten met 28kg DB's :( Misschien weer BB benchen oid?

DB Benchpress
8x10kg
8x16kg
5x20kg
8x28kg
5x28kg
6x24kg
7x24kg

DB Side Raises
8x8kg
4,5x8kg
8?x6kg

DB Bent Rear Raises (ofzo:P)
10x8kg
6x8kg?

DB Front Raises
10x8kg
4x8kg?
Nougoed, nog 2 sets met 6kg tot fail. Haal mn reps/gewichten altijd door de war met schouderwerk.

BW Dips (tussen stangen)
9x
7x

Heb maar 35 minuten over mn training gedaan. Heb het idee dat ik wat efficienter mn tijd gebruik ofzo. Op zich wel relaxed, want er ligt nog een hele berg strijkgoed op me te wachten...

Laatst bewerkt:
goede DB press maar die raises kunne volgens mij wel hoger toch?!

strijkse :)

• #1.295
Je zou Barbell Benchpress kunnen doen ipv dumbbell BP.
Zorg wel dat je een spotter heb voor de veiligheid, maar ook om net die ene rep eruit te persen.

Hoger of zwaarder?:P Ja, misschien wel. Doe ze nog niet zo lang. En de progressie van mn DB press is er een beetje uit volgens mij. Kan natuurlijk niet altijd zo hard blijven gaan, maar wil door de 30 heen :mad: Effe wat op verzinnen.

Wrijf het er maar in :roflol:

zwaarder dan :rolleyes:
idd ga gewoon lekker BB drukken, spotter wel handig als je echt swhaar gaaht swah :)

ik heb net een hele stakel kleren mee naar boven genomen die me muttie heeft gewassen :)

Sterke dumbbell press kerel, en inderdaad zijn die raises een beetje aan de zwakke kant, maarja, who cares hé ;)

Je weet pas of het een zwak punt is als je de uitvoering ziet. Lange geheel gestrekte armen maken raises direct zoveel zwaarder en uiteindelijk draait het toch om de prikkel.

Terug
Naar boven