XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hoger of zwaarder?:P Ja, misschien wel. Doe ze nog niet zo lang. En de progressie van mn DB press is er een beetje uit volgens mij. Kan natuurlijk niet altijd zo hard blijven gaan, maar wil door de 30 heen :mad: Effe wat op verzinnen.

Wrijf het er maar in :roflol:
idd weer bb bench, of dropsets gaan doen, rust pauze misschien? keertje toppen? zat opties:)

voor iemand die niet lekker heeft gegeten wel een lekkere training hoor:)

Lekker BB benchen idd, of wat incline werk. Variatie kan de sleutel zijn als je vast gaat lopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.307
Je zou Barbell Benchpress kunnen doen ipv dumbbell BP.
Zorg wel dat je een spotter heb voor de veiligheid, maar ook om net die ene rep eruit te persen.

Aye. Wat dat betreft is het jammer dat mn maat die een paar keer mee ging trainen niet meer bij mn gym gaat en zelf spullen is gaan kopen (DBs, geen barbell).

zwaarder dan :rolleyes:
idd ga gewoon lekker BB drukken, spotter wel handig als je echt swhaar gaaht swah :)

ik heb net een hele stakel kleren mee naar boven genomen die me muttie heeft gewassen :)

Jah, zwaarder en barbell :D

Haha, achja geeft toch een soort voldoening om wat te hebben weggestreken. Zei ik dat hardop?

Sterke dumbbell press kerel, en inderdaad zijn die raises een beetje aan de zwakke kant, maarja, who cares hé ;)

Dank. Ahjah who cares, voelde mn schouders goed en kreeg mn shirt niet meer uit. Zo belabberd was mn training dus ook weer niet alles bij elkaar genomen :P

Je weet pas of het een zwak punt is als je de uitvoering ziet. Lange geheel gestrekte armen maken raises direct zoveel zwaarder en uiteindelijk draait het toch om de prikkel.

Bij frontraises heb ik mn armen helemaal gestrekt, bij bent rear en side raises heb ik ze zo gestrekt mogelijk maar wel pinky first.

Hehe toen ik met side raises begon vorig jaar had gebruikte ik db's van 4kg :roflol:

En nu?

Trouwens, ben je wel eens bij Sportspalace en/of Aerofit geweest?

idd weer bb bench, of dropsets gaan doen, rust pauze misschien? keertje toppen? zat opties:)

voor iemand die niet lekker heeft gegeten wel een lekkere training hoor:)

Mja, dropset is ook een optie. Al wil ik wel wat overhouden voor mn schouders/tri's :P

Same here.. Schaamde mijn ogen uit m`n kop :P

Its not about the e-peen weights ;)

ik doe ze nu net, **** dat man.. ik doe ze met 4 kg en schaam me niet hoor.. zolang je maar vooruit gaat..

En das al een hele vooruitgang voor je toch? :thumbs:

Yep, dat is waar. Maar vond mezelf toch best een mietje, haha! :D

:roflol:

Lekker BB benchen idd, of wat incline werk. Variatie kan de sleutel zijn als je vast gaat lopen.

Oja, inclinen. Kost allemaal veel energie zeg :grumble: Zit al een tijdje te spelen met het idee om een schouderdag toe te voegen aan mn schema. Daarbij zou ik dan misschien ook calves en traps doen. Zijn twee oefeningen die er vaak bij inschieten. Als ik dat nou niet te dicht bij mn squatdag inplan mag dat geen probleem zijn denk ik.

haha :roflol:

old as ****

• #1.311
Kende em nog niet, vond em wel mooi :')

En nu?

Trouwens, ben je wel eens bij Sportspalace en/of Aerofit geweest?

14 met goede vorm :)

Sport palace ga ik volgende week kijken maar alleen als ik weer goedkoop daar terecht kan, anders ga ik opzoek naar een ander (word dan ws body perfection).

• #1.314
Haha ja die spiegel :roflol:

Laat ff weten of t bevalt. Als t daar niks is ga ik naar Aerofit denk ik.

Heb net een bureau vol met z'n kant op m'n poot getieft, k*tzooi. Maar waar ik meer van baal is dat t echt ontzettend vast zit tussen m'n linker traps en schouderblad ??? Kan ik niet gebruiken, wil morgen ff knallen met m'n rugtraining. Misschien ff langs de fysio lopen, zit naast m'n gym.

Haha ja die spiegel :roflol:

Laat ff weten of t bevalt. Als t daar niks is ga ik naar Aerofit denk ik.

Heb net een bureau vol met z'n kant op m'n poot getieft, k*tzooi. Maar waar ik meer van baal is dat t echt ontzettend vast zit tussen m'n linker traps en schouderblad ??? Kan ik niet gebruiken, wil morgen ff knallen met m'n rugtraining. Misschien ff langs de fysio lopen, zit naast m'n gym.

Ga je morgenmiddag? Ga misschien om 4 uur nog al weet ik niet of dat slim is met m'n eigen verjaardag dezelfde avond...

• #1.316
Weet nog niet precies. Wel tussen m'n lunch en diner iig. Wil wel op tijd gaan, ivm die fysio. Ben benieuwd of ze daar iets voor me kunnen betekenen.

Net trouwens ff lopen pielen met m'n nieuwe caliper. Net een 3punts meting gedaan met 4-6x meten per meetplek en dan beetje in t midden kiezen. Is nog ff wennen, paar rooie plekken nu haha. M'n apparaatje gaf 22.1% aan, zou best eens kunnen kloppen. Kan er wat naast zitten, moet er nog een beetje handig in worden maar kan iig m'n bf% in de gaten gaan houden.

Goed bezig met eigen huidplooimeter. Hopelijk merk je met een maandje progressie in BF en kom je wat lager uit zonder echt te hoeven cutten.

• #1.318
Mwah, als ik uitga van een halve kilo vet per week ben ik 12 à 13 weken bezig met cutten voor ik op 15% sta. Mag wel alvast een beginnetje maken :')

Its not easy being endo :D

Terug
Naar boven